بازدید 6415

تشدید تدابیر امنیتی در مرزهای اسپانیا

اسپانیا با تشدید کنترل‌ها در مرز‌های زمینی خود با فرانسه و پرتغال، اجازه ورود به اتباع خارجی به خاک این کشور را نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۶۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ 17 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از رویترز، اسپانیا دومین کشور اروپایی است که پس از ایتالیا به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و بالاترین تلفات ناشی از این بحران را ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش، دولت اسپانیا با افزایش نیرو‌های پلیس در مرز‌های خود با فرانسه و پرتغال به اتباع خارجی اجازه ورود به خاک این کشور را نداده است. این بخشی از تدابیر ویژه دولت اسپانیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

تلفات ویروس کرونا در اسپانیا طی شب گذشته با ۱۸۲ نفر افزایش به بیش از ۴۹۱ نفر رسیده است. تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در اسپانیا نیز به ۱۱۱۷۸ نفر رسیده است.

اسپانیا روز دوشنبه نیز مرز‌های خود را به روی همه اتباع اسپانیایی بسته است. البته مبادله کالا در مبادی مرزی اسپانیا همچنان ادامه دارد.

دولت‌های اروپایی تدابیر و اقدامات ویژه‌ای را برای مقابله با شیوع کرونا اتخاذ کرده‌اند که بستن مرزها، تعطیلی مدارس فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و دستور دادن به شهروندان برای باقی ماندن در خانه‌ها بخشی از این اقدامات است.

وزرای دولت اسپانیا دوشنبه اعلام کردند که وضعیت فوق العاده ۱۵ روزه که بخش گسترده‌ای از این کشور را به تعطیلی کشانده، تمدید خواهد شد و دولت بستن مرز‌ها را مورد بررسی قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی