بازدید 13356
۹
در اقدامی انسان دوستانه صورت گرفت؛

تولید و توزیع ماسک رایگان به همت جوان ملایری

جوان کارآفرین ملایری که تا چند روز پیش به تولید پوشاک زنانه مشغول بود، با کمبود ماسک در جامعه هم اکنون ماسک یکبار مصرف تولید می‌کند.
کد خبر: ۹۶۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ 08 March 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، زندیه صاحب این تولیدی چند روزی است که به همراه دیگر کارکنان این کارگاه با تکیه بر توان کاری و مالی خود روزانه ۳ هزار ماسک پارچه‌ای تولید و همه تولیداتش را به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌کند تا به وظیفه انسان دوستانه اش عمل کرده باشد و باری از دوش مردم و متولیان حوزه سلامت بردارد.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت تهیه پارچه دیگر کارگاه‌ها را وارد چرخه تولید ماسک خواهد کرد که در این صورت میزان تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک خواهد رسید.

به گفته این کارآفرین ماسک‌های تولید شده پس از اینکه با همکاری شبکه بهداشت و درمان ملایر و بیمارستان امام حسین (ع) این شهر توسط دستگاه اتوکلاو استرلیزه و بسته بندی شد بیشتر در مناطق کم برخوردار شهر به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
زنده باشند انشاالله
دمش گرم.
خدا به زندگی این جوان برکت داده او را سلامت نگه دارد. ننگ بر کسانی که از این شرایط سوء استفاده می کنند.
خدا خیرش بده، ان شاء الله
تولید و توزیع ماسک رایگان به همت جوان ملایری
دست این جوانان درد نکند عوض اینکه دولت تخت گاز به مردم کمک کنند دولت منظر نشسته تا ببیند مردم چه کار میکند این احزاب هم که شورش را درآورده با این افرادیکه در دولت و مجلس دارند
دمش گررررررم
افرین.
جالبه این همه کشفیات این همه ثروت تو این کشور بعد تو کمک مردم ساخت مدرسه خیر الان هم مردم .دولت یا سیستم بگه واقعا میخواد چیکار کنه یا چیکار کرده؟
درود بر شهروندان با شرف ملایری.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل