بازدید 13945
سوژه

چرا نبی مدیرعاملی پرسپولیس را قبول نمی‌کند؟

محمدنبی در گذشته قائم مقام باشگاه پرسپولیس بوده و سال‌های سال هم دبیر کل فدراسیون فوتبال بوده. او اکنون به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس حضور دارد و کاندیدای جدی ریاست فدراسیون هم هست و به همین خاطر منتظر تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون می ماند
کد خبر: ۹۶۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 19 March 2020

مهدی محمدنبی با وجود استعفای محمدحسن انصاری فرد و با اینکه همه اعضای هیات مدیره با انتخاب او به عنوان مدیر عامل جدید موافق بودند، تمایلی ندارد بر صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس بنشیند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه محمدحسن انصاری فرد از سمت خود استعفاء کرد همه اعضای هیات مدیره از نبی خواستند امور باشگاه را برعهده بگیرد، اما او اعلام کرد، چون برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده فعلا نمی‌تواند عهده دار این سمت شود.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قرار بود ۲۵ اسفند در تهران برگزار شود که با توجه به ایراد فیفا به اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد این انتخابات در سال جدید و در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. هم چنین قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از مشورت با وزارت ورزش و جوانان مدیر عامل جدید باشگاه را در روز‌های آینده معرفی کنند.

مهدی محمدنبی در گذشته قائم مقام باشگاه پرسپولیس بوده و سال‌های سال هم دبیر کل فدراسیون فوتبال بوده. او اکنون به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس حضور دارد.

چرا نبی مدیرعاملی پرسپولیس را قبول نمی‌کند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر