بازدید 7617

کاهش ۲۶.۵ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش ۲۶.۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های برون‌شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 21 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۸ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۶.۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح صورت گرفته است.

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هموطنان به توصیه‌های مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محور‌ها فعلا تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محمولات ترافیکی اجرا نمی‌شود.

*تبصره ۱: تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز چهار شنبه تاریخ ۹۸/۱۲/۲۸ تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۵ و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۷ تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹۹/۰۱/۰۹ و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع است.

*تبصره ۲: مجوز تردد برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ‌های ۵، ۶، ۹ و ۹۹/۰۱/۱۰ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم