بازدید 27792
پرسپولیس با جیب خالی مقابل احکام فیفا در آستانه کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر؛

انصاری‌فرد با ده‌ها میلیارد بدهی تازه، از مدیرعاملی پرسپولیس فرار کرد/ درگیری لفظی تند در هیات‌مدیره پرتنش قرمزها/ از ناکامی در توافق با برانکو تا ماجرای قرارداد عجیب استوکس

جلسه پرتنش هیات مدیره پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه بعد از صدور احکام تازه فیفا علیه قرمزها، منجر به استعفای محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل صدرنشین لیگ برتر شد تا بدهی حدود ۲ میلیون یورویی سرخپوشان به برانکو و هموطنانش، اولین قربانی خود را از سرخپوشان بگیرد. حالا باید دید در مهلت کمتر از یک ماهه فیفا چه کسی می‌آید و این جرایم را پرداخت می‌کند؟
کد خبر: ۹۶۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 10 March 2020

مدیرعامل پرسپولیس پس از نشست پرتنش با هیات مدیره باشگاه و با اشاره به تصمیماتی که آن را عجیب و مداخله جویانه خوانده است، شبانه از سمت خود استعفا کرد تا دومین دور مسئولیت انصاری فرد در پرسپولیس نیز مثل دهه هشتاد با انباشتی از بدهی سنگین به پایان برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسن انصاری فرد با توجه به جلسه دیشب هیات مدیره پرسپولیس و تصمیم یک طرفه هیات مدیره برای برکناری حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این باشگاه و اختلافات متعدد دیگری که طی چندماه اخیر در نشست‌های هیات مدیره به وجود آمده بود و حتی کار به درگیری لفظی و توهین به خودش شد، از سمتش کناره گیری کرد. انصاری فرد که ماه‌ها منتظر بود که وزیر ورزش حکم او برای عضویت در هیات مدیره پرسپولیس را امضا کند، دراین باره گفت: در این مدت صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتم، اما دیگر نمی‌توانم در این باشگاه بمانم.

رسول پناه کیست و چگونه پرسپولیس را به هم ریخته است؟

دود اختلافات جدید در لایه‌های بالایی مدیران باشگاه پرسپولیس، با ورود یک فرد گمنام و ناشناس بین ورزشی‌ها به هوا بلند شد و ادعا‌های انصاری فرد، نشان می‌دهد اقدامات خزنده این فرد، آتش درگیری را شعله ور کرده است. وقتی شخصی به نام رسول پناه بدون کوچکترین سوابق چشمگیر مدیریت ورزشی در سطح تیم‌هایی بزرگ، چون پرسپولیس، با حکم وزیر ورزش به عضویت و سپس ریاست هیات مدیره پرسپولیس منصوب شد، رسانه‌ها و هواداران تیم تا مدت‌ها مشغول جستجو برای شناختن مهره تازه سلطانی‌فر در فوتبال بودند. سرانجام گفته شد که او پزشک شخصی سلطانی‌فر بوده است!

وزیر ورزش که طی سه سال وزارتش دوجین آدم نامربوط به این حوزه را بنا بر دیدگاه شخصی وارد پرسپولیس و استقلال کرده است و امروز از اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها خبری نیست! مشخص نشده که این دسته افراد چرا به ورزش راه داده می‌شوند و چرا به این سرعت و پس از یک دوره کسب شهرت و رزومه، فوتبال را ترک می‌کنند؟!

انصاری‌فرد با دهها میلیاردتومان بدهی تازه از مدیرعاملی پرسپولیس فرار کرد/ درگیری لفظی شدید درهیات‌مدیره پرتنش قرمزها/ از ناکامی درتوافق با برانکو تا ماجرای قرارداد عجیب استوکس

درگیری از کجا شروع شد و به کجا خواهد کشید؟

نخستین جرقه اختلافات در پرسپولیس با برگزاری یک جلسه جنجالی و به اصطلاح پنهانی بین اعضای هیات مدیره بیرون ساختمان باشگاه و آن هم در رستورانی معروف بود که مدیرعامل تیم به آن دعوت نشده و از برگزاری آن بی خبر بود! هرچند رسول پناه در واکنش به لو رفتن این جلسه گفته بود، انصاری فرد را هم در جریان گذاشته بودند و دلیل عدم حضورش، همزمان شدن نشست غیررسمی با مشغله دیگر مدیرعامل بود، این پنهان کاری، ضربه خود را به روابط طبیعی دو طرف وارد کرد و دیگر کار از کار گذشته بود. این ماجرا دو هفته نقل محافل ورزشی بود، اما طی روند پیروزی‌های پرسپولیس با کالدرون ترمز این تنش‌ها را کشید.

خاکستر داغ این اختلافات، اما با فرا رسیدن نیم فصل و نحوه جدایی کالدرون دوباره شعله کشید و نحوه رفتن مربی آرژانتینی که نشانی از عدم تمایل مدیرعامل در حفظ او داشت، مورد تازه اختلاف بین مدیران باشگاه شد. انصاری‌فرد میل داشت کار را با یک مربی ایرانی و آن هم فقط یحیی گل‌محمدی ادامه دهد و به هر قیمتی بود این تصمیم را اجرایی کرد تا نخستین شاکیان مربوط به دوره مدیریتی او هم به صف طولانی شاکیان پرسپولیس در فیفا اضافه شوند!

در این میان ماجرای آنتونی استوکس و پرداختی عجیب و ۶۰درصدی به این بازیکن پرحاشیه و فراری از تمرین، مثل بشکه باروت عمل کرد و انفجاری در جلسات مدیران پرسپولیس رخ داد که صدایش در رسانه‌ها به گوش رسید. بازیکن جنجالی ایرلندی برای سه چهار بازی نصفه و نیمه ۱۶۰هزاردلار نقدی دریافت کرد و رفت و پشت سرش را هم نگاه نکرد!

فرارسیدن دور تازه احکام فیفا در پرونده‌های مربوط به جمع کروات یعنی برانکو، بودیمیر، زلاتکو، پانادیچ و ...، بار دیگر موجب بروز درگیری شد، چون هیات مدیره وعده‌های انصاری‌فرد به وزیر ورزش قبل از گرفتن عنوان مدیرعاملی را یادآوری کردند. او به سلطانی فر گفته بود، پرونده برانکو را قبل از صدور حکم در فیفا از طریق مذاکره خواهد بست، اما فرصت نزدیک به هشت ماهه انصاری‌فرد برای توافق پشت میز مذاکره با پروفسور به ثمر تمام شد و برانکو غیر از اصل پولش، جریمه هم گرفت تا صورتحساب یک میلیون یورویی به آدرس باشگاه دولتی پرسپولیس پست شود! برادر برانکو که می‌توان نام گرانترین و بی مصرف‌ترین دستیار تاریخ باشگاه پرسپولیس را رویش گذاشت، درکنار ماریو بودیمیر که او نیز با دستمزد سالانه ۱۵هزار یورو به این تیم آمد، جمعا بیش از ۷۰۰هزار یورو از پرسپولیس کندند! تیمی که برای تامین مخارج عادی و بسیار پایین تیم‌های پایه اش مشکل دارد، اما چند ده میلیارد به خارجی‌هایی می‌دهد که مدت‌ها در فوتبال حرفه‌ای بیکار بودند.

علنی شدن خبر صدور همین احکام موجب مصاحبه‌های پیاپی انصاری‌فرد علیه مدیرعامل سابق یعنی ایرج عرب که روابط نزدیکی با وزیر ورزش دارد، شد. او برخی اعضای هیات مدیره که آن زمان هم در مسند کار بودند را مقصر می‌دانست. عرب که بر سر ماجرای جدایی برانکو و فشار افکارعمومی، ناچار به استعفای غیر اختیاری شده بود، با حکم وزیر به فدراسیون دوومیدانی رفت و آنجا هم بدون هیچ سررشته‌ای، تا انتخابات دیروز به عنوان سرپرست مشغول بود که آن هم خالی از حاشیه نبود. هیات مدیره، اما ناتوانی شخص انصاری‌فرد و وکلای حقوقی استخدامی توسط او در دفاع از حقوق باشگاه را به عنوان دلیل صدور این جرایم سنگین می‌شناسند.

انصاری‌فرد با دهها میلیاردتومان بدهی تازه از مدیرعاملی پرسپولیس فرار کرد/ درگیری لفظی شدید درهیات‌مدیره پرتنش قرمزها/ از ناکامی درتوافق با برانکو تا ماجرای قرارداد عجیب استوکس

آیا پرسپولیس از این بحران جان سالم به در خواهد برد؟

حالا به نظر می‌رسد به رغم ادعاهای عجیب انصاری‌فرد مبنی بر درآمدزایی سرشار پرسپولیس از راه قرارداد با چند شرکت و بانک در آینده نزدیک، باشگاه به هیچ عنوان منابع لازم برای عبور از بحران فعلی را ندارد و اختلاف اصلی نیز بر سر همین فروپاشی مالی است. برکناری قدوسی یار غار انصاری‌فرد، تنها یک بهانه برای تسویه حساب و کنار گذاشتن مدیرعامل بود و خود انصاری‌فرد هم به این حقیقت واقف است.

اکنون پرسپولیس بدون مدیرعامل، تخت گاز به سمت بحرانی پیش می‌رود که اگر تا کمتر از یک ماه دیگر فکری برای حل و فصلش نشود، پرسپولیس و همه افتخاراتش را به کام خود خواهد کشید. تیمی با حدود یکصد میلیارد تومان بدهی جاری و پیش رو که با هیچ وام و قرض و کمکی نمی شود تسویه اش کرد. آیا قهرمان سه دوره پیاپی لیگ ایران، به دسته پایین‌تر می‌رود و آنطور که شنیده می‌شود از لیگ قهرمانان آسیا هم به دلیل حجم انباشته بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی، کنار گذاشته خواهد شد؟

نویسنده: بهنام شریفی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۰
مگه این بدهی ها مربوط به دوران مدیرعاملی انصاری فرده ؟؟ اونایی که برانکو رو فراری دادن باید پاسخگو باشن
پاسخ ها
سیروان کردستان
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
پرسپولیسو که فرمایشی و با حمایت داوری و تضعیف رقبا و در یک کلام مهندسی نتایج چند سال قهرمان کردین و ما هم میدونیم چه خبره. ولی دیگه چرا اینجوری بیت المال رو حروم این تیم میکنین ؟ بخدا ظاهر سازی لازم نیست و ملت از چطور قهرمان شدنا و کاپ گرفتنای پرسپولیس مطلع هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
فعلا که پول مفت بیت المال رو میدن تیم پیروزی که فقط جام بیاره اونم فقط داخل کشور
ناشناس
| Canada |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دوستان ناشناس 14:40 و سیروان کردستان، ببخشید اما معلومه که خیلی بهتون فشار اومده که پرسپولیس چند ستاه قهرمان میشه. متاسفانه مثلث ژاپنی تو این چند سال فقط یه چیز یاد گرفته، مهندسی نتایج، پول بیت المال و ... خوب عزیزان من مگه کدوم باشگاه ما خصوصی هست و توسط یه شخص یا شرکت خصوصی اداره میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تیمی که سه دور قهرمان شده چطور نتونست یک قهرمانی آسیا بیاره جناب وزیر برای همه رقبا پرسپولیس نقشه می کشید حالا تیم محبوبش گرفتار شه حیف این همه پول بیت المال نیست که تو اوضاع و احوال
تحریم به فنا میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
خطاب به سیروان کردستان
دقیقا میشه بگید چرا تمام مقامات دولتی هم قسم شدند تا مدام پرسپولیس قهرمان بشه؟ علت چی هست؟ یعنی کل حاکمیت پرسپولیسی هستند؟ یا اینکه چون پرسپولیس نزدیک به 40 میلیون طرفدار داره میخوان دل ملت شاد باشه؟
حسین
| - |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
قرارداد نقدی با استوکس با آن سابقه درخشان در تراکتور و علیرغم تذکر تراکتور هم در دوران قبلی بوده؟
ناشناس
| - |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خدا رو شکر یکی جواب درست داد آفرین بر سیروان
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
در همه مدیریتمون مشکل داریم در ورزش در اقتصاد در بهداشت چون همه چیزی براساس شایستگی ولیاقت نیست سفارشیه همه تیما بدهی دارن پرسپولیس استقلال تراکتور حتی پدیده که خصوصیه مثلا
تا دیر نشده چندتا شماره حساب اعلام کنید و از طرفدارها تقاضای کمک کنید.
مملکت کلا روهواست
مسخره است که بسیاری از زیرساخت های ما شبیه کشورهای پیشرفته نیست آنوقت به زور و با هدر دادن بیت المال می خواهیم ثابت کنیم که فوتبالمان پیشرفته است!!!
این فقط گوشه ناچیزی از سومدیریت و سیستم روابط بحای ضوابط درکشوراست نتیجه اش هم همینی میشودکه میبینید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تابناک شما هم بنوبه خود مقصر هستید.شخصا چندین بار در خصوص تخلفات و زدوبندهای مدیر قبلی برای شما پیام گذاشتم و هشدار دادم و تقاضا کردم مراتب را به مسئولین مربوطه اعلان و پیگیری کند. اما شما هیچ اقدامی نکردید
اقاي انصاري فرد چرا فرار وزير جان تان اگر شده براي تيم محبوبش از زيز سنگ پول جور ميكند
پاسخ ها
حسین
| - |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ایشان هم جور نکند رییس جمهور محترم که هست. یادتان است گندکاری سر قرارداد طارمی که به سان یک مساله ملی با درخواست آقای روحانی از آقای اردوغان حل شد؟

به عنوان یک دوستدار فوتبال می پرسم،
کسی می داند اگر ما کلا فوتبال نداشته باشیم چه چیزی از دست می دهیم؟
از بیت المال ندهید، این پول ها برای همه مردم ایران هست،این ها در درجه اول باید خرج بهداشت و درمان و سازندگی بشه و نه سو مدیریت مدیران دولتی، آقایون لطفا کل فوتبال رو تعطیل کنید تا کمتر یورو و دلار حرام شود.مدیریت هم بلد نیستید و فقط ادعا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
فوتبال از همه چیز واجب تره
پس درست می گفتند که پیروزی و استقلال تیمهای وزارت ورزش هستند...
ریاست به چه دردت می خوره ؛ ببم جان؟ برو آش شریکتو هم بزن و با ملاقه بخور
خدایا قبل از ریشه کنی ویروس کرونا ویروس بی تدبیری وسومدیریت را از این مملکت ریشه کن بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دولت فعلی که عصاره تدبیروامیده !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بابا تو دیگه کی هستی که هنوز فکر می کنی دولت کاره ایه
تیمی گه پول نداره برای چی مربی و بازیکن خارجی میگیره. این استوکس اگه بازیکن بود در همون تراکتور موفق میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اين بابا يك عياش تمام عيار هست
هرچی میگردم دوتا فقط دو تا مدیر کاربلد تو کل دولت روحانی پیدا کنم به جایی نمیرسم، نه اینکه در دولت قبل بود نه اون موقع هم نبود، اصلا یه جورایی انگار کاربلدها دیگه مسئولیت قبول نمی کنن
من پرسپولیسی هستم ولی این اشتباهات تقصیر یک نفر دو نفر نیست سالهاست که هیات مدیره دو تیم پرطرفدار کشور از دوستان و رفقای وزیر و وکلای مجلس هستند و هیچ توان مدیریتی ندارند. این پرونده ها هم نتیجه فعالیتهای درخشانشون در دوران مدیریتیشون
استقلالیا هم چند روز دیگه احکام آقای استراماچونی و رفقاش رو دریافت می کنن.
پاسخ ها
حسین
| - |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
من هم طرفدار تراکتور هستم، یک تیم خصوصی که برخی معتقدند مدیران دولتی موفقیتش را دوست ندارند. اما اینجا هم هر چند خبری از پول مفت و مستقیم بیت المال نیست، وضعیت چندان تفاوتی ندارد، توشاک، دنیزلی، اروین، فورچونه و ...
ظاهرا قحط مدیر کاربلد فقط منحصر به دولت نیست شاید هم مدیران کار دیگری بلدند که ما از آن بی خبریم!
جناب وزیر کمر همت رو بسته پرسپولیس رو زمین بزنه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
مملکت رو زمین زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
فعلا که همه چی برای تیم پیروزی هست پول مفت بیت المال....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ماشالله رو نیست که سنگ پاست
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
آقای سلطانی فر بکنن وزیر بهداشت بعدش بهش بگن کرونا رقیب پرسپولیس یک شبه کرونا را نابود میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
]چه زمين زدي برادر من فعلا كه پول بيت المال و كرور كرور ميدن به اين تيم تا با تيم هايي كه حتي زمين چمن مناسب ندارن مسابقه بده و با كمك داور برنده بشه كه چي مثلا جام بدن بهش
چوب خدا صدا ندارد، وقتی آنطور به نا حق بازی با سپاهان را سه بر صفر به کام پرسپولیس کردید، وقتی اینطور حق مردم را که تو گرسنگی و تنگدستی دارند دست و پا می زنند تو گلوی سوگولی های سرخابی می ریزید، خدا هم اینطوری می کند. تابناک لطفاً چاپ کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دادا چرا به نا حق؟ نیومدند توزمین خوب بازنده شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
بله وقتی به زور وزارت ورزش و پول مفت بیت المال تیم پیروزی رو میخوان هر بار قهرمان کنن نتیجه شم همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
مگر تیم سپاهان در زمین آمده بود که حقش را خورده باشند از ترس در رختکن مانده بودند کلیپ قلعه نوعی موجوده که گفت تا پرسپولیسی ها در زمین هستند شما تو رختکن بمانید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
به زور میخوان پیروزی قهرمان بشه همین میشه نتیجه مدیر عاملش
تاجی
| United States of America |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اگر گل گهر سیرجان این صد میلیارد تومن را بدون پشتوانه خرج میکرد اونم تا مرحله چهار تیم جهانی پیش میرفت
خرج که از کیسه ملت باشد نه جوابی نه پس دادن بمن هم اگر میدادن با تیم محله مان تا فینال اسیا میرفتم
مقصود پرسپولیس نیست استقلال تیمهای نفتی سپاهان وکلیه تیم هایی که از بودجه دولت استفاده میکنند
سر جمع کل این تیمها بیش از 500 میلیارد تومن هزینه دارن بازده چی خدا دادن فقط دلالها بیشترین سود را میبرنند
والا همون دسته یک هم واسه این تیم زیاده. 3 تا قهرمانی پوشالی از نوع رانتی به دست آوردن و 400-300 میلیارد تومن هم بابتش بدهی بابتش روی دست ورزش کشور گذاشتن حالا فکر میکنند تا ابد همینه. تیمی که تو آسیا حرفی برای گفتن نداشته و نداره آیا واقعاً ارزش این هزینه ها رو داشت؟!
هر کشور دیگری بود وزیر ورزش به خاطر صرف هزینه های هنگفت و بی حساب و کتاب برای یک تیم خاص تا الان هزار بار استیضاح و برکنار و حتی دادگاهی شده بود اما اینجا طرف آب تو دلش تکون هم نخورده.
با صدها میلیارد تومنی که طی 3-2 سال فقط برای یک تیم صرف شده میشد کلی زیرساخت ورزشی درست کرد و کلی استعداد برای قهرمانی و موفقیت پرورش داد. میشد ورزش همگانی رو توسعه داد و به سلامت و نشاط جامعه کمک کرد اما افسوس که تمام این پولها دود هوا شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ناشناس عزیز تیمی که تو اسیا حرفی برای گفتن نداره؟؟؟؟ نکنه شما همچنان دارین به اون کوپا امجدیده؟؟؟؟ یا مسابقات چهار جانبه امجدیه افتخار می کنین؟ همین تیمی که شما بهش میگین پوشالی؟ یه دوره تا چهار تیم برتر اسیا رفت و دوره بعدی هم تو فینال اسیا بازی کرد! هر وقت بقیه تیم های ایرانی تونستن به فینال لیگ قهرمانان برن بعد از این حرف های خنده دار بزنین! بعدش هم طوری حرف می زنین که انگار تو کل ورزش این مملکت فقط و فقط این پرسپولیسه که دولتی هست!!!! عزیز من یا شما طوطی وار فقط دارین حرف های این و اون رو تکرار می کنین بدون اینکه از چیزی خبر داشته باشید و یا اینکه به دلیل تعصب رنگی که دارین و عدم نتیجه نگرفتن تیم مورد علاقه شما، واقعیت رو نادیده می گیرید. همین استقلال تو این چند سال اخیر چند تا بازیکن خارجی و مربی خارجی اورده؟ شفر مگه چش بود؟ شما هوادارها که همش می گفتین کینگ شفر!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
حرف حساب برای تیم پیروزی و طرفداران متعصب بفهمید 400-500 میلیارد حداقل به باد رفت بدون هیچ افتخاری در خارج ایران بفهمید وزارت ورزش پشت تیم تون هست و‌گرنه ....
پول مفت و مافیای فوتبال نتیجه ای بهتر از این نمیشه
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
قبل پرسپولیس دو بار تیم های اصفهانی به فینال راه پیدا کردن اونقدر تو باد جام های الکی و مفتی که گرفتین خوابیدین که فک میکننید تیمتون واقعا تیمه خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
فقط مافیا در فوتبال نیست. مافیا اینجا، مافیا اونجا، مافیا همه جا ! ؛
کدوم یک از این بدهی ها به انصاریفرد مربوطه؟ اینا که همش شاهکارهای وزیر یعنی ایرج عربی بود و هیئت مدیره خائن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تا کی میخواین فرار رو بجلو کنید عرب یا انصاری فرد یا هر کس دیگه بهرحال مدیر عامل تیم پیروزی هستن
باشگاههای دولتی را هرچه زودتر ببندید یا در لجنخانه فوتبال را گل بگیرید. تمام.
مردم دارن میمیرن دولت هیچ کاری نمیکنه و به خاطر نبود بودجه دارو و ماسک و این چیزا برای مردم وارد نمیکنن بعد وزیر ورزش برای تیم سوگلی خودش بالای صد میلیارد میخواد هزینه کنه که امتیازاتی که از طریق حق خوری سایر تیم هایی که از دید آقای وزیر جزو لیگ ایران حساب نمیشه، کم نشه یموقع، این پولای بیت الماله اقای وزیر، ما مردم راضی نیستیم، وقتی تیمی درامد نداره و فقط هزینه از جیب مردمه چرا لاید این همه هزینه میلیاری بکنه و گران قیمت ترین بازیکنا و سرمربیا و کادر رو جمع کنه؟
ازوزیرکاربپرسین باچه حقی پول ویلموتس مربی سابق تیم ملی روازجیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت کرده؟؟؟این بردگان همیشه شرمنده تواین مملکت رهاشده وپناهی ندارندحتما بدهی پرسپولیس واستقلال هم ازجیب کارگران بدبخت پرداخت میشه.
همه مشکلات به قراردادهای کذایی حقوقی های بیسواد فدراسیون و باشگاه های بر می گردد نه دفاع شخص دیگری که اصلا عامل آن قراردادها نبوده. مقصر اصلی وزارت ورزش و دست نشانده های وزارت است که هیچ سبقه ای ندارند و تنها عاشق چرب و چیلی های ورزش هستند.
وسط شرایط کرونایی نایی برای اخبار فوتبال نیست .
اونم فوتبال ما که سالهاست به دلایل خاص ، بی در و پیکره
تمام این مشکلات عقد قرارداد خصوصا عقد قراردادهای بازیکنان خارجی و مربیان خارجی چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی ناشی از ندانستن اصول مدیریتی و عدم آشنایی به قوانین در سطح بین ملل میباشد و غالب این مدیران حتی با زبانهای خارجی نیز آشنایی ندارند برای همین وقتی در فیفا هم کرسی میگیرند توانایی و کارایی لازم ندارند چون مترجم تا بیاید چیزی را ترجمه کند خیلی از جملات را از دست میدهد و آن مدیر صاحب کرسی تا بیاید ترجمه را بشنود فرصت پاسخگویی واعتراض احتمالی را از دست میدهد گاه دیده شده به علت عدم آشنایی با معانی مختلف واژگان در عقد قرار دادها کلاه بزرگی سرش رفته وقراردادی که فکر میکردن برده اند به چند برابر باخته اند مثل همین قرارداد ویلموتس که تاج فکر میکرد قرارداد خیلی خوبی بسته در حقیقت خیلی بد بسته بود و وقتی تاج فهمید چه کرده سکته کرد یا شاید هم نکرده مصلحتی بوده اینکه میگویند باید میرها فوتبالی باشد از یگ منظر درست است چون یک فوتبالی میتواند در باره خوب بودن وبد بودن بازیکنان و مربیان بهتر نظر بدهد ولی از منظر دیگر چون قالب فوتبالیستها افرادی بودن که از درس گریزان بوده اند برای همین برای از فنون و آموزهای مدیریتی بی بهره میباشند واین مسئله باعث خسارات زیادی به اون باشگاه ها و انباشت محکومیتها و بدهیهای داخلی و خارجی میگردد ببینید هر ساله این فوتبال ما چقدر بدهکارتر میشود و این مربیان وبازیکنان دست چندم چه درآمدهایی از نادانی مدیران ما به راحتی به جیب میزنند پس مدیران فوتبالی هم چنان بدرد بخور نیستن تابناک لطفا کامنت رابگذار با تشکر
با سلام
سایت استقلالی امیدوار رضایی لطفا برای استقلال دل بسوزونه نه برای پرسپولیس. یادتان رفته توی مجلس چجوری دو سه تا نماینده ای که قبلا توی هئیت مدیره استقلال بودن برای یک مشکل استقلال چگونه سینه چاک می دادند. اسمشون رو که خودتان می دانید.
سایت شما از روز اول در خدمت استقلال بوده و هست. لطف کنید برای تیم مورد علا فه تان فقط بنویسید و پرسپولیس را راحت بگذارید. لازم نیست دایه مهربانتر از مادر شوید. برای پرسپولیس مدیرعامل بازنشسته ممنوع بود ولی برای استقلال خیر.
کلی بازیکن بی کیفیت و پرحاشیه گرفته. حالا در رفته که از جواب دادن فرار کنه. من نمیدونم وقتی این مدیرا استعفا میدن خودشونو از جواب دادن مبرا می دونن.
عیبی ندارد آخرش پولشان را از جیب مردم می دهند، همانطور که پول بقیه را دادند.
همان بهتر که این فوتبال بی مصرف کلا تعطیل شود به بهلنه چهارتا بازی تیم ملی میلیاردها دلار به ملت ضرر زدید.
این تحریمها یه خوبی داشت اونم این بود که دست این مدیر های رانت خوار بلاخره رو شد .
تنها راه تعلیق فوتبال این کشور هست تا حسابرسی کامل.
امیدوارم از جیب ملت ندن، اگه پول ندارن هر کی طرفدارشه خودش کمک کنه نه این که از پول بیت المال بردارن، اگه از پول بیت المال بخوان بدن من حتی یک ریال سهمم باشه راضی نیستم واسه فوتبال خرج بشه
کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را
حق با آقای انصاری فرد است
بعد میگید تیمهای عربی پول زیاد به بازیکنان میدهند..آنها واقعا پول میدهند اما تیمهای ایرانی چند برابر آنرا به عنوان جریمه پرداخت میکنند
پول بی صاحب بیت المال را چرا میدین به این تیمهای دولتی؟! پس کی میخواین اینهارو به بخش خصوصی واگذار کنید و جلوی فساد در فوتبال را بگیرین؟!
مديريت اصولي و ورزشي حرفه اي كه سالهاست نداريم ، پول يا مفت هم كه الحمدلله تمام شد، پس دلالان باشگاه هم نانشان آجر شد، باشگاه ميره دسته پايين تر خيلي شيك و تميز و فقط ميماند ويترين افتخارات يك باشگاه قديمي و ياد و خاطره اي كه نسل بعد فراموشش خواهد كرد ، درست همانند پاس تهران، دارايي، باشگاه بانك ملي، ملوان و شموشك و غيره...
بهتر
فرار کرد؟
اخه این لید حرفه ایه که بزنن؟
نگران نباشید وزیر ورزش مشکلشون رو حل میکنه
ورزش ما مخصوصا پرسپولیس و استقلال کتک پولشویی را میخورد . چرا تراکتورسازی اینگونه نیست؟
باشگاههای دولتی را هرچه زودتر ببندید
این بدبخت چکاره بوده؟
برانکو و مربیاش رو این نگرفته بوده که بخواد پول بده...کالدرون هم وقتی اومد به باشگاه عرب گرفته بود! همه این بدهی ها رو عرب و نبی باید از جیب خودشون پرداخت کنن!!
وزارت ورزش در این چند سال انواع حمایتها و مهندسی نتایج و کاپهای اسنپی و تضعیف رقبای پرسپولیس را انجام داد و کلی کاپ تقدیم این تیم کرد و با توجه به اگاهی مردم از فرمایشی بودن کاپهای پرسپولیس اینهمه هزینه ارزی شایسته نبوده. امیدوارم نهادهای صالحه قضایی و نظارتی فوتبال آسیا پاشون به این تیم باز شه و قهرمانی های مشکوک این تیم هم در کنار مسائل مالیش بررسی بشه.
چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور؟
کلبه احزان شود روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خواستن توانستن است
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
قافیه چو تنگ آید . شاعر به جفنگ آید
به جای حیف و میل پول ملت به خارجی ها با ین میلیون ها دلار می توانستید کلی بیمارستان تجهیز کنید که الان مردم از کمبود وسایل و تجهیزات تلف نشوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اگر اینکار را بکنند پس ادمهای مثل انصاری فر از کجا ارتزاق کنن این جماعت را کجا مدیر و مسئول کنن بهرحال این جماعت خودی اند باید هوای انها را داشت حالا این وسط یک چند هزار میلیاردی هم به بودجه مملکت ضرر بزنن خوب بزنن
شیک شیک به همین قشنگی و وضوح قرارداد های مسئله دار میبندن و از این قرار دادها سو استفاد های نجومی میکنن قشنگ و شیک جلو چشم عوام و خواص و گزمه انگار همه با هم شریکن
مگه وزیر ورزس فرعون هستش که پزشک مخصوص داره.
همه افتخارات پرسپولیس؟؟ ببخشید میشه بگید چندبار قهرمانی اسیا داره...چندتا فینال اسیا دیده...چندتا نایب قهرمانی داره....
بشینید صب تا شب بکوبید رو سر هم و هی از استقلال طرفداری کنید هی از پرسپلیس.
کی از خواب پا میشید. این هزینه ها از جیب منو شما و بچه هاتون داره خرج ندانم کاری چند تا مدیر و مسئول نالایق میشه. کمی فکر کنید.
هوادار تیمتون باشید اما مطالبه گر باشید ازشون که چرا چنین هزینه هایی بر عهده اول باشگاه دوم برعهده این مردم میزارن.
بابا کل فوتبال مثل جودو تعلیق کنن بره رد کارش این همه دزدی توش غیر طبیعی است حالا این دو باشگاه استقلال پرسپولیس دولتی هستند بقیه تیمها کجاشون خصوصی هست مثلا ذوب آهن یا سپاهان کدام تیم از فوتبال درامدزایی داره کارگران بدبخت همون دو کارخانه باید در شرایط سخت کار کنن با حقوق و مزایای پایین برای یک وام مسکن باید انتظار بکشن تا صد میلیون اگه بهشون بدن اونوقت یک بازیکن یا مربی میاد 2 یا 3 میلیارد میزنه به جیب میره یا مربیان خارجی این چند دوره بعد از کیروش همشون اومدن بدون کوچکترین زحمتی پول هنگفتی زدن به جیب و رفتن یعنی کسی نیست قراداد این خارجی هارو بررسی بکنه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اذوب اهن وسپاهان بازیکن سازند تیم های پایه از رده دارند ویکی از کسب درآمدهاش ازاین طریق هست بعدم این کارخانه ها خصوصی اند نه دولتی .تمام کارگران عاشق این دوتیم هستند بعدم خیلی هم بن ومزایا به کارگران دارند میدند شما از کجا مگی نمیدند حقوقشون بالاست اطلاع نداری نظر نده
فوتبال تعطیل می شد بهتر بود پول ممکلکت رو فوتبالیها بباد می دهند ولی افتخار آفرینی رو رشته های دیگه می کنند
خواهشن تیم پیروزی رو به دسته یک نفرستید چون لیگ یک رو هم به گند می‌کشه(جمعی از هواداران مس کرمان)
تا جیب و خزانه بیت المال هست و جور این خسارتهای که هر کدامش در خارج از کشور مقصر ایجادش را سالها روانه زندان میکند هست و از این اشخاص بی کفایتحماین میکند این رقمها عددی نیستن
یعنی یه قرون هم از بیت المال به باشگاههای پرسپولیس و استقلال نباید کمک بشه . من که راضی نیستم .
تابناک چرا گیر الکی به انصاری فرد میدهی ۹۵ درصدی بدهی ها زمان ایشان نبوده است درحالیکه بی جهت تقصیرها را بگردن ایشان میدازی انصاف چیز خوبی است
مملکتی که دلار برای نان شب مردم ندارد ، از کجا دلار را برای بازیکن و مربی خارجی می‌دهد؟
انشاالله که به دسته پایین ترسقوط کنه و تمام جامهایی که تواین چندسال به ناحق گرفتن ازشون پس گرفته بشه
یعنی این تیم های دولتی این همه شایستگی دارن که اینهمه براشون خرج بشه؟
ضرب المثلهای ایرانی طلاست. مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه. این فوتبال چه ثمری برای کل جامعه داشته؟
دولت باید خودش را از تمام این موارد کنار بذاره . هر کسی پول داره میخواد در ورزش خرج کنه انجام دهد به دولت چه ارتباطی دارد که حق منو میده به فلان ادم بیسوادی که بجای تحصیل صبح تا شب دنبال توپ میدود.
درامد فوتبالیستها صد برابر یک پرفسور بیچاره است.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی