بازدید 8594

تلویزیون برای سرگرم کردن مردم در طولانی‌ترین نوروز سنگ تمام بگذارد

تلویزیون باید دست کم برای شش هفته پخش گسترده برنامه‌های تازه را در دستور کار داشته باشد. مدیران صداوسیما با توجیه لزوم رسیدن برنامه‌ها، حاضر به تعطیلی هیچ پروژه‌ای ـ حتی پروژه‌هایی که قرار است در سال‌های آینده تکمیل شود ـ نشدند و از این منظر انتظار می‌رود ماحصل چنین اقداماتی در شش هفته آینده عیان شود و همان گونه که شرایط عمومی بی‌سابقه است، شمار برنامه‌های پرمخاطب و جذاب دست‌اولی که در یک ماه و نیم آینده از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود نیز بی‌سابقه باشد.
کد خبر: ۹۶۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴ 16 March 2020

تلویزیون برای سرگرم کردن مردم در متفاوت‌ترین نوروز سنگ تمام بگذارددر فاصله چند روز تا آغاز سال نو و شرایط متفاوتی که آغاز سال نود و نه نسبت به سال‌های پیشین دارد، انتظار می‌رود شبکه‌های تلویزیون فراتر از سال‌های پیشین عمل کنند و برای مردمی که قرار است تا کنترل شیوع کرونا در خانه نگه داشته شوند، سنگ تمام بگذارند؛ اقدامی که انتظار می‌رود با توجه به شیوع کرونا در سه هفته اخیر، تمهیدات لازم در قبال آن در نظر گرفته شده باشد و بخشی از تولیدات‌ ماه‌ها و فصول آینده نیز در همین ایام پخش شود و تلویزیون با انبوهی از برنامه‌های سرگرم کننده، تماشاگران را مجاب کند سراغ گزینه دیگری نروند.

به گزارش «تابناک»؛ سال هزار و سیصد و نود و نه آغاز متفاوتی دارد و بر خلاف سال‌های پیشین، مردم امکان مسافرت به دیگر کشورها و نقاط توریستی داخل کشور را ندارند و اغلب جاذبه‌های توریستی با محدودیت‌های جدی مواجه شده‌اند تا این فضاهای پررفت و آمد که در این ایام با تراکم جمعیت نیز همراه هستند، بستر گسترش شیوع کرونا نشوند. به عنوان نمونه در لحظه تحویل سال از حرم امام رضا تا حافظیه شیراز، شاهد تراکم گسترده‌ای هستیم؛ اما امسال همه اماکن مذهبی و فرهنگی میزبان مردم نیستند تا بدین ترتیب از سلامت عمومی در قبال این ویروس خطرناک حفاظت شود.

تلویزیون برای سرگرم کردن مردم در متفاوت‌ترین نوروز سنگ تمام بگذارد

در این شرایط که دعوت به ماندن در خانه است، قاعدتاً فراگیرترین گزینه تلویزیون است. صداوسیما چه در حوزه اطلاع رسانی و چه در حوزه سرگرمی رقابت دشواری را با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان دارد و انتظار چنین است که از این رقابت سربلند بیرون آید. تعطیلات نوروزی برای گروهی وسیعی از مردم عملاً از سه هفته پیش آغاز شده، ولی برای عموم مردم از چند روز دیگر آغاز می‌شود و آن گونه وضع موجود نشان می‌دهد، دست کم تا نیمه اردیبهشت ماه شاهد تداوم این جنس تعطیلی‌ها خواهیم بود و پس از آن ممکن است شرایط آهسته آهسته به حالت طبیعی بازگردد که البته این گزاره نیز هنوز قطعی نیست.

بنابراین تلویزیون باید دست کم برای شش هفته پخش گسترده برنامه‌های تازه را در دستور کار داشته باشد. مدیران صداوسیما با توجیه لزوم رسیدن برنامه‌ها، حاضر به تعطیلی هیچ پروژه‌ای ـ حتی پروژه‌هایی که قرار است در سال‌های آینده تکمیل شود ـ نشدند و از این منظر انتظار می‌رود ماحصل چنین اقداماتی در شش هفته آینده عیان شود و همان گونه که شرایط عمومی بی‌سابقه است، شمار برنامه‌های پرمخاطب و جذاب دست‌اولی که در یک ماه و نیم آینده از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود نیز بی‌سابقه باشد.

تلویزیون در طولانی‌ترین نوروز که قریب به اتفاق حتی به دیدن والدین و فرزندان نیز نمی‌روند، باید بسیاری از تولیدات که برای فصول بعد در نظر گرفته شده‌اند در این مقطع انتشار دهند تا مخاطبان با طیف متنوعی از انتخاب‌های جذاب در همه ساعات شبانه روز و در همه شبکه‌ها مواجه باشند و بدین ترتیب انتخاب نخست‌شان ماندن در خانه و از دست ندادن این برنامه‌ها باشد. با توجه به آنکه چندین هفته از شیوع کرونا می‌گذرد، امکان چنین برنامه‌ریزی وجود داشت و در چند روز آینده نیز می‌توان سراغ برنامه‌های آماده پخش برای ماه‌های بعد رفت و آنها را در کنداکتور نوروزی گنجاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
پارازیت های ماهواره را بردارید
بخدا کسی مثل سابق ماهواره نگاه نمیکنه
خیالتون راحت باشه . مردم نه به اخبار شما و نه به اخبار ماهواره اعتماد ندارند .
مسئولیت خطرات جانی این کار زشت با مسئولان است.

_ سردردهای طولانی
_ بیخوابی
_ بیقراری
_ کج خلقی
.....
..
.
اعصاب و روان و سلامتی افراد را به خطر انداخته اید .
اگه قراره فیلم و سریالهای تکراری پخش کنند بهتره فقط فیلمهای حیوانات و راز بقا پخش بشه . اینا رو میشه صدبار دید و خسته نشد ولی دیدن چندباره ی نیوشا ضیغمی ، مهران مدیری ، شریفی نیا ، رامبد جوان ، سحر قریشی ، همتی ، بازغی ، رضا عطاران ، و ........ حالمان را دگرگون میکند !!!!!!!

نرگس محمدی و چند تن دیگر را در تابناک همه روزه می بینیم !!!
برنامه رسانه میلی در ایام نوروز :

صبح تا ظهر تبلیغ دوغ عالیس
ظهر تا عصر تبلیغ آبمیوه عالیس
شب تا نیمه شب تبلیغ ماست عالیس


تکرار برنامه ، روز بعد !!!!!!!!!!!!!!!!!!
توصیه های ضد کرونایی:
هر روز صبح و شب آب نمک با آب جوش غرغره کنیم (پیشگیری و ریشه همه میکروب ها کنده شود و درمان اولیه)
با بخار آب جوش گرما را با ریه ها برسانیم (پیشگیری و درمان اولیه)
تخم شربتی ، پیاز ، پرتقال ، کیوی ، لیمو ترش ، ... از منابع مهم ویتامین c هستند (پیشگیری)
خوردن هر روز عدسی با لیمو عمانی توصیه می شود به دلیل اینکه منبعی سرشار از آهن است (پیشگیری)
یا خوردن سایر حبوبات مثل نخود لوبیا و لپه یا سبزیجات و اسفناج که آهن فراوان دارند (پیشگیری)
خوردن منابع b12 که فقط در منابع حیوانی یافت می شوند ضروری است
مثل گوشت و جگر گوساله و گوسفند گوشت ماهی گوشت مرغ(ران) دل مرغ و جگر و سنگدان مرغ و ...(پیشگیری)
خوردن منابع b12 و آهن همراه ویتامین c توصیه می شود(پیشگیری)
متاسفانه افرادی که کم خون هستند یا
به عبارتی آهن و ویتامین c و b12 بدنشان کم است کرونا + استرس + ترس آسیب خطرناکی به بدنشان می زند و یا شاید ..
اگر ما فقط به فکر خود و خانواده خود نباشیم و به همه مردم و مشکلاتشان فکر کنیم
و هر چه در توانمان است انجام دهیم
تمام گره های زندگی و مشکلات زندگی حل خواهند شد
هرچه کنی زخود کنی گر چه نیک و بد کنی
این پیام را کپی کنید و تا جایی می توانید انتشار دهید

امیدوارم زود دیر نشود
اگر خودمان به داد هم نرسیم هیچ کس به دادمان نمی رسد
خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر خودشان سرنوشتشان را تغییر دهند
آره رفته هرچی فیلم قدیمی بوده از تو انباری اشیاء متروکه ورداشته آورده ( زیر بازارچه، مرد دوهزار چهره و ......) ، بعضی از این فیلما اکثر هنرپیشه هاشون الان در قید حیات نیستند (خدابیامرزه همه شون رو)
خخخخخخ مسئولین صداو سیما فعلا در حال تقسیم بخشنامه جدید افزایش 50 درصدی دولت برای افزایش حقوق مدیرانشون هستن ... منتظر نباشید عزیزممم.
باز هم ما هواره

نه فیلم های 100 بار پخش شده
صدا و سیما مرده
نگران نباشید باتکرار هرروزاینکه چقدرتوامریکاوارو‌پاازکرونا مردن! وازاین سیاه نماییها نوروزمردم روتلخ خواهدکرد
از سیمای میلی در دستان، جبهه پایداری ، توقع و انتظار ، ساختن و نمایش دادن برنامه های شاد و با کیفیت و مردم پسند
خیالی خام و به دور از واقعیات است .
نیازی به هزینه های نجومی نیست. همون سریالهای خاطره انگیز دهه شصت رو نشون بدید. چه فیلم های سریالی مثل همسایه ها و آئینه و چه کارتونهای سریالی مثل سندباد و انگوری و چه طنز مثل ساعت خوش و غیره.
متشکر
تماشای تلویزیون باعث سکته قلبی و مغزی میشه
تلویزیون را واگذار کنید بخش خصوصی تا جلوی سو استفاده گرفته بشه
این تلویزیون با این مدیریت ، هیچ کاری در این زمینه از دستش بر نمی‌آید

برای نمونه به بهترین شبکه تلویزیونی یعنی سه نگاه کنید ، ببینید به چه روزی افتاده
درود
سیمای میلی.....کی نگاه می کنه.....شبکه های دروغ . برداز......خلاص
فوقش چیزی بخواهد نشون بده سریالهای تاریخ مصرف گذشته...مثل مختار...
من سالهاست دیگه صدا و سیما تماشا نمیکنم
بیخود تلاش نکنین
این که از محالاته. صدا و سیمای میلی هیچوقت بخاطر مردم برنامه نساخته. اوج هنرشون توو جشنها هم یه مجری لوس و بی مزه هست که یه مهمون دعوت میکنه و یه مشت سوال تکراری ازش میپرسه، لابلای مصاحبه هم یه خواننده میاد یه آهنگ الکی میخونه.همین
شر مرسان
با سلام
پیشنهاد
در این روزها که عوارض خانه نشینی کرونا به جان دانش آموزان افتاده است ، بهتر است هر درسی توسط بهترین مدرسان آن درس از اول اسفند ماه تا آخر سال به صورت ویدئوی باتخصیص نام و یکتا توسط وزارت آموزشو پرورش تهیو در اختیار دانش اموزان قرار گیرد.
اما معلمان عزیز فقط به اقدام به طرح تمرینو ارائه تکلیف و چک کردن تکالیف دانشآموزان فعلا مشغول باشند. اگر دوست داشتند و وقت هم داشتند خودشان درسنامه فوق العاده به سلیقه خودشان تهیه کنند و بین دانشاموزان پخش کنند. ولی در این مقطع وظیفه اصلی آنها رفع اشکال و چک کردن تکالیف دانشاموزان باشد.
دانش اموزان فقط تمرین ها را حل کرده و آنرا جهت چک کردن و
این طرح این خاصیت را دارد که وقت و هزینه معلمان و اولیا جهت طرح درس ضبط درسنامه و تصحیح و چک کردن تکلیفها تلف نشده و هزینه اقتصادی به مراتب کمتری را خواهد داشت.
هم اکنون برخی از معلمان دلسوز خودشان اقدام به ضبط درسنامه کمیکنند که بدون آگاهی با حجم بالا و بی کیفت است . همچنین ارائه درسنامه ، ضبط و تدوین احتمالی آن به همراه چک کردن تکالیف بچه ها وقت زیادی از آنها خواهد گرفت. با این طرح با کمترین هزینه بهترین بازدهی را خواهیم داشت.
تلويزيون اكه بياد يه برنامه سياسي و اجتماعي با حضور اساتيد دانشكاهها براي باسخكويي مسئولان نسبت به عملكردشان بذاره بهتراز هر فيلم و سريالي هست
تلويزيون اكه بياد يه برنامه سياسي و اجتماعي با حضور اساتيد دانشكاهها براي باسخكويي مسئولان نسبت به عملكردشان بذاره بهتراز هر فيلم و سريالي هست
دراين روزهاي سخت كه تشويق ميكنند خانه نشيني را بايد زيرساخت خانه نشيني هم اماده باشد ديروز از صبح اينترنت ثابت ما قطع بود امروز وصل شده با سرعت كم هيچ جايي هم نيست اطلاع بدهيم تلويزيون هم برنامه خاصي ندارد همان روال سابق را دارد
کی تلوزیون نگاه میکنه!؟ ما تابناک داریم!
ای بابا کی تلویزیون ایران نگاه میکنه،مایه اعصاب خوردیه
با سلام تلویزیون ایران دست از دروغ و سانسور بردارد بقیه ان پیش کش،
اگه افضات کارشناسان رنگارنگ مذهبی و تبلیقات کرم جوان کننده و اسپری لکه بر اجازه بدند شاید بشه خونه موند .
رسانه ملی باشبکه های مختلفش برنامه ای جذاب ندارد.شبکه خبر در مصاحبه هایش در کمال بی ادبی با مصاحبه کننده اش برخورد میکند. ووقتی برای پاسخ نمی دهد. سریال ها درسطح پایین هستند.
رسانه ملی باشبکه های مختلفش برنامه ای جذاب ندارد.شبکه خبر در مصاحبه هایش در کمال بی ادبی با مصاحبه کننده اش برخورد میکند. ووقتی برای پاسخ نمی دهد. سریال ها درسطح پایین هستند.
دوباره یک سفره می اندازند یک سری هنرپیشه می اورند کلی حرف مزخرف این شد برنامه نوروزی!!!!!!!!!
تلوبزیون جز بدبخت بیچارگی چیزی نشون نمیده.
هرگز تلویزیون ایران را نگاه نخواهم کرد حدود 50 فیلم خارجی گرفته ام و آنها را خواهم دید
خداوکیلی کی تلویزیون ایران نگاه میکنه؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس