بازدید 5292
سوژه

چرا پرسپولیس ۶۰درصد پول استوکس را اول کار داد؟

نمونه تازه ناکامی پرسپولی در خرید خارجی یک مهاجم پرحاشیه ایرلندی است که در کار خودش شهرت بسیاری دارد و در اغلب تیمهایی که بوده، مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است با اینحال پرسپولیس از ۲۷۵ هزار دلار قرارداد او، ۱۵۰ هزار دلار به صورت نقدی داده!
کد خبر: ۹۶۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 05 March 2020

پرسپولیس نشان داده است که در بهترین روزهایش هم از بابت استخدام بازیکن خارجی شانس نیاورده و یا بهتر بگوییم مدیران این تیم در برهه های مختلف توانایی و دانش لازم برای جذب بازیکنان خوب خارجی را نداشته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا هم این تیم که مدعی نخست کسب قهرمانی در لیگ برتر ایران است، باز هم درگیر این بحران و ضعف مدیریتی خودش است و نمونه تازه یک مهاجم پر حاشیه ایرلندی است که در کار خودش شهرت بسیاری دارد و در اغلب تیمهایی که بوده، مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است با اینحال پرسپولیس بخش عمده قرارداد چنین فردی را بدون انجام بازی پرداخت کرده که در نوع خود یک شاهکار مدیریتی است.

چرا پرسپولیس ۶۰درصد پول استوکس را اول کار داد؟

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است قرارداد آنتونی استوکس ۲۷۵ هزار دلار بود که در شروع کار ۱۵۰ هزار دلار به صورت نقدی دریافت کرده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، استوکس را بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ می‌داند و هنوز هم منتظر بازگشت او به تمرینات گروهی است، ولی معلوم نیست چرا پرسپولیسی‌ها در همان بدو ورود این بازیکن، ۶۰ درصد از کل قرارداد بازیکنی که این همه حاشیه دارد را پرداخت کرده‌اند.

البته انصاری‌فرد مدعی است بهترین قرارداد ممکن با استوکس بسته شده و باشگاه پرسپولیس تا همین جا کلی او را جریمه نقدی کرده، ولی به‌هرحال پرداخت ۶۰ درصدی به مهاجم ایرلندی که سابقه خوبی ندارد، عجیب به نظر می‌رسد. انصاری‌فرد تاکید کرده که استوکس و اوساگونا در لیست اولیه خرید‌های پرسپولیس نبودند، اما محدودیت زمانی باعث شد تا با نظر هواداران و یحیی گل‌محمدی هر دو نفر جذب تیم شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل