بازدید 7564
۱

سرقت خانوادگی برای نو کردن وسایل خانه!

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد از دستگیری یک جوان و مادرش در ارتباط با سرقت طلاجات به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در محدوده این کلانتری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 11 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، سرهنگ «حمیدرضا موسوی» رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد گفت: چندی پیش در پی مراجعه شهروندی به کلانتری مبنی بر سرقت ۱۵۰ میلیون تومانی طلا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم بدون این که قفل در تخریب شود مستقیم به سمت محل نگهداری طلاجات این منزل رفته است.

وی ادامه داد: ماموران با توجه به این موضوع، تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت را مشاهده کردند و با مشخص شدن سارق که با لباس تیره و کلاه نقابدار اقدام به سرقت کرده بود شاکی را نیز در جریان موضوع قرار دادند؛ نکته جالب توجه این بود که متهم با کلید در خانه را باز کرده بود.

با بررسی موضوع مشخص شد مرد جوانی از آشنایان خانوادگی آن ها که اتفاقا پیش از این سرقت از وضعیت مالی خوبی برخوردار نبوده یک باره اقدام به خرید خودرو و تعویض وسایل منزل کرده است.

وی افزود: با زیر نظر گرفتن این مظنون به زودی مشخص شد او به همراه مادرش اقدام به فروش طلا به طلافروشی‌هایی در محله فلاح تهران که در آن منطقه نیز ساکن بوده کرده است و به این ترتیب حکم جلب این فرد توسط مقام قضایی صادر شد و عوامل عملیات کلانتری با اعزام به محل سکونت متهم در همان جا شروع به تحقیقات کردند.

این جوان ۲۵ ساله با شروع بازجویی‌ها به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و گفت یک شب اقدام به سرقت کلید منزل کرده و در یک روز مناسب که از نبود افراد خانواده مطلع بوده اقدام به سرقت کرده است .وی ادامه داد: متهم طلاهای سرقتی را در تشک مبل خانه پنهان کرده و آن‌ها را کم کم به فروش ‌رسانده و برای این که طلافروشی‌ها به او مشکوک نشوند با مادرش اقدام به فروش طلاها ‌کرده که در ادامه متهم ۲۵ ساله پرونده به همراه مادرش دستگیر و به مقام محترم قضایی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
طلا فروش ها (مالخرها) را رها نکنید. جنس دزدی اگر خریده نشود دزدیده هم نمیشود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل