بازدید 13235
۴

جزئیات ممنوعیت ورود به دو استان شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات ممنوعیت تردد به دو استان شمالی کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 06 March 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اعلام پلیس راه استان مازندران برابر تصمیمات استانی با عنایت به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به وضعیت فعلی استان مازندران برای کلیه خودرو‌ها به جز خودرو‌های با پلاک بومی، سوختی و مواد غذایی در مسیر‌های ورودی به استان مازندران (محور‌های هراز، کرج-چالوس و فیروزکوه) در ساعت ۱۲:۴۰ امروز جمعه ۱۶ اسفند ماه تا اطلاع ثانوی ممنوعیت تردد اجرا شده است.

وی ادامه داد: برابر اعلام پلیس راه استان گیلان نیز در ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه ۱۶ اسفند ماه برابر تصمیمات استانی با عنایت به شیوع بیماری کرونا و وضعیت فعلی استان برای کلیه خودرو‌ها به جز خودرو‌های با پلاک بومی در مسیر‌های ورودی به استان گیلان (محور‌های قزوین به رشت، اردبیل به آستارا و رامسر به چابکسر) تا اطلاع ثانوی ممنوعیت تردد اجرا می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
اتوبوس چی؟ من مازندرانی که خارج از استانم کار می کنم و خوابگاهم تو عید تعطیل میشه و ماشین هم ندارم که پلاک مازندران باشه یا نباشه چه باید بکنم. کمی دقیق تر تشریح کنید که ما بدونیم چه باید بکنیم
تصمیمات خود سرانه استانی آنهم بدون منطق و استدلال و نهایتا برخورد های خشن پلیسی در ارتبا ط با این معضل بزرگ جامعه که از سر ندانم کاری به این جا کشیده شده است که در واقع باید جاده های قم را میبستند تا کار به این جاها نکشد حالا مگر مسافرت فقط در استانهای شمالی اتفاق میفتد که آقایان استانهای شمالی بدون توجه به کلان جامعه مردم را دچار این گرفتاری کنند.
وقتی نمیفهمن بهترین کار همینه
اگر یکی محل کارش اونجا باشه چی؟
اگر یکی ماشین رو از شهر دیگه خریده باشه و توی اون استان زندگی کنه چی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار