بازدید 24705

یک سوم کودکان آلمانی نامشروع هستند

آمارهای رسمی دفتر فدرال آلمان که روز سه شنبه در شهر ویسبادن در غرب این کشور منتشر شد نشان می دهد در سال دو هزار و هشت میلادی دویست و هشت هزار کودک بدون ازدواج متولد شدند که سی و دو درصد نوزادان این کشور را تشکیل می دهند .
کد خبر: ۹۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۱ 04 May 2010
یک سوم کودکانی  آلمانی متولد نامشروع هستند که این رقم در شرق این کشور بیش از 50% است .

واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری آلمان گزارش داد،‌ آمارهای رسمی دفتر فدرال آلمان که روز سه شنبه در شهر ویسبادن در غرب این کشور منتشر شد نشان می دهد در سال دو هزار و هشت میلادی دویست و هشت هزار کودک بدون ازدواج متولد شدند که سی و دو درصد نوزادان این کشور را تشکیل می دهند .

این رقم در سال هزار و نهصدو نود و هشت میلادی بیست درصد بود چرا که اصلاح قانون کودکان باعث شده بود وضع حقوقی کودکان نامشروع بهتر شود .

 این رقم در سال هزا رو نهصد و نود و سه میلادی پانزده درصد بود .

میزان تولد کودکان نامشروع در شرق آلمان به میزان زیادی رو به افزایش است تا جاییکه میزان تولد کودکان نامشروع در ایالت ساکسونی Sachsen پنجاه و نه درصد و در ایالت ساکسون آنهالت Sachsen-Anhalt شصت و چهار درصد است .

 آخرین اخبار اجتماعی و حوادث را در تابناک اجتماعی مطالعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
عجب
دارن پیشرفت می کنند برای رسیدن به 100% حرامزادگی.
حداقل اونا امار واقعی را منتشر می کنند .
کاش حداقل یکی بود اولا تو ایران امار درست می داد دوما کاش فکری به حال این همه جوان دم بخت بیکار ، بی پول و ... می کرد.
این کودکان مشروعیت خود را از عشق ورضایت پدر و مادرشان گرفته اند و شناسنامه رسمی شان را هم دارند.
این عنوان نامشروع که نوشتید خلاف شرع و اخلاق و وهن آشکار یک ملت است. مردم هر کشوری براساس فرهنگ ، عرف و دین خودشان به مسئله زاد و ولد نگاه می کند. در آلمان اگر چه ممکن است این کودکان معصوم متولد شده را ثمره ازدواج رسمی و ثبتی ندانند اما به هیچ عنوان نیز آنها را به قول شما نامشروع که بار معنایی خاصی دارد نمی دانند. آنها این مسئله را به شکل طبیعی پذیرفته اند که ممکن است دو انسان بدون ازدواج تمایل به داشن فرزند داشته باشند. از نظر حقوقی و قانونی هم آن فرزند پدر و مادر معلومی دارد و از تمامی حقوق فرزندی ایشان برخوردار است. بهتر است این تیتر را اصلاح کنید چون اهانت به یک ملت است و اگر ما با یک دولت یک کشور سر یاری نداریم قرار نیست به ملت آن توهین کنیم. (یک ایرانی مقیم آلمان)
منظور این است که ازدواجشان رسمی نشده است در بسیاری از کشورها این معمول است
عزیز من ... کودک نامشروع اصطلاحی نبوده که دفتر فدرال آلمان ازش استفاده کرده باشه ... فرهنگ آلمان با ایران فرق داره و اونا چنین روابطی رو بد نمیدونند در نتیجه اسم بچه هاشونم کودکان نامشروع نمیذارن.
اینم دسته گل ایناست دیگه. قابل توجه شیفتگان این قدرت ها که مرتبب از این ها مثال می آورند که ما باید مثل این ها شویم.مشکل این چیزها این است که وقتی پیش بینی می کنی سال ها بعد معلوم می شود.
جالب اینجا هست که یک سوم کودکان نامشروع هستند ولی رعایت فانون و حقوق دیگران را از مردم کشورهای دیگر بهتر انجام می دهند!
غیر قانونی . نه غیرشرعی(نامشروع).
غیر قانونی یعنی اینکه جایی ثبت رسمی نمیشه ، ولی ممکنه شرعی باشه و مثلا صیغه ای بین خودشون خونده شده باشه . فکر می کنم اینا هم غیرقانونی به حساب میان . نظر بنده که اینه .
شرعی ازدواج کرده اتد نه قانونی.
هر انسانی میتواند با رضایت ازدواج کند .
چرا اونجا زلزله نمیاد؟
به ما چه مربوط.کشور ما له عاری از این مباحث است. ! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا مگر ازدواج همان چند جمله است که ما می خوانیم و می گوئیم زن و مرد به هم محرم می شوند؟ به نظر من آثار حقوقی که ما مقرر کرده ایم و با آن جند جمله به بار می آید اصل و مهم است و ازدواج را ایجاد می کند. در کشور های غربی به نو عی دیگر ان اثار حقوقی پدید می اید. زن و مردی که با هم زندگی می کنند و آدرسشان یکی است مزدوج شناخته می شوند و دولت همه اثار ازدواج را برای انها قائل می شود. حتی بچه ها بر خوردار از همان جقوقی می شوند که اگر این موقعیت والدینشان به ثبت برسد و هیچ فرقی ندارد. به نظر من این را نامشروع نمی گویند. فقط شکل جدیدی از ازدواج است که با تغییر دیدگاه به زنان و مردان ایجاد شده است.
پس باید بلاهای طبیعی کولاک کنه
اين جك ها ديگه تو ايران هم طرفدار نداره
البته از نظر فرهنگ و قانون ما نامشروع هشتند زيرا در آنجا بسياري از ازدواج‌ها به خاطر مسائل مالياتي و مشكلات بعد از طلاق به شكل توافقي ثبت نمي‌شود كه در فرهنگ آن كشور نامشروع گفته نمي‌شود.
لطفا به اين بچه‌ها تهمت نامشروع بودن نزنيد. اشكال كار فقط در اين هست كه پدر و مادر اين بچه‌ها ازداوج خودشون رو ثبت نمي‌كنن و درحاليكه پدر و مادر اين بچه‌ها معلوم و مثل بقيه مردم وظايف خودشون را در برابر فرزندان به نحو احسن انجام مي‌دهند. با توجه به اينكه اين وضعيت در فرهنگ ما تعريف شده نيست شما نبايد به خودتان اجازه دهيد كه از اين اتهام زشت استفاده كنيد.
چه قدر فرهنگ سکولار و رسانه ها توانسته اند مردم را بی اعتقاد کنند.
اين هم نتيجه تمدن.
زيبا بودن زنان ودختران آلماني وآزادي بي بندوباري ووضع لباسهاي تنگ وچسبان آنهاباعث چنين افتضاحي مي شود
پس رایج ترین دشنام در آلمان باید "حرامزاده " باشد
آخه به شما چه ؟!
همین کودکان نا مشروع هستند که فردا دنیا را یک بار دیگر به آتش میکشند.
چرا بلایای آسمانی ندارند؟
در کشورهای غربی ازدواج می کنند ولی آن را ثبت نمی کنند زیرا برای جدا شدن آسانتر است و دلیل این آمار بالا از کودکان نامشروع، هم همین است
در کشورهای غربی ازدواج می کنند ولی آن را ثبت نمی کنند زیرا برای جدا شدن آسانتر است و دلیل این آمار بالا از کودکان نامشروع، هم همین است
اینگونه تیترها اشتباه است زیرا
1 - از نظر دین مبین اسلام اینان نامشروع هستند یا دین کسانیکه در کشور آلمان هستند؟
2 - وقتی که به مردم خودمان اینگونه تلقین می کنیم و آنان به خارج از کشور رفته و رفتار آنان را می بینند آیا فکر نمی کنید که برایشان این سئوال پیش می آید که آنان که نامشروع ( از نظر شما ) هستند اینگونه اخلاقیات و . . . را رعایت می کنند و ما که مسلمانیم ( ببخشید ) گاهی به خومان هم رحم نمی کنیم . . . .
جای تاسف است لااقل از شما
کشور آلمان با این تعداد کودک به قول شما حرامزاده ، از نظر تکنولوژی وصنعت همواره رتبه بسیار بالایی دارد . بعلاوه واژه حرامزاده در آنجا کاملا بی معناست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی