کد خبر: ۹۶۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ 15 March 2020

سرپرست مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه گفت: ارسال هر پیام به مشتریان درباره مشکلات سامانه معاملات باید با ارایه مدرک مستند و بدون حدس و گمان باشد، در غیر این صورت با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

 به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، حامد سنجری در نامه‌ای خطاب به روح الله میرصانعی، دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با توجه به مشاهده موارد متعدد در خصوص ارسال پیام از شرکت‌های کارگزاری به مشتریان از طریق سامانه‌های برخط، مبنی بر انتساب مشکلات فنی یا کندی سامانه مذکور به هسته معاملات، به شرکت های کارگزاری اطلاع رسانی شود که ارسال پیام فوق منوط به داشتن مدرک مستند و مستدل است.

در ادامه این نامه آمده است: در مواردی مشاهده شده است که بدون داشتن دلیل و مدرک و صرف حدس و گمان، مشکلات فنی سامانه معاملات برخط به هسته معاملات انتساب داده شده است؛ بنابراین، از تاریخ این نامه (۲۴ اسفند ۹۸)، ارسال پیام توسط کارگزاران به مشتریان در سامانه های برخط، مبنی بر انتساب مشکلات سامانه برخط به هسته معاملات بدون دلایل کافی و محکمه پسند، باعث می شود اقدامات حقوقی مقتضی از طریق کمیته تخلفات و مراجع قضایی در دستور کار سازمان قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
kilid search
برچسب منتخب
کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه تفاوت متانول با اتانول
آخرین اخبار