بازدید 19979
۲

درخواست وزیر بهداشت از فرمانده سپاه

رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه‌ای به فرمانده کل سپاه، خواستار استفاده از تجارب سردار احمد اخوان مهدوی در نظام سلامت شد.
کد خبر: ۹۶۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 17 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سعید نمکی وزیر بهداشت، در نامه‌ای به سرلشگر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به تجارب ارزنده سردار احمد اخوان مهدوی در نظام سلامت، نامبرده را به مدت دو ماه به وزارت بهداشت، مامور نمایند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موافقت فرمانده‌کل سپاه با درخواست وزیر بهداشت خبر داد.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موافقت سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه با درخواست وزیر بهداشت خبر داد.

وی افزود: فرمانده‌کل سپاه با مأمور شدن سردار اخوان معاون امداد و بهداشت نیروی زمینی سپاه به وزارت بهداشت برای کمک به مقابله با بیماری کرونا موافقت کرده است.

به گزارش تسنیم وزیر بهداشت طی نامه‌ای خطاب به فرمانده‌کل سپاه درخواست کرده بود تا سردار اخوان معاون امداد و بهداشت نیروی زمینی سپاه به‌مدت دوماه برای کمک به مقابله با کرونا به این وزارتخانه مأمور شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
این عدم الگوی مشخص در آمار استانی (رشد و نزول بی قاعده) بسیار نگران کننده است. اگر در رهگیری تماس مبتلایان با دیگران سردرگم هستید من می توانم موضوع را برنامه ریزی کنم (نرم افزار کامپیوتری).
اتحاد رمز موفقیت و پیروزی هست .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی