بازدید 8765

اعلام حالت فوق‌العاده در ایالت ویرجینیا آمریکا

در پی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت ویرجینیای آمریکا، فرماندار این ایالت برای کمک به روند مبارزه با گسترش این ویروس، حالت فوق‌العاده اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 13 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شبکه خبری ان‌بی‌سی، به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در ایالت ویرجینیای آمریکا، «رالف نورتام» فرماندار این ایالت به‌منظور مقابله با شیوع این ویروس اعلام حالت فوق‌العاده کرد.

اداره بهداشت ایالت ویرجینیا آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت را ۱۷ نفر اعلام کرده است که تاکنون هیچ مورد فوتی در بین آن‌ها گزارش نشده است. با این حال ایالت ویرجینیا نیز مانند دیگر ایالت‌های آمریکای با کمبود شدید کیت تشخیص کرونا روبرو است، به‌طوری که بر اساس اظهارات مقامات مربوطه در حال حاضر تنها ۵۰۰ یا ۶۰۰ کیت تشخیص کرونا در این ایالت موجود است.

پیش از این در برخی دیگر از ایالت‌های آمریکا از حمله نیویورک، یوتا، مریلند و واشنگتن نیز برای مقابله با ویروس کرونا حالت فوق‌العاده اعلام شده است.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) تاکنون حدود ۱۶۰۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از بین آنها ۴۰ نفر جان باخته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری