بازدید 13872
۳
بازتاب

افشاگری رسول‌پناه: انصاری‌فرد کالدرون را فراری داد

هر کاری کرد تا کالدرون را فراری دهد. شرط اصلی کالدرون هم برای بازگشت به پرسپولیس اخراج مدیرعامل بود. او می‌گفت: انصاری فرد دروغگو است، همان شبی هم که این مربی رفت، به من زنگ زد و گفت: مژده بده که کالدرون رفت.
کد خبر: ۹۶۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 18 March 2020

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: انصاری‌فرد در زمان مدیرعاملی باشگاه هر کاری انجام داد تا گابریل کالدرون را از پرسپولیس فراری دهد.

گزارش تابناک ورزشی، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ادعای محمد حسن انصاری فرد مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواستار شکایت این باشگاه از برانکو ایوانکوویچ شده است اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه مصوبه‌ای در مورد شکایت از برانکو ندارد. این دروغ محضی است که انصاری فرد گفته و آن را تکذیب می‌کنم.

وی که با برنامه اخبار ورزشی شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، افزود: بحث وزیر ورزش هم چیز دیگری بود. ما در هیئت مدیره گفتیم که باید از برانکو تقدیر کنیم، اما انصاری فرد گفت انقدر برانکو، برانکو نگویید و او را گنده نکنید. شما شک نکنید ما الان هم طلب برانکو را پرداخت خواهیم کرد و از او تقدیر هم می‌کنیم.

افشاگری رسول‌پناه: انصاری‌فرد کالدرون را فراری داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: انصاری فرد روز اول هم برای آرامش به تیم نیامده بود. او از همان ابتدا راه‌های مختلفی را امتحان کرد تا خود را به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه مطرح کند. همان زمان هیات مدیره شروط خود را به او گفت. بحث بدهی‌ها و مسائل دیگر هم گفته شد. انصاری‌فرد قول داده بود تا همه این مشکلات را برطرف کنند، اما از هفته پنجم به بعد بحث ناسازگاری با کالدرون پیش آمد و هر کاری کرد تا کالدرون را فراری دهد. شرط اصلی کالدرون هم برای بازگشت به پرسپولیس اخراج مدیرعامل بود. او می‌گفت: انصاری فرد دروغگو است، اما هیات مدیره به او اعلام کرد خط قرمز ما مدیرعامل باشگاه است. انصاریفرد هر کاری کرد تا کالدرون برود، چون معتقد بود موفقیت این مربی به نام هیات مدیره و مدیران قبلی نوشته می‌شود؛ و همان شبی هم که این مربی رفت، به من زنگ زد و گفت: مژده بده که کالدرون رفت.

رسول پناه درباره اینکه انصاری‌فرد گفته است هیئت مدیره خواستار برکناری حسین قدوسی از روابط عمومی باشگاه شده بیان کرد: این کمترین حق هیات مدیره است. ما از او خواهش کردیم تا قدوسی را کنار بگذارد، اما او گفت: قدوسی خط قرمز من است. ما هم گفتیم پرسپولیس خط قرمز ماست.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا وزیر ورزش دستور برکناری قدوسی را صادر کرده بود، عنوان کرد: اصلاً وزیر در جریان این موضوع نبود و همه این مسائل بهانه بود تا فرار کنند. همان روزی که انصاری فرد استعفا داد چک باشگاه شهر خودرو برگشت خورده بود و همان روز حکم جلب انصاری‌فرد هم به خاطر یک مسئله دیگر صادر شده بود. انصاری فرد باید پاسخگو باشد. او فقط با قرض باشگاه را اداره کرده است. موجودی باشگاه را تا تاریخ ۲۵ اسفندماه درآوردیم، فقط ۷۰۰ هزار تومان در حساب باشگاه موجود است. درآمدزایی انصاری فرد فقط قرض بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ما انصاری فرد رو میشناسیم شماهارو هم میشناسیم دندونپزشک وزیر
این وسط پول بیت المال!پس وزارت ورزش کی میخواد تیمهاشو به بخش خصوصی واگذا کنه!؟
همشونو بگیرین به جرم خیانت به منافع ملی
کدام مدیر باشگاه های ایران دوره مدیریتشو بدون جریمه های انچنانی به پایان رسونده
ایا اینا در تجارت شخصیشون هم اینقد ضرر می کنن یا فقط به جیب ملت خیانت میکنن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر