بازدید 3411

ناوگان مسافری جاده‌ای اجازه ورود به برخی استان‌ها را ندارد

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی جاده‌ای نیز اجازه ورود به برخی استان‌ها نظیر گیلان، مازندران، قزوین ندارند.
کد خبر: ۹۶۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 07 March 2020

داریوش باقرجوان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که پس از اعلام عدم اجازه ورود خودروهای غیربومی به برخی استان‌ها نظیر گیلان، مازندران، قزوین و ... سرنوشت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای چگونه خواهد بود، گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا عبور خودروهای پلاک‌های غیربومی به برخی استان‌ها ممنوع شده است، از این رو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم تابع مصوبات کرونا است و بدین ترتیب ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای نیز اجازه ورود به این استان‌ها ندارد.

وی ادامه داد:‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ناوگان عمومی مسافری را برای سفرهای هم‌وطنان آماده دارد به هر حال این ناوگان از سوی سرمایه‌گذاران برای حمل و نقل عمومی سرمایه‌گذاری شده است، اما طبق مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا ورود خودروهای غیربومی به این استان‌ها ممنوع است و ما نیز این شرایط را درک می‌کنیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت:‌در این راستا ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای که در این مسیرها تردد دارند، فعلاً طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از مبدأ حرکت نمی‌کنند.

باقرجوان اظهار داشت: به هر حال به دلیل شیوع ویروس کرونا میزان تقاضای سفر کم شده است، اما توصیه ما به مردم این است که  حتماً شرایط را درک کنند و سفرهای غیرضروری را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: باید تابع مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا بود و شرایط را درک کرد تا ان‌شاءالله به زودی کرونا را شکست دهیم.

به گزارش فارس، از یکی دو روز گذشته طبق مصوبه ستاد مرکزی کرونا راه‌های ورودی و خروجی  استان‌هایی نظیر گیلان، مازندران و قزوین در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش سفرها مسدود شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی