بازدید 15852

نگرانی‌نماینده‌رشت از رشد‌تصاعدی آمار‌مبتلایان به‌کرونا

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت گفت: شهر رشت برای مقابله با کرونا نیاز به احداث بیمارستان صحرایی دارد، لذا تقاضا دارم وزیر بهداشت برای رصد اوضاع به این منطقه بیاید.
کد خبر: ۹۶۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳ 07 March 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت، با اشاره به وضعیت نگران کننده بیماری کرونا در گیلان و رشت اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا به صورت تصاعدی در حال افزایش است در حالی که امکانات پزشکی و بهداشتی در این منطقه وجود ندارد.

او افزود: هیچ‌گونه تختخوابی برای بستری مبتلایان جدید به کرونا در شهر رشت و اطراف آن وجود ندارد و شرایط این منطقه قرمز اعلام شده است.

جعفرزاده ایمن آبادی بیان کرد: آمار مبتلایان و قربانیان کرونا بسیار وحشتناک است و حتی کیت آزمایش برای اخذ تست از اشخاص مشکوک به این ویروس نیز در دسترس نیست.

او ادمه داد: ما در شهر رشت و مناطق اطراف آن نیازمند کادر درمانی جدید هستیم چرا که بسیاری از پزشکان و پرستاران به ویروس کرونا مبتلا شده اند و یا به دلیل خستگی بیش از حد توانایی خدمت ندارند.

نماینده مردم رشت تاکید کرد: شهر قم باید قرنطینه می‌شد و کسی که مانع این امر شد ظلم بزرگی به کشور کرده است، از طرفی باید از ورود مسافر به رشت جلوگیری می‌شد.

او افزود: در شهر رشت و مناطق اطراف آن باید بیمارستان صحرایی ایجاد شود چرا که هیچ تخت خالی برای بستری بیماران کرونایی باقی نمانده لذا از وزیر بهداشت تقاضا میکنم که شخصا برای رصد وضعیت به رشت بیاید.

جعفرزاده ایمن آبادی در پایان گفت: اگر اقدامات درخوری در زمینه مبارزه با کرونا در گیلان صورت نگیرد تا چندروز آینده شاهد بروز یک فاجعه انسانی در این منطقه خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
شهر مشهد كه در وضعيت قرمز بسر مي بره ، دو روز قبل امروز(شنبه) رو تعطيل اعلام كردن ولي ديشب دير وقت اعلام كردن كه همه كارمندان بايد در سر كار حاضر شوند !!!! معلوم نيست تو اين مملكت كي تصميم ميگيره و بر اساس چه قاعده اي !!!!
وقتی میری اداره ای و کارت رو پیگیری میکنی میبینی نامه دست یه کارمنده و قراره بره دست کس دیگه ای و اون کسی که باید نامه رو جابجا کنه نیست به خودت نمیدن ببری و باید نامه رسان باشه بعد بطور اتفاقی متوجه میشی اونی که باید نامه به دستش برسه میزش تو همون اتاق چسبیده به میز کسی که باید نامه رو ارسال کنه! وقتی در کمال ناباوری به فرستنده میگی اینکه نامه رسان نمیخواد خودت بده به بغل دستی
میگه این وظیفه من نیست
مشت نمونه خرواره
تو مملکت وقتی مشکلی پیش میاد همه مسئولین، وظیفه این و اون نداره، شما نماینده محترم خودت چکار کردی غیر از چیزی که به زعم خودتون وظیفه تون بوده؟
ما ایرانیا عادتمونه
دوست داریم کارها رو سختش کنیم.. گند بزنیم به همه چی .. بعد دست به دعا برداریم و توکل و توسل کنیم
در حالی که خدا به آدم عقل داده ...
دعا و توکل و توسل رو بذارین برای مردم
مسئولین عزیز لطفا فقط از عقلشون برای حل بحران و پیشگیری از اون استفاده می کردن که اصلا معلوم نیست تو چه دنیایی سیر می کنن
بهترین و عقلانی ترین راهکار همون قرنطینه بود، قرنطینه همه شهر ها... که اگه این اتفاق می افتاد در عرض 2 هفته موضوع جمع شده بود و مسخره خاص و عام نمی شدیم
که وزیرمحترم بهداشت و ریاست محترم پدافند غیر عامل به شکل کاملا لجوجانه ای این کار رو مطابق استراتژی های قرون وسطی دونستن و از انجام قرنطینه سر باز زدند ... و طبق معمول هم الان پاسخگوی شرایط حاضر نیستند و کسی ازشون بازخواست هم نخواهد کرد
می خوام بگم خدا همه ما رو هدایت کنه ولی علی الظاهر کار رو به جایی رسوندیم که به چشم و گوش خیلی هامون پرده انداخته تا نه ببینیم و نه بشنویم
پس خدا به همه مون رحم کنه
نه مردم وسايل بهداشتي و ماسک و ... پيدا مي کنند و نه حامي دارند به بهانه گرفتن کرونا عده اي مسئول نما در بندرهاي گرم داخلي و خارجي با خانواده شان قائم شده اند و عده اي هم در صدا و سيماي ميلي آمار فرافکنانه انتشار و مشکلات مردم را بازگو نمي کنند مگر اينهمه کشفيات دارو و ماسک و تجهيزات پزشکي يا دروغ بوده يا به صورت ماجراجويانه در اختيار ملت قرار نمي گيرند.
کسانی که با قرنطینه قم مخالفت کردند امروز کجایند کجا قایم شدند؟
مردم را بترسانید ..............از واقعیتها بگویید از اینکه این ویروس بشدت مسری است واکسنی و معالجه ایی برایش هنوز نیامده . بگویید در خانه ها بمانید فاصله دو متری از یکدیگر داشته باشیم . دستها را مرتب ضد عفونی کنید در بدو ورود به منزل با محلول 1 به 5 وایتکس - اب روی لباسها و کفش ها و درب ووردی اسپری کنید . بگویید که این ویروس رطوبت طلب و سرد مزاج است . بگویید که دیگر انگشتها را به چشم و بینی و دهان نبرنند . بگویید که داخل بینی را با آب بشویید . دائم بگویید اینقدر بگویید که مردم از شوخی با این ویروس مرگبار دست بردارنند . حقیقتی تلخ است که پایان آن مرگ بسیار نزدیک می باشد . بفهمانید تو را به خدا
توجه توجه توجه:
بیمارستان صحرایی= افزایش حتمی مرگ بیماران
باور کنید باور کنید باور کنید
تحقیق کنید.
مردم مردم مردم را بیچاره تر نکنید
افرين به مسؤلين
نماینده محترم مردم اشتباهی آمار می دهد و یا مسئولین نظام
آقایان نمایندگان محترم رشت در همه ادوار ، مسئولین محترم فعلی و سابق، این شهر هنوز مدیریت پسماند درست ندارد. یک کیلومتر به یک کیلومتر یک سطل زباله ندارد. در روستاها مردم زباله ها را یا به رودخانه ها میاندازند یا در حیاط خانه میسوزانند. تعجب نکنید از سرعت شیوع این ویروس . این همه سال برای حل این مشکل چه کردید؟
وقتی آقایان برای مردم به معجزه اعتقاد دارند ولی برا خودشون به شدت رعایت می کنند مردم بدبخت فقط خودشون باید به فکر خودشون باشند
اقاى ايمن ابادى لطفا يك أمار صحيح از وضع رشت و گيلان بديد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی