بازدید 20843
۴

قلعه نویی درباره کرونا : من را حلال کنید!

امیر قلعه نویی با حضور روی خط یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره ویروس کرونا و اتفاقات ناخوشایندی که تاکنون افتاده است به صحبت پرداخت و توضیحاتی درباره یکی از پرحاشیه‌ترین بازی‌های سال ۹۸ یعنی دیدار برگزار نشده بین تیم‌ها پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۶۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 10 March 2020

امیر قلعه نویی با حضور روی خط یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره ویروس کرونا و اتفاقات ناخوشایندی که تاکنون افتاده است به صحبت پرداخت و توضیحاتی درباره یکی از پرحاشیه‌ترین بازی‌های سال ۹۸ یعنی دیدار برگزار نشده بین تیم‌ها پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان که لحن آرام تری نسبت به گذشته داشت، از مدافع پرسپولیس بابت عمل انسان دوستانه اش برای کمک به مردم در مقابله با کرونا تجلیل کرد.

نام پزشکان و پرستاران باید به عنوان قهرمان ملی ثبت شود

من باید در ابتدا از پزشکان و پرستاران تشکر کنم که در این راه ایثار می‌کنند. این عزیزان را باید به عنوان قهرمانان ملی ثبت کنند. به همه کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند نیز تسلیت می‌کنم. در رابطه با مشکلات، دو بحث مطرح است، اول بحث انتقادی نسبت به مسئولان که باید در این زمینه زودتر اطلاع رسانی می‌کردند و اگر این کار‌ها از ابتدای بهمن ماه آغاز می‌شد فکر نمی‌کنم اتفاقات ناخوشایند این گونه اتفاق می‌افتاد.

امن‌ترین جای دنیا خانه است

بحث دوم هم اینکه وقتی مشکلی اینچنینی به وجود آمد همیتی در کل ایران به وجود آمد که بشود کار‌ها را به بهترین نحو پیش برد. همه دارند با این ویروس مبارزه می‌کنند و من فکر می‌کنم که در ابتدا باید به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی کارشناسان توجه کامل داشته باشیم. از صدا و سیما هم ممنونم که در این شرایط به خوبی اطلاع رسانی می‌کند، به نظر من در این روز‌ها امن‌ترین جای دنیا، خانه است.

یک سال مسافرت نرویم و به نیازمندان کمک کنیم‌ای کاش امسال کمی به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی توجه کنیم و سعی کنیم به مسافرت نرویم. ما اگر یک سال به مسافرت نرویم مشکلی پیش نمی‌آید. اگر یک سال به سفر نرویم و هزینه آن را به قشر آسیب دیده بدهیم اتفاق بدی می‌افتد؟ ببینید شرایط سختی به وجود آمده و این ویروس روز به روز بیشتر می‌شود و اگر خود مردم مقابله نکنند هرگز نمی‌توان برابر آن ایستاد کمااینکه همین الان هم می‌بینید که چه مصیبت‌هایی به بار آورده است.

کار‌های بزرگی را در این روز‌ها دیده ایم

ملت بزرگ ایران در ادوار مختلف تاریخ نشان دادند که در این شرایط انسان‌های بزرگی هستند. کشوری که حداقل ۹ هزار سال قدمت و تمدن دارد در این شرایط و در این روز‌ها هم خودش را نشان می‌دهد. حتما شنیده اید که انسان بزرگی در تهرانسر یک ماه اجاره هایش را نگرفت. این کار بسیار بزرگی است و از نظر رفتاری و انسانی و اخلاقی میلیارد‌ها تومان می‌ارزد. از این دست کار‌ها این روز‌ها حتما زیاد به گوشتان خورده است. وظیفه همه ماست که حتما در این شرایط کار خیر را بیشتر کنیم و به قشر آسیب پذیر جامعه بیشتر کمک کنیم.

کار محمد نادری قابل تقدیر است

خواهشی هم از دولت دارم که در این شرایط به فکر قشر آسیب دیده جامعه باشند. تمهیدات و سیاست‌ها جای خودش، اما مردم آسیب دیده را تنها نگذارند. امسال شب عید، شب عیدی خوبی نیست و بیشتر از همه خود دولت باید به فکر باشد. البته در کنار دولت مردم هم باید به فکر همنوع خود باشند. خداراشکر قشر ورزشی جامعه که قهرمانان و پهلوانان هستند در این شرایط همیشه پیشگام و پیش قدم بودند. کار‌های خیری که باید انجام بدهند را می‌دهند. مثلا شما همین آقای محمد نادری، بازیکن تیم پرسپولیس را ببینید که چه کار بزرگی انجام داد. به هرحال مجموعه ما هم در کنار سایر مردم اگر قرار باشد کاری انجام دهد قطعا این کار را می‌کند.

این مجری (جاوادانی) علائق رنگی دارد!

راجع به پرونده دیدار پرسپولیس بحث‌های زیادی شده است و ما هم لایحه‌ای نوشتیم و به کمیته محترم استیناف داده ایم و امیداریم که این عزیزان توجه بیشتری به شرایط داشته باشند. شما ببینید یکی از دوستان که هم کمیته انضباطی هست و هم مسئولیتی در صدا و سیما دارد در یکی از بازیها، چچوری تکه می‌اندازد. کسی که هم مسئولیتی در کمیته انضباطی دارد و هم در صدا و سیما حضور دارد وقتی به ما تیکه می‌اندازد و در گفتارش عدالت را رعایت نمی‌کند چگونه انتظار دارید که در رای خود عدالت را رعایت کند؟!

در روز‌های آخر سال من را هم حلال کنید

در روز‌های آخر سال به سر می‌بریم و شرایط کشور شرایط خوبی نیست و ما مردم باید بیشتر از قبل در این روز‌ها به هم کمک کنیم از طرفی من هم یک انسان هستم و قطعا اشتباهاتی داشته ام. به همین دلیل از همه می‌خواهم اگر خطایی از من دیدند من را ببخشند و حلال کنند. کشور ما کشوری ثروتمند است و حق مردم آن است که با نشاط زندگی کنند و این ویروس هم هرچه سریعتر از میان برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کل یوم حرفای همه بزرگوارا درسته اما برای اصلاح کار باید هر کی عیب خودشو بر طرف کنه یعنی اگه من قلعه نوعی باختم باهاس به بچه ها می گفتم توپو بکنن تو گل حریف نه اینکه بگم مسابقات فوتبال ایران ؛ مهندسی شده!
خدا از مسولین بی مسولیت نگذره
هرخانه سنگر است سنگرها را حفظ کنید (برای پیشگیری و مبارزه با کرونا)
خوش به حالشان پول مفت و زبان دراز و معاف از مالیات
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی