بازدید 14497
۴

پیام جدید اردوغان به سوری ها

رئیس جمهور ترکیه با طرح این ادعا که هدف از حضور نیروهای کشورش در سوریه اشغال خاک این کشور نیست، گفت: از روسیه انتظار داریم تدابیر لازم را برای مقابله با نقض آتش‌بس در ادلب در پیش بگیرد.
کد خبر: ۹۶۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 11 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از سایت النشره، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی که امروز (چهارشنبه) در نشست حزب عدالت و توسعه داشت، با اشاره به اینکه برقراری آتش‌بس اقدامات دیپلماتیک برای پایان دادن به بحران سوریه را آسان‌تر می‌کند، تاکید کرد: هدف ما از حضور در سوریه اشغال خاک سوریه نیست.

اردوغان با اشاره به اینکه میزان پایبندی دولت سوریه و شبه‌نظامیان حامی آن به توافق آتش‌بس مشخص نیست گفت: از الان نقض آتش‌بس در ادلب هرچند جزئی آغاز شده و ما از روسیه انتظار داریم اقدامات لازم را برای این مساله در پیش بگیرد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه مدعی شد: عملیاتی که ترکیه در حال حاضر به مدت یک ماه کامل در ادلب انجام می‌دهد و عملیات "سپر بهار" که در این نقطه‌ آغاز کرده، در واقع عزم ما را برای مقابله با تهدیدهای موجود در مرزهایمان نشان می‌دهد.

او در ادامه تاکید کرد: تامین امنیت ایست‌های بازرسی در ادلب از مهم‌ترین اولویت‌های ماست. در صورتی که پایبندی به آتش‌بس وجود نداشته باشد، ترکیه هرگز از آغاز عملیات‌های نظامی دیگر در ادلب دست نخواهد کشید. ما به آتش‌بس در ادلب و تعهدات‌مان پایبند هستیم اما به هر گونه حمله‌ای که علیه‌مان انجام شود، پاسخ خواهیم داد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم آتش‌بس موقت در ادلب را به آتش‌بسی دائمی تبدیل کنیم.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
اگر در قد و قواره اشغالگری بودی که هفته قبل دست از پا درازتر برای التماس به روسیه نمی رفتی
لال شو ای ابزار دست امریکا و روسیه و اسرائیل
چه رويي داره اين اردوغان! تروريستهاي جبهه النصره بعد از آعلام آتش بس، يك لحظه هم سلاح خود را بر زمين نگذاشته اند، حالا اين آقا پيش دستي مي كنه!
با عرض سلام ... اقای اوردغان مرز ترکیه با کردهای سوری ول کرده وبه ادلب چسبیده

این موضوع مشکوک بنظر میرسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی