بازدید 15121
۶

استمهال هزینه‌های برق مصرفی تا اردیبهشت

شرکت توانیر با ابلاغیه جدیدی اعلام کرد که آن دسته از مشترکان خانگی و یا سایر مصارف آمپری که در خواست استمهال هزینه‌های برق مصرفی را دارند تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 مهلت پرداخت داده شود.
کد خبر: ۹۶۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 10 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پس از اینکه هفته گذشته رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه افتتاح طرح‌های آب و برق در چند استان به صورت ویدئو کنفرانس اعلام کرد که به شرکتهای توزیع برق و شرکتهای آب و فاضلاب توصیه کرده‌ام که اگر چنانچه مردم با تاخیر در پرداخت بهای آب و برق مواجه می‌شوند، حداکثر همراهی را با مشترکان داشته باشند، برخی از مشترکان برق که اتفاقا بدهی زیادی هم دارند از این فرصت نهایت استفاده را برده و از پرداخت پول برق خود خودداری می کنند.

البته برق مناطق نیز با این استناد که باید مهلت هزینه‌های برق مصرفی را تا اردیبهشت ماه بدهند در تماس با برخی مشترکان تجاری که بدهی های زیادی هم دارند از آنها خواستند که برق مصرفی خود را پرداخت کنند.

این تماس ها در اذهان برخی مشترکان این طور برآورد شده که چون وزیر نیرو گفته و توصیه کرده است، پس باید پول برق خود را فعلا پرداخت نکنند، در حالی که این اظهارات وزیر نیرو برای بدهی‌های گذشته نبوده است.

شرکت توانیر نیز دقایقی پیش با ارسال ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، مواردی را برای همکاری با مشترکان در خصوص دریافت هزینه برق مصرفی آنان اعلام کرد.

در این ابلاغیه که با امضای محمد حسن متولی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر ارسال شده، خاطرنشان شده است: با توجه به شرایط به وجود آمده و لزوم ایجاد تسهیلات برای آن دسته از متقاضیان و مشترکان برق که درگیر مسائل جانبی مربوط به کرونا هستند، ترتیبی اتخاذ شود تا ضمن آمادگی و پایداری شبکه برق، اقدامات زیر به عمل آورند.

در این ابلاغیه آمده است که شرکت ها مکلفند نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری و فروش و خدمات پس از فروش اقدام و ضمن اطلاع رسانی عمومی، تسهیلات لازم در این زمینه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

همچنین به آن دسته از مشترکان خانگی و یا سایر مصارف آمپری که در خواست استمهال هزینه های برق مصرفی را دارند، تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 مهلت پرداخت داده شود.

در این ابلاغیه اعلام شده است که هزینه انشعاب درخواستی متقاضیان برق در اقساط سه ماهه دریافت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
بعد از اینکه یکسری کارها انجام شد باید ی فکری به حال ادبیات فارسی کرد
امثال حداد عادل چون سرگرم بچه داری بودن و بچشونم همه چیزش باید اختصاصی باشه نرسیدن به امور این زبان برسن
استاد كلمه بهتري از استمهال پيدا نكردين
یه دروغ بزرگه. امروز مامور اداره برق برق خونه ما رو تو خ آرامش قطع کرد.120 هزار تومان با همراه بانک دادم تا برق خونه رو وصل کرد.کاملا دروغه
از وقتی که این ابلاغیه اعلام شده تا حالا سه بار برای اینجانب پیام ارسال شده که در صورت عدم پرداخت قبض برق نسبت به قطع انشعاب اقدام می کنیم( تمام پیامک ها و مدارک پرداخت ماه قبل نیز موجود است ).اون از وزارت بهداشت بی کفایت این هم از از وزارت نیروووو .
چطوري به ملت ميگيد اجاره نگيريد خودتون براي قبض 2 ماه فقط تمديد ميكنيد ؟؟؟ كلانبايد بگيريد
دروغ می گویند مثل نقل و نبات از روزی که وزیر اعلام کرده تابحال بدلیل بدهی ۳ مرتبه درب منزل ما برای پمپ کنتور آب آمدند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی