بازدید 3992

پرسپولیس در پرونده میلیاردی کالدرون هم بازنده می‌شود؟

سرمربی آرژانتینی علاوه بر ۳۰۰ هزار دلار قسط دوم، طلب ۲۵۰ هزار دلار غرامت و چند هزار دلار پاداش هم کرده که در مجموع رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار را به پرسپولیس تحمیل می‌کند.
کد خبر: ۹۶۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 09 March 2020

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که لایحه دفاعی خود در موضوع گابریل کالدرون را به فیفا ارسال کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این روز‌ها باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی بسیار زیادی دارد و مدیریت این باشگاه در شرایطی که هواداران انتظار تامین این منابع مالی را داشتند، درصدد ارسال لایحه دفاعی و ایجاد فرصت در استیناف فیفا و حتی دادگاه عالی ورزش است تا شاید در آینده بتواند این مبلغ را تامین کند. البته تا آن زمان طبیعتا سود‌های ۵ درصد نیز هر بار اضافه خواهند شد.

یکی از پرونده‌های سنگین باشگاه پرسپولیس در موضوع گابریل کالدرون است. کسی که مدیرعامل سرخ‌ها در نیم فصل ترجیح داد با او قطع همکاری کند و یحیی گل محمدی را به این تیم بیاورد اما این قطع همکاری در حالی صورت گرفت که قسط دوم سرمربی سرخ‌ها و همچنین برخی از پاداش‌های او پرداخت نشد.

حالا سرمربی آرژانتینی علاوه بر ۳۰۰ هزار دلار قسط دوم، طلب ۲۵۰ هزار دلار غرامت و چند هزار دلار پاداش هم کرده که در مجموع رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار را به پرسپولیس تحمیل می‌کند.

 

اما مدیریت پرسپولیس اعتقاد دارد که آن‌ها تنها ۳۰۰ هزار دلار به گابریل کالدرون بدهکار هستند و حالا لایحه دفاعی را نیز به فیفا ارسال کرده اند. باید دید فیفا در نهایت رای را به کدام طرف خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل