بازدید 12190
۵

تماس روحانی با استانداران سه استان درباره "کرونا"

رئیس جمهور در تماس با استانداران قم، گیلان و مازندران بر ضرورت استفاده از همکاری نیروهای مسلح برای ایجاد امکانات بیمارستانی و احداث مراکز درمانی سیار تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 10 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در تماس‌های تلفنی به استانداران قم، گیلان و مازندران دستور داد که پیش‌بینی های لازم درمورد وضعیت استان خود در ایام عید را به صورت دقیق انجام داده و درصورت لزوم از ورزشگاه ها و اماکن مسقف به عنوان نقاهتگاه برای بیماران استفاده کنند.

روحانی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی کادر درمانی و بیمارستانی در مداوای بیماران مبتلا به کرونا، ضرورت استفاده از همکاری نیروهای مسلح برای ایجاد امکانات بیمارستانی و احداث مراکز درمانی سیار و همچنین استفاده از پرسنل درمانی نیروهای مسلح برای درمان بیماران را مورد تاکید قرار داد .

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت رعایت اجتناب از جابجایی و سفرهای غیر ضروری و ضرورت ماندن در خانه برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس از سوی هموطنان، از استانداران قم ، گیلان و مازندران خواست مردم استان‌های خود را به رعایت کامل این موضوع دعوت کرده و به مشارکت بطلبند.

آقایان "بهرام سرمست"، "ارسلان زارع" و " احمد حسین زادگان " استانداران قم ، گیلان و مازندران دراین گفت‌و‌گو آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری در استان های خود را به رئیس جمهور ارائه کرده و نیازها و کمبودهای خود را برای مقابله با این بیماری و درمان سریع مبتلایان را ارائه کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
کجا تشریف دارن خودشون؟
آقاي دکتر روحاني بفرماييد دقيقا کجا تشريف دارين در اين اوضاع آشفته که مردم از تامين حتي الکل براي ضد عفوني کردن درمانده اند و کالاها توسط انحصارگران متظاهر به عدالت احتکار و به چندين برابر به فروش مي رسد و همه چون در يک هدفند نظاره گرند و نظارتي نيست کمکهاي بشردوستناه کشورها از جمله 3 هواپيماي اماراتي کجا رفت و توسط چه کساني در بازار سياه به فروش رسيد بايد در پيشگاه ملت پاسخگو باشيد با تماس تلفني مشکلي حل نخواهد شد.
امروزکه دوشنبه است،انتظار روزی دیگه داشتیم،به روحانی بگید همه چی عادی عادیه!!!!
عمویی زحمت کشیدند دس به تیلیفون شدند
از نظر روحانی که کرونا شنبه پیش تمام شده!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار