بازدید 10268
۲
سوژه

افشین پیروانی از پرسپولیس استعفابده نیست!

پیروانی که با حکمی از کمیته اخلاق از پرسپولیس جدا شده بود، با کنار گذاشتن محسن خلیلی توسط انصاری فرد، به این باشگاه برگشت و مسایلی همچون صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه هم درباره اش مطرح شده بود که همگی با لطف انصاری فرد حل شد.
کد خبر: ۹۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 11 March 2020

در حالی که شابعاتی مبنی بر استعفای افشین پیروانی در حمایت از انصاری فرد به گوش می رسید، حالا خبر می رسد مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیروانی که با حکمی از کمیته اخلاق از پرسپولیس جدا شده بود، با کنار گذاشتن محسن خلیلی توسط انصاری فرد، به این باشگاه برگشت و مسایلی همچون صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه هم درباره اش مطرح شده بود که همگی با لطف انصاری فرد حل شد.

حالا خبر استعفای محمدحسن انصاری‌فرد باعث شد این شایعه در شبکه‌های اجتماعی مطرح شود که پیروانی در نظر دارد به پشتیبانی از انصاری‌فرد از سمت خود در پرسپولیس کناره‌گیری کند.

واقعیت امر این است که پیروانی اصلا تصمیمی برای استعفا از مدیریت خود در تیم پرسپولیس ندارد و با قدرت به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. در واقع آینده انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس هیچ ارتباطی با ماندن یا رفتن پیروانی از این تیم ندارد و او محکم به جایگاهش چسبیده است.

افشین پیروانی از پرسپولیس استعفابده نیست!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حالا شما ناراحتین که پیروانی استعفا نداده؟ همه کمر بستین تا این تیم را از ریشه بزنین.
کجابهترازاینجابرای افرادی گرین کارت کشورآمریکاداردجهت پرکردن جیبشان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل