بازدید 14183
۱

عسلویه شرایط عادی ندارد / ورود مهمانان ممنوع

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه شهرستان عسلویه دیگر شرایط عادی ندارد، گفت: کلیه شرکت هایی که در بهره برداری نیستند و در مرحله پروژه هستند تعطیل شود.
کد خبر: ۹۶۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 09 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالنبی یوسفی روز گذشته در جلسه کمیته پدافند غیر عامل شهرستان که با رویکرد اتخاذ تصمیمات جهت پیشگیری از ویروس کرونا و آمادگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی برای مقابله با این ویروس برگزار شد، نکات و مصوبات مهمی بیان کرد.

وی عنوان کرد: از امروز شهرستان عسلویه شرایط عادی ندارد و همه موظف به اجرای مصوبات می باشند.

یوسفی تاکید کرد: شهرداری ها، دهیاری ها و شرکت ها با همکاری رسانه ها آموزش شهروندان در خصوص موارد پیشگیری را در رسانه های فضای مجازی انعکاس دهند. شرکت ها نیز موازین بهداشتی فردی، امکانات و تجهیزات پیشگیری تهیه نمایند.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: ورود مهمانان از مبادی ورودی شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

وی تصریح کرد: هر گونه مراسم جشن، عروسی و... ممنوع و تخلف محسوب شده و باید برخورد گردد.

این مسئول اظهار کرد: مدیریت بیمارستان روزانه گزارش رسمی از وضعیت بیمارستان در خصوص ویروس کرونا را به شهروندان ارائه نماید. همچنین مراقبت های ویژه در فرودگاه استمرار داشته باشد.

عبدالنبی یوسفی بیان کرد: کمیته امداد و بهزیستی بسته های بهداشتی برای افراد سالمند و تحت پوشش به درب منازل آنها ارسال نماید.

وی افزود: استمرار ضدعفونی اماکن عمومی و توسط شهرداری ها و دهیاری ها مورد تاکید است. کلیه آرایشگاه ها، عرضه قلیان و اصناف های غیر ضروری تعطیل شود و اغذیه های سطح شهر نیز جمع آوری و به داخل مغازه ها و دکه ها انتقال داده شود.

فرماندار عسلویه با تاکید بر رعایت خود مراقبتی توسط صنوف فعال ادامه داد: نانوایی ها موارد بهداشتی رعایت نمایند و یک نفر به عنوان دخلدار به کار گیرند.

وی تصریح کرد: نیروهایی که مشکلات تنفسی، قلبی و... دارند و همچنین نیروهای غیر ضروری به صورت دورکاری استفاده شوند. کلیه متکدیان نیز با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری ها از شهرستان خارج شوند.

یوسفی تاکید کرد: کلیه شرکت هایی که در بهره برداری نیستند و در مرحله پروژه هستند تعطیل شود.

فرماندار عسلویه عنوان کرد: در صورت ضرورت بیمارستان صحرایی احداث شود.

این مسئول تاکید کرد: اداره صمت و اتاق اصناف تا اطلاع ثانوی از فعالیت صنوف غیر ضرور و فعالیت هایی که می تواند سلامت جامعه را به خطر بیاندازد جلوگیری نماید.

به گزارش ایسنا، همچنین در این جلسه موارد دیگری همچون لغو کلیه مسابقات ورزشی، تشدید برخورد با گران فروشان، تعطیلی کلیه کلاس های آموزشی مصوب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
لطفاً آنقدر صبر نکنید تا تهران هم به چنین وضعی دچار شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان