بازدید 76517

صحبت‌های بی‌باکانه امیرحسین رستمی در برنامه زنده

شب گذشته امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک صحبت‌هایی را مطرح کرد که برنامه چند لحظه‌ای قطع شد و بعد از آن علی ضیا خبر داد که یک روز دیگر میزبان رستمی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 17 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، شب گذشته ویژه برنامه فرمول یک که با اجرای علی ضیا از شبکه اول سیما پخش می‌شد، میزبان امیر حسین رستمی(بازیگر) بود.

امیر حسین رستمی در این برنامه صحبت‌های انتقادی را مطرح کرد که همین مسئله سبب شد تا ناگهان برنامه بدون اطلاع مجری قطع شود.

بعد از چند دقیقه آگهی و پخش آیتم‌های مختلف، علی ضیا روی آنتن آمد و خبر از رفتن امیر حسین رستمی داد و گفت که انشالله در شب‌های آینده مجددا میزبان او می‌شویم. ما نمی‌خواهیم امید الکی بدهیم اما در این شرایط باید دو طرف ماجرا را دید.

امیر حسین رستمی در ابتدای صحبت‌های خود در این برنامه گفت: مدت‌هاست در برنامه زنده تلویزیون ظاهر نشدم، اما امشب دلیل‌های زیادی برای آمدن داشتم. چند نکته شخصا برای خودم سوال بود. چند وقت قبل یکی از دوستان دکترم مطلبی را درباره کرونا در اینستاگرام گذاشت و به من هم گفت که مسئله جدی است و ویروس به ایران هم وارد شده و باید شروع به مردم اطلاع رسانی کنیم. من هم ۲۴ ژانویه در صفحه خودم منتشر کردم. سوال اینجاست که چطور من که یک بازیگر ساده هستم و دوست دکترم در جریان آمدن کرونا بودیم اما وزیر محترم بهداشت ما تا روز اول اسفند خیلی محکم می‌گفتند که هیچ نشانه‌ای از کرونا در ایران نیست.

وی ادامه داد: خوب بوده که ما اول یاد بگیریم که اول تحقیق کنیم و بعد تکذیب کنیم. چه اصراری بود که پروازهای ماهان به چین کنسل نشود، وقتی که می‌دانستیم مبدا این ویروس شهر ووهان چین است و اکثر دنیا تماس خود با این شهر را قطع کرده‌اند، باتوجه به هجمه‌های بسیاری که در فضای مجازی برای متوقف کردن این پروازها انجام شده بود، چه اصراری برای ادامه آن بود؟ متاسفانه تا آخرین لحظه این پروازها آمد و این بیماری را آورد.

رستمی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: این سوال‌های چکیده‌ای از سوالات ۷۰، ۸۰ میلیون مردم ایران است. سوال دیگر این بود که چقدر بهتر می‌شد یک شهر قرنطینه شود تا اینکه یک کشور را قرنطینه نکنند. چراکه در شروع این ویروس همه کشورهای همسایه ما را قرنطینه کردند و همه مرزهای خود را روی ما بستند.

این بازیگر در ادامه صحبت‌های خود از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا فیلترینگ تلگرام را حداقل موقتا تا رفع بحران کرونا بردارد. چراکه سرعت اینترنت پایین بوده و برای مطلع شدن پزشکان از یکدیگر و بهره بردن بچه‌ها از وضعیت آموزش مجازی اپلیکیشنی همچون تلگرام مورد نیاز است.

وی در پایان نیز با انتقاد از تعطیل نکردن ادارات گفت: بسیاری از مشاغل همچون بیمارستان‌ها قابل تعطیل شدن نیستند اما برای کنترل شیوع ویروس کرونا می‌شد که ادارات را تعطیل کنیم اما این کار را انجام ندادیم. ولی باید بدانیم که کارمندان نمی‌توانند با طی‌الارض از منزل به محل کار برسند و مجبور هستند که از خانه بیرون بیایند و به سر کار بروند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲۵۶
و قطع برنامه و اخراج ایشان از برنامه این رو هم می نوشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ایشون تعدادی شایعه و دروغ رو که ریشه در رسانه های مخالف ایران داره رو روی آنتن زنده بیان کرد و حرفای دشمنان ایران که دستشون به خون این مردم آلوده اس و همین مردم رو از دارو هم تحریم کرده ان بیان کرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
در مورد صحبتهای آقای رستمی چند نکته وجود دارد که نباید مغفول بماند.
اول اینکه آقای رستمی از فرصت آنتن زنده استفاده کردند تا مطالبی را بیان کنند که جواب دادن به آنها نیاز به مقدمات و توضیحات بسیاری دارد که البته جای آن در این برنامه نبود.
دوم. در یک مقایسه سطحی بین واکنش مقامات ایرانی با مقامات اروپایی و آمریکایی میتوان به این نتیجه رسید آنچه که ما فکر میکنیم درست است، ممکن است در سطح کلان جامعه قابل اجرا نبوده و یا به مصالح جامعه از جوانب دیگر آسیب وارد نماید.
سوم. اینکه چرا پروازها به چین (نه ووهان) قطع نشد دلایل متعددی میتواند داشته باشد که با توجه به شرایط استثنایی کشور ما و مواجهه آن با بالاترین درجه تحریمهای کمرشکن, قطعاً توضیح همه زوایای آن به مصلحت نیست و طبعاً نمیتوان اسرار مگوی کشور را برای رفع دلمشغولی های سلبرستیهای فرصت طلب فاش کرد.
چهارم اینکه جامعه پزشکی برای انجام وظایف خود دارای پروتکل های تعریف شده مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است که استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی و ارتباط بین شبکه بهداشت با یکدیگر یا با مردم در آن جایی ندارد ضمن اینکه به لطف اظهار نظرهای غیر کارشناسانه همین سلبریتی های محترم در مورد همه موضوعات تخصصی، برعکس تلگرام به بستری برای گسترش انواع و اقسام شایعات و نظرات بی اساس تبدیل شده است که هدف عمده آنها تخریب آرامش و امنیت روانی جامعه میباشد.
و نکته آخر اینکه سلبریتیهار محترم که از هر فرصتی برای انتقاد و ژست مردمی بودن استفاده میکنند، توضیح دهند که برای استفاده از سرمایه اجتماعی که به لطف همین رسانه ها در اختیار آنها قرار گرفته است، چه گرهی از مشکلات مردم باز کرده اند و چقدر از خود و مال و جانشان برای مردم مایه گذاشته اند.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
علی ضیا چند بار خواست جواب بده رستمی نذاشت. کاملا مشخص بود که قصد دارد این حرفها را بدون شنیدن پاسخها بگوید. مردم ایران هم ذوق کردند. ذوق کنید. ذوق کنید. تا وقتی ما اینگونه سوالات قبلا پاسخ داده شده یک نفر غیرمتخصص را تشویق می کنیم به هیچ جایی نمی رسیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
من بعنوان یک متخصص جامعه آی تی به بیسوادی ایشان در امر اینترنت و ... حرص خوردم. چرا من سهمی از آنتن ندارم؟ دکترای تخصصی من به اندازه وبگردی این طناز ارزش ندارد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
محسن مهدیان؛ اتهامات کرونائی امیرحسین رستمی حرف جدیدی نداشت. سیاهه‌ای که مدت‌هاست رسانه‌های سعودی و انگلیسی مطرح می‌کنند و احتمالاً در ذهن برخی از هموطنان نیز به‌صورت شبهه مطرح است.

البته قطع برنامه هم عجیب بود و غیرحرفه‌ای. شبهه را باید پاسخ داد نه اینکه سیم برنامه را چید. دقت کنیم که مواضع سلبریتی‌ها، هیچ ثمره‌ای نداشته باشد یک نشانه است از حرف مردم کف خیابان.

و اما مرور چند شبهه.

می‌گوید: وزارت بهداشت در کنترل کرونا کوتاهی و پنهان‌کاری کرده است. دقیقاً مبنای این ادعا چیست؟ باید چه می‌کردند که نکردند؟ دقیقاً کدام کشور چه کرده است که الگوی این بازیگر محترم است؟ آیا ۱۶۲ کشور دیگر نیز اهمال کردند؟ اگر اغلب کشورها بنا بر گزارش‌های رسمی رسانه‌های خودشان و سازمان جهانی بهداشت پنهان‌کاری کرده‌اند، مسئولین وزارت بهداشت دو ساعت بعد از مطلع شدن خبررسانی کردند. اینکه قبل انتخابات چنین خبری با علم بر اثرگذاری بر مشارکت منتشر می شود گواه صداقت نیست؟ رسانه‌های داخلی و مسئولین را باور ندارند، تأیید و گزارش سازمان بهداشت جهانی هم ملاک نیست؟

می‌گوید: چرا یک شهر و کشور قرنطینه نشد. چه کسی گفته قرنطینه جواب می‌دهد؟ چه کسی گفته تنها راه، همین راه است و جز این نیست؟ اگر قرنطینه جواب می‌داد چرا چین با حکومت نظامی و برقراری سنگر در شهر ویروس را به ۱۶۰ کشور دیگر صادر کرد؟ چرا ایتالیا قرنطینه کرد و بعد نیمه کاره و ناقص رها کرد؟ چرا جواب نگرفت؟ چرا بقیه کشورها همراهی نکردند؟ اگر مختصری اخبار مواجهه کشورها با کرونا را مرور می‌کردند چنین ادعائی نداشتند.

می‌گوید: چرا پروازهای ماهان لغو نشد. کدام پرواز؟ چرا بدون بررسی، سیاهه‌های ضدانقلاب را تکرار می‌کنیم؟ ماهان تنها با درخواست وزیر بهداشت مبنی بر بازگرداندن دانشجویان نخبه و هم‌وطنان ایرانی گرفتار آمده در چین، مبادرت به انتقال دانشجویان در شرایط خاص و ویژه پزشکی نمود که مشخص شد هیچ‌یک از دانشجویان و پرسنل پروازی مبتلا به کرونا نشده‌اند. پروازهای دیگر نیز هیچ‌کدام مسافرتی نبوده است و ده‌ها تن اقلام پزشکی شامل کیت‌های تشخیصی، لباس‌های محافظتی، تیم پزشکان متخصص چینی، دستگاه اکسیژن‌سنج، دستگاه اکسیژن‌ساز و سایر اقلام پزشکی و دارویی را از مبدأ چین و با رعایت ضوابط سازمان بهداشت جهانی به ایران منتقل کرده است. نباید انجام می‌داد؟ اگر این تجهیزات وارد ایران نمی‌شد عواقبش را چه کسی پاسخگو بود؟

می‌گوید: چرا فیلترینگ؟ خب. اول ارتباطش با کرونا؟ دوم اینکه عجیب است کسی برای سلامتی جسم افراد معتقد به قرنطینه و اجبار و نظامی‌گری باشد اما برای سلامت و امنیت فکری و جسمی مردم فیلترینگ را منکر شود. آنهم در چنین شرایطی که به گواه شرایط موجود، رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب کمر بستند بر تلفات بیشتر کرونائی در ایران.

اما بدترین بخش سخنان جایی بود که گفت اگر مردم ایران شبیه مردم دنیا فروشگاه‌ها را غارت نکردند، به‌دلیل فقر و بی پولی است. این میزان شیفتگی به غرب و این قدر خودحقیرپنداری باور پذیر نیست. کمتر پیش می‌آید یک نفر تا این اندازه خود و ملت را حقیر بداند که نقاط مثبت رفتار و سبک زندگی مردمش را هم این‌طور زشت و زننده تصویر کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
وظیفه ایشون فرهنگ سازی در راستای رعایت بهداشت سفر نرفتن و عدم تجمع در مراسم ها و چهارشنبه سوزی و... در کنارش هم انتقاد است ولی فعلا ایشون و خیلی از سلیبریتی ها فقط قسمت دوم را انجام می دهند چون چاشنی پوپولیستی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من باید هر کسی بتواند حرفش را بزند اما نه در هر برنامه ای و با وجود کارشناسان مربوطه ، اگر قرار باشد در هر برنامه ای هر کسی بیاید و مطالب نامربوط بگوید که صحیح نیست . فرض کنید فردا در برنامه آشپزی یک نفر به خود اجازه دهد در خصوص حواشی فوتبال کلی بهتان بزند آیا این صحیح است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا بگذریم از اینکه ایشون خودشون روحانی تا 1400 را تبلیغ می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این نابازیگر، یه مشت شایعه و دروغ و حرفای عوامانه و برگرفته از رسانه های زرد رو روی آنتن زنده زد و به 80 میلیون مردم کشورش خیانت کرد. امروز هم خیلی راحت یه پست گذاشت و عذرخواهی کرد و گفت من فلان چیزو نمیدونستم و خبر نداشتم و جوابمو گرفتم و ... . جالبه که یه عده همچین خوشحال شدن و همینجا کامنت گذاشتن که اینا حرفای دل ما بود و غیره. ببین چقدر ما ملت مرخصیم. همه خودشون رو در همه ی امور دارای اطلاعات و تخصص میدونن. اونم با اطلاعاتی که رسانه های دشمن ما که در طول تاریخ به ایران و ایرانی رحم نکرده ان و دستشون به خون ما آلوده اس. در اختیارشون گذاشته ان. واقعا ما فرهیخته ایم؟ واقعا ما چیزفهمیم؟ واقعا ما منصفیم؟
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
آقای تابناک خبر تکمیلی و معذرت خواهی ایشان از اطلاعات غلط را هم بگذار این رسالت شماست!
دیگه کار از حرف زدن گذشته چه در مورد اوضاع و چه در مورد عملکرد خود صدا و سیما
به نظر من علت قرنطینه نکردن شهرها با دلایل واهی اینه که مسئولین ماموریت دارند بزارن اوضاع تا حدی وخیم بشه تا بهانه برداشتن تحریم ها در سطح بین المللی جور بشه چون واقعا کفگیرشون به ته دیگ خورده
از طرفی هم میخوان یه جوری باشه که بتونن به محض رسیدن به هدفشون کنترل رو بدست بگیرند. درواقع آچمز شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
جناب باهوش قرنطینه را همین جوری نمی کنند بلکه زمانی قرنطینه می شود اجرا کرد یک مسئله حاد باشد
هنوز که هنوز است در قم حاد نیست
دقیقا همینطور هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
از امیر حسین رستمی خیلی ممنون که شجاعانه خرف ۸۰میلیون ایرانی رو زدن دقیقا همین طور هست مردم ازاینا خیلی جلوتر هسند
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حرفت دقیقا درسته
مسئولین دارند از جان مردم مایه بذارند در راستای اهداف شون
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
قرنطینه حالا که ویروس کل کشور پخش شده دیگه فایده نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
زبل پس چرا درمورد قرنطینه نکردن قم ایقدر باهوش نشان نمی دادی؟
حقیقت همیشه تلخ است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کدام حقیقت، هر کس بیایید دقیقا هر چه در فضای مجازی است در تلویزیون بگوید. کشور های امریکا و انگلیس قانون کرده اند مسایل کرونا محرمانه است
شب گذشته قبل ?? چرا ننوشتی دیشب؟
بله خوب حرف زدی برادر اما ایا نمیدونی که به حرفهای تو تلویزیون مسئولین ایرانی اعتمادی نیست ؟؟؟ایا تو این مدت دروغگویی رو باور نکردی ؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
نه، بی بی سی راست می گوید. این روباه پیر
یه سلبریتی به دنبال قهرمان شدن . ایشون بیجا کرد که سوال خودش رو به عنوان سوال هفتاد هشتاد میلیون ایرانی مطرح کرد . من به عنوان یک یرانی از طرف خودم میگم که همچین سوالاتی نداشته وندارم و به تدبیر و درایت مسئولین اعتماد و اعتقاد دارم وهر گونه شک رو دلیلی بر خائن بودن شکاک میدونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
شما منطقی جواب بده به سوالاشون نمیخواد دلیل خیانت بدونی
ناشناس
| Bulgaria |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
این سوال منم هست. که البته بیجا میکنم. شایدم ایرانی نیستم و یا خائنم؟
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ماحصل تدبیر و درایت مسئولینت شده بنزین لیتری ۳ تومنو انزوای بیش از پیش اقتصاد ایران از هر نظر حرفتون به حدی خارج از منطق و بی استدلال بود که لایق جواب دادن نمیدونستم اما زخمش عمیق تر ازون بود که نشه ساکت موند همین
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تو سوال نداری میشه ۸۰میلیون منهای تو
هاشم رجایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
جواب منطقی اینه که صلاح بوده در این برهه حساس کنونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بجای اینکه دنبال اصلاح وزیر و ... و گرفتن وقت مردم روی آنتن زنده، بهتر است با اولیای مدرسه بچش تماس بگیره و از آنها درخواست کنه که تکالیف رو روی پیام رسان های داخلی بگذارند مدرسه فرزند بنده این کار را کرده اند و ما از این بابت هیچ مشکلی نداریم
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
شما از مثبت و منفی های نطرت متوجه شو نطر مردم چیه اتفاقا این سوال همه ی ماست شما منافعت تو اینه که حمله کنی به ایشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
بله شما جزو اون آدم هایی هستی که از فیلتر اون خانوم مهمون برنامه ی صدا سیما رد نمیشی و لازم نیست جمع کنی بری
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کافر همه را به کیش خود پندارد
همه می دانند که کرونا از بهمن وارد ایران شده
متاسفانه هنوز متوجه نشدیم که دشمن ما کسی جز عدم روراستی با مردم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کشف مهمی کردی؟ ویروس که یک شبه در ایبران نمی اید
هر چند وقتی این اقا از تاریخ دقیق می گوید و انگار کیت تشخصی هم داشته از نظر شما شایعه پراکنی نیست و نباید مجازات شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
شما احتمالا جزو کسانی هستی که در صحبتهای ایشون دستش رو شده اتفاقا حرف همه ایرانیها رو زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مگه اللن مردم تهران که این کشف مهم رو کردن رعایت می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
جناب ناشناس139812271448 وقتی جنابعالی از مجازات میگوئی مجازات یک فرد که مسئول هم نیست اگر بنده با کیت و مورد عفونت ریه غیر قابل کنترل کرونا مورد براتون آوردم با گزارش کتبی بیمارستان به مقامات بالاتر، اون موقع هم حاضری بگوئی مسئولان دولتی و حکومتی مجازات شوند یا بازم یه بهانه دیگه جور میکنی؟!! من نمیگم کرونارو جار میزدند تا اقتصاد به سرعت فلج بشه ولی میتونستند به علت خود کرونا پروازهای چین رو قطع کنند. به علت یک بیمار ینامعلوم قم رو قرنطینه کنند. قمی که چسبیده به تک پایتخت کشور که همه کشور رو درگیر کرده .
اگر این اتفاق تو یه کشور خارجی افتاده بود چقدر تبلیغ می کردیم که آزادی بیان نیست و ......
پاسخ ها
سعید
| France |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
البته باید دید آیا ایشون بازهم میتونه کار کنه؟ یا مجبور به ترک کشور میشه.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
همین دیروز در بی بی سی اتفاق افتاد
اینها سوالات ما مردم هم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
جالبه همه خودشون رو نماینده مردم می دونند.
درود بر ایشان . یکی امد و حرف دل مردم را زد . یاد بگیرید مسئولان . از دور دست شما را میبوسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چرا همه میگن مردم
دم امير حسين رستمي گرم كه همچين نقدي را بر عملكرد مسئولين داشت.
اميد است كه مسئولين محترم هم پاسخگو باشند
ایشان واقعیت ها را گفت و همین که برنامه را قطع کردند و اجازه ادامه ندادند اثرات منفی فراوانی روی مردم دارد بخدا واقعیت را بخواهید اینها سؤالات اکثر مردم هست ومردم آگاهند و با قطع برنامه چیزی عوض نمی شود و فقط اعتماد مردم از صدا و سیما بشدت کاهش می یابد تنها راه صداقت و شفاف بودن با مردم هست آنموقع این امر همراهی مردم را بدنبال دارد باید بدانیم در دنیای امروز با توجه به تکنولوژیهای نوین نمی توان موضوعی را همیشه کتمان کرد باید واقعیت ها را گفت و قطعا مردم مشکلات کشور را درک میکنند و همراهی مردم را بدنبال خواهد داشت
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
چرا شما خودتان را نماینده اکثر مردم می دانید. در این وضعیت بحرانی که همه مسئولین دست بدست هم داده اند. باید سعی در کمک بهم باشد. چرا شما ها از آنها که مسیله را جدی نمی گیرند انتقاد نمی کنید. به احتمال زیاد همان ها که مسافرت هستند چنین انتقاد به مسئولین دارند. من قبلا هم به مسئولین و هم صدا سیما انتقاد داشتم، ولی حالا همه دست در دست هم در تلاش هستند تا این بحران را از سر بگذرانند. حالا وقت انتقاد نیست
دمش گرم حرف دل همه ایرانیها رو زد کاش خفقان نبود ومی شد حرف دلمون رو بزنیم
با سلام
مطالبه گری حق مردم است.
لطفا مسئول پاسخگو باشد .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
حالا وقت مطالبه گری نیست، اگر مردید بروید مطالبه از آنهائی بکنید که کرونا را جدی نگرفته اند
افرین بر تو. حرف دل میلیونها ایرانی.
درست گفته
دمش گرم
باسلام بنظرم آقای رستمی در خصوص اینکه شهر اول را قرنطینه کنند اشتباه کردند ...زیرا شهر قم با پزشکان حاذق خود متوجه این بیماری شد .. چگونه خود ایشان اظهار داشتند که دوست پزشک وی از ماهها قبل این علائم را دیده اند .. چطور اتهام را به شهرتهران که خودشان حضور دارند نزدند .. یا دوست پزشک آنها بیمورد بیان کرده یا صحیح اگر صحیح گفته پس نتیجه می گیریم دوستش این بیماری را در تهران مشاهده کرده چرا چیزی نکفتند .. حالا که قم شهامت اعلام آنرا داشت باید قرنطینه می شد .. اشتباه بیان کردند .
شهروند قمی
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
قم شهامت بیان آنرا داشت؟ نوشابه میخوای بازم بهت بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تاریخ میلادی که آقای رستمی گفتن، مصادف با ۵ بهمن هست. ماهها قبل نبود گلم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تو رو خدا یکی به من بگه این دوست پزشک کیه. به کجا هشدار داده بود؟ در طول دوره اوج آنفولانزا، و در حالی که علائم اکثر ویروسهای خانواده کرونا از آنفولانزا تا سارس و غیره تقریباً یکی هستند (تب، سرفه، کاهش در یافت اکسیژن، تشنج)، و این ویروس تنها با ردیابی اثرانگشت ژنتیکی و اون هم با کیتهای (با اطمینان نسبی) که بعدها وارد ایران شد قابل تشخیص هست، این "دوست پزشک" چطور تشخیص داد که اون افراد مبتلا به کووید 19 شده بودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فعلا برو درب حرم تا تعمیر کن تا بیشتر از این خرابتر نشده
حرف بدی نزده که
اینقدر هم تحمل نداریم؟
سی ان ان رو ببینید. صبحرتا شب مشغول له کردن ترامپه.
حتی برای عوام فریبی هم اگر باشه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حرف بدی نزده ؟وقتی اساس حرفش شایعه بوده؟
چه طور این نوع شایعه ها مشکلی ندارد ولی شایعه ای که بر ضد ایران است خوب است؟
میدونی مشکل شما این است که هنوز به پختگی و درک نسیدی که کشوری مثل امریکا اگر عوام فریب کنند به هم زیاد مشکلی ندارد ولی وقتی در کشور شما این چیزها باشد همین کشور امریکا رسانه ه اش را به کار می گیرد برای منفی بافی ایران و وقتی هم که تحریم و فشار روانی بر علیه کشور باشد دیگر واویلا است دیگر مردم حس کار کردن ندارن و ن امید می شوند
اره جانم فرقش در همین چیزهای ساده است که نمیدانی
ممنون امیرحسین عزیز ، ممنون که حق رو گفتی و فداکاری کردی ، ممنون که برا رو انتن موندن ریا کردی نکردی ، ممنون که..
احسنت ، اين گوشه اي از درد دل مردم هستش
دمت گرم . حرف همه را زدی . ازت خوشم اومد . انشا الله که مدیران بیایند و توضیح بدهند و نه توجیه و نه دروغ که دیگر خریداری ندارد
این حرفهای ایشون بیشتر برای اون ور آب مخاطب داره. احتمالا مثل رامبد جوان میخواد بره کانادا یا این اظهار نظرهایش.
مردم بدون تلگرام هم می تونند ارتباط برقرار کنند. واتساپ و خیلی نرم افزارهای دیگه.
درسته که باید پرواز به چین کنسل میشد ولی این ویروس رو کسانی عمدی اورده اند. چون اگر از طریق پرواز بود، باید اول تو تهران پیدا می شد نه قم. اینها همه هدفمند بوده برادر من. گول تبلیغات مغرضانه منوتو و بی بی سی رو نخورید. هنوز متوجه نشده اید که انگلیس چقدر خبیث و مزوره. تاریخ نخوندید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ای بابا تاریخ دان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تاریخ خونیدم چون میدونیم انگلیسو آمریکاو روسیه و همه کشورهای بگیانه به اندازه خود ملت دلسوز نیستند داریم خدمتت عرض میکنیم قدری به فکر جان مردم خودمون باشیم روسیه و انگلیسو کشورهای قدرتمند دلشون برای منو تو شهدا نمیسوزه برادر . صادق باشیم .
همین روزاست که بدلیل تشویش اذهان عمومی احضار و تفهیم اتهام میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اگر به من و شما اتهام بزنند هر کاری برای دفاع از خود می کنیم حالا چطور در یک برنامه یک طرفه افراد را متهم می کند و نباید پاسخگو باشد به صرف اینکه سلبریتی است؟؟
مشکل اصلی اینه که یک بازیگر در همه زمینه ها تخصص داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بعضی مسائل مصلحت ملی ایجاب میکنه که بلافاصله موضوع کرونا رسانهای نشه ولی بعضی مسائل مثل قرنطینه کردن فوری قم و قطع پروازها دیگه نمیشه با مصلحت اندیشی ماله کشید.
این که حرف هاش بد نیست که برنامه زنده را قطع کردند!
حرف مردم کوچه و بازار را زده
چرا نمی خواهید منطقی باشید ....
یعنی باید تعطیل کرداین صدا سیمایی که اجازه کوچکترین اظهار نظری به مردم نمیده
ما به داشتن هنرمندان مردمی که حرف دل مردم را میزنند کل ایران بهشون افتخار میکند و مایه مباهات است
دمت گرم با اینکه نظر مثبتی به بازیگران ( علی الخصوص حامیان دولت تدبیر و امید) ندارم ولی حرف راست را گفت
همین که وسط صحبتها بدون اطلاع به مجری برنامه را قطع کردند گویای همه چیز هست... مسئولین این مملکت همیشه مردم را چیز فرض میکنند.
مگه سوال کردن اونم سوال مهم باکی می خواد.عادت کردیم همه چیز رو لاپوشانی کنیم.حرف حقی زد باید همه از صدر تا ذیل مسئولین جوابگوی تصمیماتشون باشن
الان زمانی هست که دوست و دشمنت را می شناسی یکی مثل امیرحسین رستمی مردانه حرف مردم را می زنه و اونایی که در این امتحان رفوزه شدند که ماشالله کم نیستند،درود بر شرف رستمی
خیلی خوبه بی باک باشی... ولی بی باک بودن فقط در این چیزها نیست.. ای کاش عین بقیه سلبریتی های دنیا، مالیات دادن و کمک کردن به بقیه مردم را هم یاد بگیریم... حرف زدن که هزینه ندارد... اگر ایشان و امثال ایشان واقعاً دلسوز همین مردم به اصطلاح بدون پول هستند، حق همین مردم را در قالب ول مالیات به ایشان بدهند.
سلام رستمی جان
درود بر تو مرد
شیر مادر حلالت
حرف دل مارا گفتی
راست گفته
اینها واقعا حرف 80 میلیون نفر است
زنده باد
خدا خیرش بده که حرف ملت رو زده و از عواقبش نترسیده.شجاعت یعنی این.
کسانی که قم را قرنطینه نکردند
کسانی که مانع پرواز ماهان به چین نشدند
کسانی که ادارات را تعطیل نکردند

آیا اینها مسلمان هستند پیش خدا چه جوابی دارند
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
واقعا ساده ای فکر میکنی این دلیل شیوع است. هرچی شایعه میشه زود باور نکنید
همه ما در همین وضع روحی هستیم. امیر حسین حرف دل همه را زده است. چطور سازنده کلیپ بادمجان را دو ساعته بازداشت میکنند اما مدیرعامل ماهان و مسئولین استان قم و شخص رییس جمهور که نگذاشتند بیماری کنترل شود بعنوان ناجی و قهرمان مردم معرفی میشوند؟ وزرا کجا هستند؟ شورای نگهبان و مجمع تشخیص کجاست؟ سپاه کجاست؟ همه بیانیه میدهند و از هم تشکر میکنند اما آنچه که مردم میبینند تنهاییشان در مواجهه با این مشکل است.
این برنامه را دیدم ولی به شما باید عرض کنم که
وقتی این ادم بر اساس شایعه حرف می زند و تاریخ دقیق را هم می گوید (ژانویه)!!!! اسمش بی باک نیست بلکه عین بی سوادی است و باید هم جلویش را می گرفتند محاکمه بماند که شایعه پراکنی خودش جرم است
حرف همه مردم را زده!!
این حرفها نه جدیدند نه نظر گروهی خاص .عموم مردم همین نظر را دارند.کرونا را می شود خفه کرد ولی مردم رانه
دمش گرمممم
خخخخخه
کشور معطل تلگرام است!!!!!!
یا اینکه قرنطینه کردن یک شهر وقتی یک نفر مبتلا شده!!!!!
متخصص بیماری ها هم که شده که از یک دکتر عمومی شنیده!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خودتم می دونی که حقیقت رو گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حالا یه نفر به فرض محال حرف صد در صد درستی رو نگفته ، یعنی حرف حق اینقدر تلخه؟
حرف دل خیلی از مردم ایران
متاسفانه هیچ ظرفیتی برای انتقاد در مسئولین به ظاهر مردمی وجود ندارد
وهزاران سوال دیگر باقی مانده.....
درود
دمش گرم
تمام صحبت های ایشون معطوف به واقع بود و حرف های امروز همه مردم ایران هست و اگر برنمیتابند بدلیل این است که خود مقصرند
در این مملکت اصلا حق نداری که واقعیت ها را بگویی!!! فقط هر چه بزرگان !!!!! گفتند باید تایید و قبول کنی!!!!!!!!!!! این تذهبون یا............
گفتم این جنس حرفها در شرایط فعلی دردی را دوا نمی‌کند جز نمک پاشیدن روی زخم . شاید مناسبتر باشد مهمانان محترم و مجریان مربوطه در راستای افزایش روحیه مردم و امید به شرایط بهتر در آینده نزدیک فکر کنند . هنوز هم انسانهای بی فرهنگی هستند که مقاومت می‌کنند همدلی و همکاری مردم را بیشتر تبلیغ کنند
حرف ۸۰ میلیون ایرانی رو زد الهی زنده و سالم باشی امیر حسین رستمی خیلی مردی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
صحبتهای این نادان حرف من نیست. آدم کمی سواد رسانه داشته باشد اینگونه سخن نمی گوید. کاش مردم ما هم بیشتر سواد رسانه ای داشتند و میتوانستند بفهمن امروز کار رسانه های اطلاع رسانی نیست ذهن سازی است!!
حقیقت تلخ بوده و مدیران شبکه با آوردند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حقیقتی نگفت! همش اتهام و سوالاتی بود که قبلا جواب داده شده
صدا و سیما مصداق شعر سعدی هست که می فرماید :
مگر بر زبانش حقی رفته بود
گردن کشی بر وی آشفته بود
دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بهتره دعا کنی خدا بش عقل بده
دمت گرم. خوب گفتی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کاش عادت کنیم بجای دمش گرم بگیم خدا بش عقل بده. قطعا عقل بهتر است دم گرم است
برای یک بار هم که شده یک نفر مصلحت اندیشی رو گذاشت کنار و حرف دل مردم رو زد.رستمی بازیگر سینما نیست و بیشتر در تلویزیون فعال هست با اینکه میدونه براش دردسر های زیادی ایجاد میشه و ممکنه آینده کاریش به شدت لطمه ببینه با این حال وظیفه انسانیش رو انجام داد و جای کسانی که تریبون ندارند حرف زد

درود به شرفت امیر جان.خیلی مردی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حرفاش قبلا پاسخ داده شده بود. یکسری اتهام زد
این معرکه، معرکه آزمون مردمیست. اینجاست که مشخص میشود بامردمیم یا نه.
احسنت بر این جوان هنرمند که با مطرح کردن سوالات مردم در تلویزیون، وجود خودش را نشان داد.
بارها پست انتقادی زدیم مودبانه و بدون توهین اما تابناک وجودش را نداشتی منتشر کنی. هیچ اتفاقی هم نیافتاد و اگر هم منتشر میشد بازهم نمی افتاد. اما شما مردود شدی در آزمون مردمی بودن.
پاسخ سوالات مردم را باید داد زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و حق سوال دارند و شفاف پاسخ میخواهند. البته دیر شده دیگه، اما اگر مردم را میخواهیم باید حداقل صدایشان را بشنویم و پاسخ در خور و شان ایشان بدهیم.
من صحبت های ایشان را شنیدم. فارغ از این که بسیاری از آنها درست بود ، برای من معلوم نشد که گفتن حرف هایی تکراری که راست و دروغ ، بین فرد فرد ایرانیان دست به دست چرخید و همه در مورد آن حرف زده اند و چیز جدیدی نبود ، از پرواز های ماهان و لزوم قرنطینه قم و .... که مسئولان جواب آنها را هم کم و بیش داده اند ، در یک برنامه شاد مصاحبه محور آخر سال که به قول علی ضیا باید امید بخش باشد ، چه دلیلی داشت . به نظر من امیر حسین رستمی باید جدا پاسخگو باشد . البته آزاد اندیشی و چسارت ایشان ، البته اگر دلایل دیگری نداشته باشد ، قابل تحسین است . حتی دغدغه ایشان قابل درک . اما جای این حرف ها در تلویزیون در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو است که مخاطبان خاص خود را دارد نه یک برنامه شاد که پسر 14 ساله من هم با امید و نشاط دارد آن را میبیند.
چرا صدا و سیما صحبتهای افراد را قطع میکند پرا به مسئولین فرصت دفاع و روشن شدن اذهان را با این ادعا نداد
آقای رستمی بزرگوار ؛
هیچ راهی برای حلوگیری از ورود کرونا به کشور وجود نداشت و ندارد چرا که ارتباطات بین المللی زیاد هست
هیچ راهی برای پیشگیری از شیوع کرونا در کل کشور وجد ندارد و همه مردم در صورت رعایت نکردن بهداشت فردی به این بیماری را مبتلا می شوند
بهترین راه مدیریت زمان بوده و هست تا با گذر زمان ، واکسن و آنتی بادی آن ساخته شود تا در بیماران بدحال استفاده بشه و جلوگیری از مرگ ومیر آن هست
که این مدیریت بسیار بسیار بسیار ضعیف بوده و هست !!!
دوست داشتم همکار پزشک من که دوست شما هست این مطالب را به شما میگفت تا راهی برای آرامش جامعه برای این دوره زمانی می شدید
احتمالا امیر حسین رستمی پایش را روی سیم گذاشته که برنامه قطه شده ....!
به نظر شما صدای حقیقت را میتوان خاموش کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
صداش رو میشه خاموش کرد اما نمیشه قایمش کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بله ولی اینی که قطع شد صدای اتهام بود
این مطالب صریح عنوان شده ،احتیاج به پاسخ صریح مسئولان ذیربط دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بله ولی اگر گوشی برای شنیدن باشد. همه سوالات ایشان تکراری است و قبلا پاسخ داده شده بود. برخی که دروغ بود مانند اینکه اولین کرونا 3 اسفند اعلام شد که همه میدانند 30 بهمن بود.
سلام
آیا برنامه زنده جای طرح انتقادات اینگونه است؟
این سوالات می تواند در ذهن خیلیها مطرح باشد.
لازم است در فرصت مناسب مسئولان توضیح دهند
اما سوژه سازی و بهم زدن آرامش در چنین شرایطی که صرورتهای مهمتری برای درمان مبتلایان وجود دارد شاید بجا نباشد.
اینکه یک فرد شخصا تصمیم بگیرد و در برنامه زنده هرچه خودض صلاح می داند را بگوید جای سوال و ایراد است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
برنامه زنده و غیر زنده ندارد. ولی مشکل این است هیچ صحبت جدیدی مطر ح نشد همه این سوالات مطرح بوده و پیشتر پاسخ داده شده
حالا خودت تحقیق کرده بودی؟ که شایعه پخش می کنی؟
منبع تحقیقت هم حتما دوستت بوده!
باز یه بازیگر کارشناس همه مسائل شد!!! خدایا رحم کن به این ملت. کلا" همه چیزمون به همه چیزمون میاد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چیز هایی که ایشون گفت نیاز به کارشناسی نداشت . هر ادم عاقلی اینو میدونست فقط مردم عادی امکان بیان ندارند ایشون که امکانش رو داشت این حرف ها رو به مسئولین رسوند
دمت گرم پسر
سوالهای مردمی پرسید مگه غیر از اینه که چهره اش و صدای دلسوزانه و بامحبتش را قطع کردید. این نوعی از عدم صداقت صداوسیما با مردم است .
دفاع صد در صد از امیرحسین رستمی می کنم
واقعا متاسفم برای علی ضیا که به جای اینکه درد مردم رو خودش بگه نه تنها این کار رو میکنه بلکه صحبت های رستمی رو هم هی قطع می کرد و نمیگذاشت درد دل مردم رو بگه.و برای اینکه برنامه اش حفظ بشه و به عاقبت مثلث شیشه ای چند سال پیش که رشید پور ساخته بود گرفتار نشه تا آخر برنامه پنج دقیقه به پنج دقیقه هی از رئیس هاش و صدا و سیما و مسئولین تعریف و تمجید کرد و پشت سر هم پاچه خاری
مردم باید فرق آدمی که فقط به فکر خودشه و هنرمندی که دردش همون درد مردمه رو بدونن.ایشالا که میدونن
ایشان از خیلی از اقایان سیاسی و فرهنگی بهتر تشخیص می دهد چون به جائی وابسته نیست و تا حدودی مستقل است .

آنچه شیران را کند روباه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج
همه به جان دولت افتادند، حتی صدا و سیما
امان از خودنمایی سلبریتی ها که برای دیده شدن هر کاری میکنند
درود بر شرفت...
همچین هم عجیب و غریب نبود. هر روز این دست سوالات و بیش از اینها را از خودمان میپرسیم چون مسئولی برای پرسش این سوالات نمی یابیم.
دمت گرم واقعا حرف دل ما رو زدی
آخه واقعا چرا تو این روزهایی که هیچ دستکش یا ماسک یا ... پیدا نمیشه اصرار دارن که شرایط عادی ست
واقعا کارمند و کارگر بیچاره چطور هم بره محل کار هم تو خونه بمونه
رسانه ميلى. يكنفر رو دعوت ميكنن كه به ميلشون حرف بزنه، اگر حرف نزد هم بيرونش ميكنن. درود بر اميرحسين رستمى كه حرف دل مردم رو زد.
ايشون در مورد لزوم رفع فيلتر تلگرام هم صحبت كردند كه شما تو گزارشتون نياورديد. حرفشون هم درست بود چون اكثر مدارس رو تلگرام براي دانش آموزان و اولياي اونا برنامه مي ذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چه اصراریه؟ این همه پیام رسان، اگه هدف کار کردن باشه، راه حل هست. شما به عنوان اولیا از مسولین مدرسه بخواهید که از پیام رسان های داخلی استفاده کنن..
صحبت هاي بي باكانه و سانسور بزدلانه
خوب کردن قطع کردن!
آخه اینا مسائل تخصصی هست که البته متولی ها همه رو هم جواب دادن. این چکاره ست که میاد اینجوری تشویش اذهان عمومی ای که تو رسانه های مجازی هست تو رسانه رسمی مطرح میکنه که کسی هم نیست جوابش رو بده.
به نظرم برنامه فرمول یک باید متقابلا سخنگوی ستاد کرونا رو بیاره و تمام این شبهات رو جواب بده.
صحبنت هایی قاطع و جسورانه که به قولش خودش سوال 70-80 میلیون ایرانی است که مدیریت صدا و سیما و دولت نه ظرفیت شنیدن و نه توان و تحمل آن را دارند و تنها که می کنند توهین به شعور مخاطبین است که آن را شنیده اند
اگر می توانند مسولین هواپیمایی کشور و ماهان بیایند و در همین برنامه فرمول یک ابهام زدایی کنند نه با مشتی اراجیف و شعار بلکه در مقابل آن منتقدین هم باشند با سند ایکائو که تاریخ پروازها به ووهان چین را مستند گزارش دهند و آنها هم پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ایشون بی خود کرده خودش رو نماینده یه ملت فرض کرده. متاسفانه سلبریتی ها تو مواقع مختلف نشون دادن از حداقل سواد رسانه ای بی بهره هستند. کاش صدا و سیما دست از دعوت این جماعت برداره، دیگه حالمون بد میشه اینقدر به هر مناسبتی تو تلویزیون می بینمشون. آدمی که حد خودش رو نمی دونه و تشخیص نمیده که کارشناس و متخصص همه ی امور نیست و نباید درباره هر چی نظر بده واقعا چه شایستگی برای حضور تو صدا و سیما داره؟
آقا دمت گرم. شیر مادرت حلالت. نوش جونت
افرین احسنت برتو
کار واقعی شما خبرنگاران را انجام داد، شفافیت، هر چند تلویزیون میلی نتوانست تحملش کنه. بعدا که ممنوع التصویر کردن حداقل شما پیگیر احوالات باشید...
آفرین بر کسی که بی پرده حقیقتی را بگوید که دیگران تعارف دارند .چرا در تدبیر تاخیر داریم؟
اولا ایران به وهان پرواز ندارد. ثانیا بسیاری از کشور های عربی و اروپایی نسبت به ماهان پرواز های بیشتری به چین و حتی خود وهان داشتند اما چرا این ویروس از چین و ایران سر در آورد نه از آن کشور ها؟ ثالثا چرا قم؟ احمق کسی است که هنوز اندکی شک نسبت به جنگ بیو میکروبی داشته باشد. یهودی ها اعتقاد دارند که جوانان سرزمین پارس آنها را در سال 2022 نابود خواهند کرد برای همین هر چه در چنته دارند برای زمین گیر کردن ایران و حتی دنیا بکارخواهند بست. مدل ورود این ویروس به ایران با مدل جنگ رسانه ای علیه ایران بخاطر این ویروس کاملا گویای یک طراحی از قبل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ممنون که ما را از جهل و حماقت درآوردی
حرفهای دل مردم رو زد... مهمترین قسمتش این بود که قبل از وزارت بهداشت چطور خیلی از دکترها از ورود کرونا به ایران خبر داشتند؟!
درود بر امیرحسین رستمی
درود بر نظرش کاملا موافقم
این ها یک سری سخن منطقی و معقول است ولی صدا و سیمایی که دست یک سری شخصیت تندرو اداره می شود این گفته ها معقول و آرام را هم بر نمی تابد .... واقعا آقایان عهده دار امور با خود چه فکر می کنند؟
سلام
مشخص شده است میزان افراد بدون علامت بسیار زیاد است و از روی سیر اپیدمی بیماری نیز چنین مطلبی قابل استناد است لذا اینگونه صحبت ها چندان موضوعیت ندارد و بیشتر احساسی است اما می توانست به ما فرصت بیشتری برای مهیا شدن بدهد ولی در کل دنیا یک غافل گیری سختی به دلیل آشنا نبودن با این بیماری رخ داده است
آفرین بر شرف و شرافت آقای رستمی بزرگوار
سلبریتی مردمی
درود به شرفش ،، از صدا و سیمای میلی بیشتر از این انتظار نمیره//حتی تحمل حرف حق رو هم تو این مملکت کسی نداره
کار خودشونه!
حالا سئوال قبلی تو عوض کن و خودت هم شجاعانه جوابشو بنویس:مسئولین ما با فرهنگ ترن یا مسئولین غربی؟
دمش گرم مرد واقعی ایشونه سوالات همه مردم که کسی جرئت پاسخگویی ندارد.
منتظر باشید از فردا سریال اچ مس و لیسانسه ها پخش نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
لیسانسه ها همون بهتر پخش نشه. سریالی سراسر توهین، خالی از هر احترام و حال به هم زن.
درود بر شرفش
دمت گرم. اگه حرف حساب نمیزدی که قطع نمیکردن
حرف حساب جواب نداره!
دمش گرم افتخار مایی
دمش گرم..حرف دل مردم را زد
نرود میخ آهنین بر سنگ
وای وای چه تلویزیونی شد دیگه‌آخرشه . یکی از عادل اسم برد یکی گفت چرا قم رو قرنطینه نکردید .وای وای وای دیگه جاشون تو جهنمه . وارد خط قرمز شدن آآآخخخخخ
یکی از مشکلات ما اینست که خود را صاحب نظر میدانیم و به خود اجازه میدهیم هرحایی و در هر زمانی و راجع به هر موضوعی و به هر شکلی اظهار نظر کنیم.
رستگار شد
یاد داستان موسی افتادم و ...
.. و خدارو شكر كه همه ديدن اينست نتيجه زدن حرف حق!
قرنطینه قم هیچ فایده ای نداره چون الان کل دنیا با این قضیه درگیرن و قطعا ویروس از یه جای دیگه وارد کشور و استانهای مختلف میشد.
چه جالب میگه قبل از اینکه دولت اعلام کنه خبر داشته حتماهم فقط توی قم بود اون هم حرم چون هواپیمایی ماهان مستقیم ازچین ا شخاص حامل ویروس رو در صحن پیاده کرده وآنهم دهها پرواز که توی هر پرواز هم دهها ویا صدهها نفر مسافر داشته وجای دیگری به‌غیر از این مقصد نرفتند ومسئولین هم باغرض حرم را قرنطینه نکردند تاازقم نه تنها به کل ایران بلکه به کل جهان سرایت کنه این همه ایده های ضد ونقیض رانمیشه یکجا دید چقدر نسبت به شهرقم کینه دارند شبکه های وهابی ‌‌بهایی کشورهای مختلف کینه توزان داخلی سلبریتی ‌‌اصلاح طلب عبدالحمید مولوی وکشور تغذیه کننده اش وحتی شیعه لندنی یاحتی اون لیسنده های بدتر از دشمن ویاشیعیانی که از عشق در حرم را شکسته وواردشدند چرا اینقدر دشمنی بااین مکان مقدس دارند چون اینجا همان حرم اهل بیت است وهمان جائی است که همانند حرم حضرت زهرا علیه السلام است که دشمنی وکینه نسبت به این مکان مقدس را نمایان میکند
مردم و عزیزان خوب اینهم از حرف های اپوزوسیونی و روشنفکری استاد رستمی ... ایا این برای شما کافی نیست ؟
از فردا محبوبیت بیشتر و استقبال بیشتر از کارها و پیشنهادات بالاتر و بیشتر و مصونیت بیشتر را باید برایش رقم زد و ایشان هم جیبش را بزرگتر کند .
از امروز هم اخبار ایشون را باید بیشتر دنبال کرد و احترام بیشتری به او گذاشت . تا انها که نان حکومت و صدا و سیما و سینمای نظام و ... را خورده و بزرگ شدن و بجای زدن حرف مردم حرف از مخالفت با نظام و حاکمیت و انقلابی ها و نیروهای نظامی نظام و نهادهای حاکمیتی خصوصا خارج از نظر مستقیم دولت نمیزنند و حرفهای جسورانه و ساختارشکنانه و حاشیه ساز نمیزنند از کرده های خود پشیمان شده و تغییر رویه دهند. باید صبح تا شب بهشون فحش داد و از کردشون پشیمانشان کرد . چه معنا میده که شما هنرمند و سلبریتی و ورزشکار و.. این مملکت باشی و با نظام زاویه نداشته باشی؟
واقعا چرا بخاطر چند سوال مهم که دراین شرایط درد دل دوسوم از مردم ایران هست ، صدا و سیما باید چنین عمل کند و برنامه را قطع کند ؟ چرا کسی پاسخگو نیست ؟ دموکراسی کجای این کشور قرار دارد ؟ تا کی تا کجا تا چه وقت ....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ایشون که فرمود 80 میلیون، شما هم که میگی دو سوم مردم. می تونم بپرسم آمارتون رو از کجا آوردید؟
این سوال ها سوال های مردم نیست، سوال های برساخته رسانه های ضد ایرانیه که آنقدر تکرار شده که مردم فکر میکنن سوال خودشونه. و گرنه داریم می بینم کشورهایی که ته سیستم و امکانات و فلان و بهمان هستن هم اوضاع بهتری ندارن.
ایشون اگه یه کم عمق داشت متوجه می شد، زدن این حرفهای کوچه و بازاری که کم ابزار رسانه ای برای بروز نداشتن، دردی از مردمش دوا نمی کنه و اگه یه کم هنر داشتن از فرصتشون روی آنتن زنده برای امید دادن به مردم استفاده می کردن.
خوب شد که از برنامه انداختنش بیرون. فقط اومده بود واسه رفع فیلتر تلگرام حرف بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به خدا تلگرام از اینستاگرامی که فیلتر نیست خیلی خیلی پاکتر و فسادش کمتر ولی الان ایسنتاگرام شده منبع فساد
ناشناس
| Belize |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اصل اینه تو دل ما ملته، ساندیس خنک بنوش
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
میشه بفرملیید از کجا متوجه شدید حرفهای مردم نیست ؟؟؟
دمش گرم نشان داد ممکن بازی کردن بلد نباشد و یکم شل و ول باشد ولی در انتقاد مهارت خوبی دارد
رسانه میلی
بهترین رسانه ملی درجه سه
سلبريتي هاي بيسواد و مدعي همه چيز بلد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ادعای همه چی دانی را که امثال شما دارید
واقعا دمت گرم آقای رستمی،حرف دل همه ایرانو زدی
متاسفانه صدا وسیما به جای اینکه دنبال خشنودی و رضایت مردم باشه دنبال خشنودی مسئولینه!
از یه ور میگن تو خونه بمونید بعد از طرف دیگه همه ادارات بازن بعد دائم میگن مردم سفر نیرن بعد از این ور رئیس جمهور امروز یه جاده و اتوبان افتتاح میکنه!!!!
البته ایشون به درآمد فیلترشکن ها اشاره کرد و به طعنه گفت سلطان فیلترشکن در ایران کیست
چقدر به هدف ازادی که اصلی ترین خواسته مردم بود، رسیدیم!!!! که این سخنان بدیهی بی باکانه بنظر می رسد!!!!
اين اقا به عنوان نماينده مردم ايران رئيس جمهور و وزرا و همه را برد زير سوال ايشان حق چنين اظهار نظراتي را در يك برنامه اجتماعي و در حاليكه كسي مقابل ايشان نبود كه بصورت كارشناسي جواب اين اقاي عوام را بدهد كار درستي نبود و ازادي حرف زدن در زمان و مكان خودش بايد انجام شود و نه در هر كجايي ضمنا بنده از عملكرد مسئولين راضي نيستم ولي اينطوري نقد كردن كار بسيار زشتي است وبايد با ايشان برخورد قانوني كرد
برنامه زنده رو من خودم دیدم اول اینکه چرا ایشون داشتن اتفاقات تلخ ۹۸ رو میشمردن هیچ اشاره ای به شهادت سردار سلیمانی نکردن ؟؟شاید از نظر ایشون جز حوادث تلخ ۹۸ نبوده
دوم اینکه شما بازیگرید و اصل شغل شما برای دیده شدنه
سوم اقای رستمی این حرفای تکراری شمارو خیلیا زدن لطفا بفرمایید تو این شرایط که جامعه درگیر ی بیماری شده چند تا قدم موثر و مثبت برداشتین جز نق و انتقاد و پیام اینستایی
چهارم اینکه مگه صدا سیما بد نیست و میگید نمیخواید بیاید چرا انقدر براش سریال پشت هم بازی میکنید فیلمایه تلویزیونی رم خوب تحریم کنید
پنجم این که مسئله روز پزشکان و کادر درمان فیلتر نبود نمیگم فیلتر شدن یا نشدن خوبه یا بد اما این بیشتر دغدغه شماست
شیشم اینکه شما شاهد نبودی سال ۹۶ با همین تلگرام چه شهرهایی به التهاب و اغتشاش کشید نا امنی چه ویروسی باشه چه با تلگرام فرقی نداره مهم اینه فضای جامعه نا امن شده
واقعیتش ده ها نقد دیگه به همین دوتا پاراگراف صحیت هاتون هست
اقای بازیگر دُرست فکر کن درست حرف بزن درست عمل کن
تحت تاثیر نباش
پاسخ ها
علیرضا خضری
| Germany |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
درود به شما
نقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
عزیزم ایشان کارشون هنرپیشه و تئاتر است. اتتظار داری بنده خدا چه کار کنه.
در مورد بنزین و افزایش ناگهانی آن و وقایع آبانماه و...هم صحبت شد چرا نگفتی ؟
سلام حرفهایش فقط بدرد دشمنان می خورد اگر رفیق ایشان فهمید چرا اعلام نکرده اگر قرنطینه در چین موفق بود چرا بیماری در جهان منتشر شده هواپیمایی ماهان مسافر آورده یا دانشجویان را اگر این دانشجویان فامیل همین آقا بودند همین حرف را می زد اینها درد مردم ندارند فقط می خواهند دیده شوند مرفین بیدرد
متاسفانه این یکی از بزرگترین مشکلات امروز ایرانه.حتی اگر یک نفر زیردست از رفتارهای اشتباه مدیران در یک اداره یا سازمان دست چندم هم بپرسه چرا؟ با حذف و هزاران تهدید روبرو میشه.حال انکه تفکر انتقادی برای پیشرفت یک جامعه و پاسخگو کردن افراد یک جامعه در برابر اعمالشان لازمه.به امید انروز
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اتفاقا بزرگترین مشکل ایران این هست که هر کسی در هر موردی اظهار نظر میکنه. این اصلا در تخصص این بازیگر نیست و فهم درک و تخصص ماجرا رو نداره. این حرفها رو که همه کوچه بازاریا بلدن بزنن
کنتورت بالا نمیره تابی جون. دیگه دوران سانسور گذشته.
درود بر این شجاعت وشرافت..
دورد بر امیر حسین رستمی ، نشان دادی نون حلال خوردی و سر سفره بابت بزرگ شدی ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
نان حلالش رو از کجا در آوردی؟ راحت حکم می کنیم
تلگرام براچی باید باشه اصلا کلا باید بسته بشه وقتی پیامرسانی مثل سروش پلاس داریم چه نیازی به تلگرام وسیله جاسوسی بیگانگان است؟
انصافا عملکرد اپلیکیشن سروش الان عالیه میتونید امتحانش کنید به نظرم درست نگفته که اپلیکیشنهای ایرانی کشش ندارن
همه میدونن که حرف هاش همه درست بودند. حتی خود اونایی که قطع کردند هم ميدونند. اونوقت یکسری افراد میان میگن چراگفت یا ما شهامت داشتیم بگیم قم شیوع پیدا کرده! جمع کنید خودتون رو بابا اگر قم رو قرنطینه می‌کردند آنقدر فاجعه نمیشد! همه چیز رو بهم ربط میدید فقط دنبال جنگ راه انداختن هستید خیلی زرنگید برید یک فکری کنید راه حل رهایی از این فاجعه رو پیدا کنید. هر چی نادون تر هستن حرف مفت بیشتر می‌زنند. بتمرگید تو خونه هاتون این ماجرا تمام بشه.
اگه واقعیت نمی گه بیارند در یک مناظره با دلیل ومدرک آچمزش کنند نه اینکه برنامه رو قطع کنند
با سلام
آقای رستمی، امشب صحبت هاتون رو در برنامه فرمول یک شنیدم. احساس کردم خودتون رو نماینده مردم دونستید که خواستید حرف های اونا رو بزنید به این خاطر ازتون سپاسگزارم اما جناب رستمی من به عنوان یکی از ۸۰ میلیون نفری که شما خودتون رو نماینده اونا می دونید، یک نفر که به خاطر مشابهت های مالی درد مردم را نه تنها دیدم که خیلی جاها لمس هم کردم؛ چند تا مطلب خواستم بگم:
۱. کسی که ادعا می کنه درد دیگران درد اون هم هست چطور برخوردی این چنین زشت داره با کسی که جونش رو کف دستش گذاشته برای نجات ما؟! آقای دکتری که اینجا بود هزاران برابر رونالدو و دیگران ارزش مند هستند البته اگه چشمی برای دیدن حقیقت باشه.
شاید خواستید شوخی کنید اما شوخی سخیفی بود
۲. اگه اساتید و دکتر ها بخوان ارتباط سریع داشته باشن، اگه معلم ها بخوان کلاس برگزار کنن همه با واتساپ هم انجام میشه بنابراین رفع فیلتر تلگرام اصلا اهمیتی نداره.
۳. وزیر ارتباطات آنچه از دستش براومده رو انجام داده، همه می دونیم زیرساخت های کشور در بعضی حوزه ها ضعیفه بنابراین اینکه سرعت اینترنت کم شده اتفاق دور از ذهنی نیست
۴. شما چندسال اروپا زندگی کردید که اینقدر به بی دردی مردم اونجا واقف هستید که حتی اطلاع دارید کرونا برای اونا باعث ایجاد مقداری هیجان میشه؟؟؟
۵. همه می دونیم سال خیلی بدی رو داریم تموم می کنیم پس نیازی به گفتن شما نبود، از شما با این همه طرفدار تعجب می کنم که اینقدر عوامانه در باره مسائل اظهار نظر می کنید.
۶. شما از کدوم منبع متوجه شدید کرونا زودتر از تاریخ اعلام شده وارد ایران شده در حالی که کیت های تشخیص نبود؟؟
۷. چطور کرونا مستقیم به قم رفت در حالیکه این شهر پرواز بین المللی نداره؟ قاعدتا باید اول در تهران شیوع پیدا می کرد!
۸. من یک کارمندم، نگران سلامت خودم و خانواده ام هستم اما اگه ادارات تعطیل می شد باز یکی نمی اومد به میکروفن هایی که فکر نکرده حرف های دیگران رو پخش می کنن یاد بده که واااای، کار مردم لنگ شده و دولت از بس بی کفایته از عهده اش بر نیومده!
۹. در خصوص هواپیمایی ماهان اگه حرفی هست در حضور نمایندگان این هواپیمایی داد سخن می دادید.
۰۰۰
همون کشور هایی که ایرلاین هاشون رو روی چین بستند امروز باز هم درگیر ویروس کرونا شده اند. چرا؟ این سلبریتی انگار متوجه جنبه اپیدمی بیماری و همه گیری اون نیست. الان در بیش از 150 کشور جهان این بیماری رفته. ورود کرونا به ایران دیر و زود داشت ولی سوخت و سوز نداشت و خواهی نخواهی وارد کشور میشد. فقط باید به فکر کنترل و مهار بیماری بود
یکی نیست به ایشون بگه داداش تو که فقط با ماههای میلادی کار می کنی بدان و آگاه باش که 24 ژانویه همان روز چهارشنبه 30 بهمن خودمان است که خبر وجود ویروس کرونا در قم اعلام شد نه 24 بهمن
من با اینکه خودم منتقد هستم و سوالات زیادی دارم ولی از حرفهای ایشون هیج رنگی از دعوت مردم به همدلی و ارامش ودلسوزی برای مردم نشنیدم؟؟
جرف دل مردم رو زد. وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید و آرزوهای برباد رفته ملت از خجالت ایشون در اومد و به علی عسکری نامه زد و شکایت کرد که باید همه ی مهمان های همه ی برنامه های صداوسیما باید با ایشون هماهنگ بشه
باز هم یه یکی دیگه از اینا بدون هیچ تخصصی اومد حرف زد از طرف خودت حرف بزن نه مردم ایران
این رفتار صدا و سیما خیلی چیپ، غیر حرفه ای بود. واقعا جای تاسفه
آقارسنمی نفرمودند چه کمکی به این بحران نمود اند با این همه پولی در کشور پارو میکنند
موضع کیهان چیست نمیصرفه اظهار نظر نمایند
کار زشت دا و سیما در قطع برنامه و اخراج ایشان شرم آور بود.
فقط می تونم بگم دمش گرم. حرفاش کاملا درست بود.
دمش گرم حرف حق رو نمیزد که شبکه قطع نمیشد
اگر فرض کنیم که امیرحسین رستمی اشتباه کرده و اینا همش شایعه است،میتونستن در همون برنامه با یکی از مسئولین این ماجرا ارتباط برقرار کنند و ایشون هم توضیحات بدن.نه اینکه حرف رستمی رو قطع کنند و از برنامه بیرونش بکنن.
این خودش بیشتر انگشت اتهام رو به سمت مسئولین میبره.
آقای رستمی بره این سوالارو از جناب روحانی بپرسه که رای داده
اینهم میخواست خودش رامطرح کند ولی خودش رامعدوم نمود
فقط یه سوال ازرستمی
اگه اکثر کشورها پروازاشون رو به ووهان چین کنسل کردند و همسایگان ایران هم مرزاشونو بستند پس کرونا چطور به اون کشورها رفت؟؟؟
رستمی حرف دل مردم رو زد. جناب دکتر حقیقت همیشه تلخه
به نظر من عملکرد سیستم باعث شده اعتماد عمومی به زیر 20 درصد برسه و میزان مشارکت ها هم امسال که 40 در صد بوده بیشترش به خاطر داشتن شغل دولتی و بچه هایی که میخوان برن سر کار هست. واقعا دارم غصه میخورم برا ایران عزیز
هربچه ننه ای با پارتی ورانت بازیگر میشه بدون اینکه هنری داشته باشه ونایجه هم این میشه تایک تریبون به دستش میافته برای شهرت کارب حرف خلاف واقع میزنه من یک ایرانی هستم وجزو ۸۰ میلیون ایرانی این فرد که حتی فامیل اوراهم بلد نیستم غلط کرده جعل عنوان نموده وخودش رانماینده من معرفی کرده من از این شاکی هستم
قراربودحتی"مارکسیستها"هم توابرازنطروعقیده آزادباشن.!
ولی الان تحمل یه بازیگری که تحت نظرصداوسیماو وزارت وارشادوتابع قوانین جمهوری اسلامی هست روهم ندارید.!!!
من نمی خواهم به آقای رستمی بی احترامی کنم فقط چند نکته را عرض میکنم ، این را هم اضافه کنم از حالت سادگی ایشون در فیلمهاشون هم خیلی خوشم میاد !
اولاً برنامه فرمول یک باید مشخص کنه که دلیل دعوت ایشون به این برنامه چی بوده ؟ ایشون متخصص سینما هستند ؟ متخصص بازیگری هستند ؟ پزشک هستند یا . . .
دوم : حرفها وقتی بی باکانه می شود که از روی شکم زده شود و سخنران نه تحصصی و نه تجربه ای در آن کار ندارد !
سوم : اگرمسئولان برنامه فرمول یک علاقمند به شنیدن حرفهای بی باکانه هستند یک قناد را دعوت کنند و به ایشان بفرماییند در خصوص لایه اوزون صحبت کند ! یا بنده را دعوت کنید چنان در مورد موشکهای قاره پیما داد سخن سر دهم که همه انگشت بدهان حیران بمانند !
چهارم : آیا در تلویزیون ملی ایران قانون عصر حجری ملوک الطوایفی اجراء می شود ؟ بالاترین مقام کشور مقام رهبری ستاد ملی مبارزه با کرونا را با اختیارات تام مورد تایید قرار داده اند و این ستاد بدرست یا غلط با قرنطینه موافقت نکرده است حالا یک جوان مجری تلویزیون چگونه بخود اجازه میدهد یا از کدام منبع پشت گرمی گرفته است تا بوسیله یک جوان جویای نام دیگر تصمیمات از صدر تا ذیل مسئولین را اشتباه بداند ؟
پنجم : به چه میزان دیگری باید از ناحیه این برنامه سازان خوراک تبلیغاتی برای اجنبی ها فراهم شود و چقدر باید ملت از دست اینها خون به جگر شوند که مسئولین صدا و سیما بخود بیاییند ؟
این فرد چه صلاحیتی دارد که راجع به این بیماری اظهار نظر می کند؟ آزادی بیان با مزخرفگویی فاصله زیادی دارد. سلیبریتیهای این کشور چه داخلی و چه خارجی ضربات زیادی به این کشور زده اند. کسی که در میدان مبارزه نیست خیلی خوب می تواند اظهار فضل کند. من با دولت کنونی مخالفم اما تضعیف دولت در شرایط بحرانی کنونی را یک خیانت نابخشودنی می دانم.
منم که طرف دار نظام جمهوری اسلامیم دارم زده میشم مگر چی گفت یخورده انتقاد پذیر باشید
یک مشت اراجیف شبکه های لندنی را بلغور کرد همین
جالبه آقای قاضی که دستور فیلتر تلگرام را داده بود خودش بازداشت شد.
وافعا برای جناب آقای رستمی متاسفم
همچنین برای اون ایرانی که اینقدرسطحی نگرهستش ....
کمی فک کنید کدوم دکککتر ؟؟؟؟کجا؟؟؟توقم کشف کرده بود ؟؟؟؟یاتوتهرووون...آقای رستمی رفیق قمی که احیانا ندارید که دکترباشه؟؟
اگه رفبق جناب عالی برا تهرانه چرا میگید قم قرنطینه بشه....؟؟؟
باهمه حرفا مدیریت قرنطینه دن باجناب دولتی ست که شماها به رای دادید
الان که یکماهه فهمیدید چرا رعایت نمیکنید وتوخونههاتون نمیمونییید
درضمن وقت کردید یه کم راجه به بیماریهای اپیدمیی مطالعه کنید خوبه براشما سلیبریتی ها
سلام درودبر شما دعا گوی شما وخانواده ی محترمتان هستیم.حرفهایی که در گلویمان مانده بود وداشت خفمان می کرد را گفتی ممنون .کاش گوش شنوایی بود.سوال های شما سوال بسیاری از مردم است کاش صادقانه پاسخگو بودند.سال خوبی برای شما وخانوادهی محترمتان آرزومندم.درپپناه حق
وای بر تو امیرحسین که هنوز خامی
آفرین خوب گفتی
اولاً که حرفاش درست بوده و باید به سوالاش جواب داده بشه،دوم اینکه شما به چه حقی توهین میکنی؟اصلا چه کاره ای که جای بقیه نظر میدی؟ سوم اینکه بالاخره باید به سوال مردم پاسخ داده بشه در هر شرایط و هر برهه از زمانی
وآخر اینکه ما وامثال ما خیلی لطمه از امثال شما خوردیم چون همیشه یک طرفه جلو رفتین وجای بقیه حرف زدین و شعار دادین
اولاً که حرفاش درست بوده و باید به سوالاش جواب داده بشه،دوم اینکه شما به چه حقی توهین میکنی؟اصلا چه کاره ای که جای بقیه نظر میدی؟ سوم اینکه بالاخره باید به سوال مردم پاسخ داده بشه در هر شرایط و هر برهه از زمانی
وآخر اینکه ما وامثال ما خیلی لطمه از امثال شما خوردیم چون همیشه یک طرفه جلو رفتین وجای بقیه حرف زدین و شعار دادین
اولاً که حرفاش درست بوده و باید به سوالاش جواب داده بشه،دوم اینکه شما به چه حقی توهین میکنی؟اصلا چه کاره ای که جای بقیه نظر میدی؟ سوم اینکه بالاخره باید به سوال مردم پاسخ داده بشه در هر شرایط و هر برهه از زمانی
وآخر اینکه ما وامثال ما خیلی لطمه از امثال شما خوردیم چون همیشه یک طرفه جلو رفتین وجای بقیه حرف زدین و شعار دادین
با سلام. این حرفها هیچ و هیچ کمکی برای بهبود اوضاع نمی‌کند و فقط اوضاع را بدتر و ذهن مردم را درگیرتر می‌کند. و یقین بدانید که اولا مسولین می‌خواستند بهترین عملیات را اجرا کنند دوما مطمئن باشید ویروس به همه جا سرایت می‌کرد همینطور که الان به کشورهای مختلف سرایت کرده. بیرون از گود نشستن و ایراد گرفتن رو که همه بلدن
امیر حسین رستمی چی چی هه
من دوبار متن سخنان اقاي رستمي را خواندم . مشكل امنيتي خاصي در صحبت او نديدم . بر فرض اگر وزارت بهداشت مخالف نظر او ميباشد ميتوانست با يك اطلاعيه پاسخ او را بدهد . مطمئنا مردم ايران قدر زحمات وزير بهداشت و ساير پزشكان و پرستاران را ميدانند و قوه تشخيص دارند كه بتوانند حرف حق را تشخيص دهند . اقاي رستمي هنرمند محبوب من نيست كه بخواهم از او جانبدارانه دفاع كنم اما با توجه به سوء سابقه مديريت اين مجموعه در برخورد با افراد ديگري چون عادل فردوسي پور بنظر ميرسد ايشان بيشتر دغدغه حفظ موقعيت و ميز خودش را دارد فلذا ظرفيت اداره يك رسانه ملي كه مورد اعتماد و وثوق يك ملت باشد را ندارد . نتيجه چنين مديريتي حضور حداقل مردم در انتخابات اخير عليرغم تبليغات بسيار گسترده و مقايسه كنيد با حضور بدون تبليغات مردم سراسر ايران در تشييع پيكر پاك شهيد سليماني . واقعا باعث تاسف است اگر اين مقدار ازادي بيان در رسانه ملي قابل تحمل مديران ان نباشد . و مسلما اين صدا و سيمايي نيست كه شهيدان برايش خون دادند و فرياد زدند استقلال ازادي جمهوري اسلامي . اميدوارم تا دير نشده زود تر يك شخصيت كاريزما و مورد قبول افكار عمومي مردم ايران بر مسند قرار بگيرد
سلام و صلوات خداوند بر آقای رستمی.
سلام علیکم

آقا جان این حرف ها نزدیک دو ماه هست زده میشه . مسئولین هم کم و بیش جواب داده ان ( کاری به قانع کننده بودن یا نبودن جواب ها هم ندارم) اما واقعیت اینه که الان مردم ما به روحیه مثبت برای مقابله با این شرایط نیاز دارن . مطرح کردن این سوال ها چه کمکی به مردم میکنه ؟ مثلا" مسئولین میان دوباره جواب میدن ؟ قانع میشین؟ خوب بعدش چی؟ برنامه آقای ضیاء هم دنبال گله و شکایت از نظام و سیستم نیست ، تلاش میکنه حال مردم رو کمی بهتر کنه . ظاهرا" این آقا با طرح این صحبت های نخ نما شده و مثلا" جسارت آمیز دنبال مطرح کردن خودشه . از همه حوادث سال 98 نام میبره به جز ترور سردار سلیمانی . میدونید چرا ؟ داره برای خودش پیشینه اعتراض به رژیم جور میکنه که موقع ویزا گرفتن برای اروپا و آمریکا گیر نکنه . این متاسفانه رویه غالب سلبریتی ها شده . خیلی که بخوان خودشون رو همراه مردم نشون بدن ، ایران ایران میکنن . ولی در مقام عمل کمتر قدمی بر میدارن . اگه راست میگن از تشکل های مردمی یاد بگیرن که با اینکه عمدتا" بچه های بسیج و هیات هستن و اکثرشون به این دولت هم رای ندادن ، ولی به جای انتقاد و گله بی نتیجه و هیاهو ، دست به دست هم دادن با ضدعفونی معابر عمومی و تهیه ماسک و لوازم بهداشتی مورد نیاز ، به کمک دولت و شهرداری ها اومدن و منتظر تشکر و انتقاد کسی هم نیستن.اگه راست میگید یک شب برید کمکشون. مردمی هستید دیگه ، مگه نه؟؟؟
راستی جناب رستمی ، اون وقتی که جیغ بنفش میکشیدین و تبلیغ انتخاب این دولت رو میکردین فراموشتون شد؟ شما هم به اندازه خودت در نابسامانی های فعلی نقش داری عزیز دل.....
امیر حسین حرف خوبی زده مردم باید دولت مطالبه داشته باشند
امیر حسین حرف خوبی زده مردم باید دولت مطالبه داشته باشند
دمش گرم .
دمش گرم .
دمش گرم .
دمش گرم .
دمش گرم .
سلام دوستان عزیز. خراب کردن و بهم زدن بین آدما که کاری نداره بیاین همدلو همراه هم باشیم . تو جایگاهی که هستیم بهترین باشیم
سلام به امیر حسین رستمی
همونطور که یه بازیگر حرفه ای نشدی یه منتقد حرفه ای هم نمیشی...
چراسوااتی که درذهن مردم هست رسانه ملی پاسخ نمی دهد مردم از رسانه بیگانه پاسخ سوالاتشان رامیگیرن
چراسوااتی که درذهن مردم هست رسانه ملی پاسخ نمی ده
حرف 80 میلیون آدم رو زد حرف حق تلخ هست همیشه
مشکل این کشور مردم هیجانی و افرادیست که با موج سواری بر احساسات عمومی در پی کسب جایگاه قهرمانی هستند
صرفنظر از صحت یا کذب بودن فرمایشات بازیگر درجه ششم کشور مشتاق هستم بدانم نمایندگی اعطایی از ۸۰ میلیون ایرانی جزو کدام یک از انواع قانونی ،قراردادی،یا قضایی میباشد که اینچنین گستاخانه و شتابزده خود را نماینده ایران معرفی و به افاده فضل میپردازند
این مملکت کم از شما به اصطلاح سلبریتی ها آسیب ندیده است
اینکه چه شخص حقیقی یا حقوقی مقصر است امروز گره ای از این مردم بی نوا نمیگشاید
امروز نیاز به همدلی و تزریق امید در جامعه ضرورت دارد که به لحاظ علمی نیز موثر درایمنی بدن و کاهش شیوع این ویروس منحوس میباشد فراموش نکنیم این معضل یک فاجعه ی جهانی است و ارتباطی به کشور یا حزب و گروه و دولت و ...خاصی ندارد که دستاویز عقده گشایی و تشویش اذهان عمومی گردد
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
با سلام به همه. مگه پرواز ها از قم به چین بوده و اگر از تهران به چین بوده چرا میگن از قم شروع شده‌
با سلام
1- کی گفته اینها نماینده مردم هستن.
2- این آقا احتمالا شبکه های اونور آبی را خیلی نگاه می کنه و ظاهرا نماینده آنها در برنامه بود.
3- نبایستی زحمات یکسری از پرستاران و دکترا های متعهد را نادیده گرفت.
4- بهتر است تهیه کننده و مجری برنامه در خصوص حرفه و تخصص هر فرد دعوت و مصاحبه کند و اجازه خارج شدن از تخصص خویش را به کسی ندهند البته هر چند که این سلبریتی ها معمولا خود را نماینده مردم ایران می دانند.!!!
5- الان کرونا در بیش از 150 کشور دنیا شیوع شده آقای رستمی از خود پرسیدن که این ویروس چه جوری به آن کشورها رسیده است یا نه ؟ هواپیمایی ماهان مقصر بود یا مدیران آن کشورها؟!!!
6- اگه هواپیمایی ماهان پروازهاشو به چین قطع می کرد فروشگاههای ما بدتر از فروشگاههای اروپا و آمریکا می شد اونوقت چی می گفتین؟
7- چند سال پیش می گفتین رئیسی رای بیاره دلار می شه 5000 تومن حالا چند شده خبر دارین؟ چرا سکوت کردین؟ البته سکوت نه بایستی گفت چرا خفه خون گرفتین سلبریتی های عزیز؟!!!!!
با سلام
این بنده خدا چند تا سوال معمولی کرد. خیلی هم مودبانه. آخه این سوالات کجاش جنجالیه؟ به جای این مسائل سعی کنیم با مردم بیشتر حرف بزنیم و آنها را آگاه سازیم. اتفاقا مسئولین باید از این آقا تشکر کنند که داره ایراد کارشون را میگه. این آقا بازتاب جامعه را داره بیان میکنه.
ببخشید الان که مردم باخبرن چه گلی به سر خودشون و کشوز زدن!
ببینید آمار مسافرت ها و خریدها رو
شعور یه عده از مردم واقعا زیر سواله
مشکل فقط مسئولین نیستن
هممون به هممون میایم
ممنون از این که از جانب ما صحبت کردی کاش یه نفر پاسخگو پیدا بشه
اینها سولات هشتاد میلیون ایرانیه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر