بازدید 133691

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۳۵۱۳ تن و جان باختگان به ۱۰۷ تن رسید/ کشف ۵۹۱ مورد جدید/ همه استان‌های کشورمان کرونایی شدند!

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۵۱۳ تن افزایش یافت و بر اساس آمارها، از امروز همه استان‌های کشورمان درگیر ویروس نوپدید کرونا شده‌اند و زنگ خطری جدی‌تر برای عموم مردم به صدا درآمده است.
کد خبر: ۹۶۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 05 March 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۵۱۳ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان با تاکید بر شروع طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا از امروز، تاکید کرد: یکی از اهمیت‌های آمار‌هایی که ارائه می‌دهیم، مشخص کردن نقاط کانونی شیوع ویروس در کشور است که بر اساس آن‌ها طرح بسیج ملی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با تاکید دوباره بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی، از مردم خواست جز برای کار‌های بسیار ضروری خانه هایشان را ترک نکرده و به «خودقرنطینگی» تن دهند.
 
وی همچنین افزود: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۵۹۱ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.
 
آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۳۵۱۳ تن و جان باختگان به ۱۰۷ تن رسید/ کشف ۵۹۱ مورد جدید/ همه استان‌های کشورمان کرونایی شدند!

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در تمامی استان‌های کشور را بدین ترتیب اعلام کرد: در تهران ۱۳۵۲ نفر، گیلان ۳۳۳ نفر، قم ۳۸۶ نفر، اصفهان ۲۳۸ نفر، مرکزی ۱۸۰ نفر، مازندران ۱۲۱ نفر، سمنان ۶۰ نفر، گلستان ۳۷ نفر، آذر بایجان شرقی ۶۵ نفر، اردبیل ۲۶ نفر، آذربایجان غربی ۱۰ نفر، همدان ۱۶ نفر، کردستان ۱۸ نفر، کرمانشاه ۲۲ نفر، ایلام ۱۱ نفر، خراسان جنوبی ۱۵ نفر، لرستان ۳۰ نفر، خوزستان ۶۳ نفر، فارس ۶۸ نفر، هرمزگان ۱۳ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۲ نفر، بوشهر ۳ نفر، زنجان ۱۵ نفر، قزوین ۱۱۱ نفر، البرز ۱۷۳ نفر، چهارمحال و بختیاری ۹ نفر، یزد ۷ نفر، کرمان ۷ نفر، سیستان و بلوچستان ۱۹ نفر، خراسان رضوی ۸۹ نفر و خراسان شمالی ۳ نفر.

به گفته سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا، چهار استان تهران، قم، گیلان و اصفهان (با محوریت شهر کاشان) چهار نقطه بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشورمان هستند. ردیف پنجم و ششم در اختیار دو استان مرکزی و البرز قرار دارد و بعد استان مازندران و باقی استان‌ها که به نسبت پیشتازها، تاحدودی اوضاع بهتری دارند.

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۳۵۱۳ تن و جان باختگان به ۱۰۷ تن رسید/ کشف ۵۹۱ مورد جدید/ همه استان‌های کشورمان کرونایی شدند!
برای دیدن نمودار در ابعاد بزرگتر، روی آن کلیک کنید و برای دیدن آخرین و به روزترین آمار تفکیکی استان‌ها به اینجا بروید
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۷۳۹ تن بهبود یافته‌اند.
 
جهانپور در ادامه به آماری متفاوت اشاره کرد و گفت: تا به امروز ۲۳۳۲۷ نمونه گیری با ارسال کیت‌های ارسالی صورت گرفته که بررسی نتایج آنها (یعنی ابتلای قطعی حدود سه هزار و پانصد تن به کووید) نشان می‌دهد قسمت اعظم افرادی که مشکوک به ابتلای به این بیماری بوده‌اند، مبتلا نبوده‌اند. همچنین جا دارد به این نکته اشاره کنم که تعداد آزمایشگاه‌های مورد تایید به ۲۵ مورد رسیده و انتظار داریم در روز‌های آتی به سی آزمایشگاه برسیم و در ادامه مسیر حسب مورد تا چهل آزمایشگاه در این خصوص دایر خواهیم داشت.

گفتنی است، بر مبنای گزارش‌های قبلی و تجمیع آن‌ها با گزارش امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، تنها استان بوشهر بود که موردی از ابتلای قطعی به ویروس کرونا در آن شناسایی نشده بود که این استان هم به جرگه دیگر استان‌ها پیوست تا هیچ استانی در کشورمان از گزند این ویروس در امان نمانده باشد.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا، به اینجا بروید و برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶۶
سر مسئولین سلامت/ واقعا نمی دونم چی بگم
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
مسئولین؟؟؟؟؟کدوم مسئول را میفرمایید؟؟؟؟ مگر مسئول هم داریم؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
درود بر این همه ناکارآمدی!
دلیل؟؟؟
وجود سازمانهایی متعدد موازی در کنار دولت
عدم وجود رسانه مستقل
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
سه هزار و پانصد تا بدون تهران؟مبتلا های تهران به آمار اضافه نشده؟
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اینقدر در مورد کشورهای دیگر بحث نکنیم. با خود منصف باشیم. بحران کنونی کرونا و عواقب ان یک افتضاح مدیریتی است که همه کسانی که در مسئولیت هستند در ان سهم دارند. ایران الان دومین کشور درگیر دنیا بعد از چین و متاسفانه به نسبت جمعیت درگیر ترین و بیشترین قربانی را داده. این همه وزارت خانه و دانشگاه پزشکی و سیستمهای درمانی و سازمانها عریض و طویل مثلا پدافند به اینجا رسیدیم. خود را فریب ندهیم . بدترین و بی دانش ترین راندمان را در بر خورد با یک ویروس داشتیم. تعداد چینی که در استرالیا و کانادا زندگی می کنند چند میلیون نفر است و استرالیا و کانادا روزی دهها پرواز مستقیم به چین داشتند و اقتصادشان یعنی مراوده با چین. ولی در همان هفته اول معلوم شدن این بحران در چین همه پروازها را به چین و از چین قطع کردند و ورود همه چینیها را ممنوع و محدود. در مورد ترکیه و روسیه هم همین. چند میلیون توریست چینی و ایرانی و کره ای داشتند ولی به خاطر اهمیت مسئله از خیر ان گذشتند و ورود اتباع ایران و چین و کره را ممنوع کردند. روسیه بیشترین مراوده اقتصادی و انسانی و اتحاد استراتژیک سیاسی را با چین داشت و چین شریک اول تجاری روسیه هست ولی در همان روزهای اول ورود کلیه چینیها را محدود کرد. نتیجه اینکه الان مبتلایان در استرالیا و کانادا و روسیه و ترکیه زیر صد مورد مبتلا دارند که متاسفانه برخی از انها از ایران هستند ... اگردولت ایران هم کارا بود و این کار را کرده بود قطعا و قطعا تعداد مبتلایان بسیار کمتر از الان بود و لازم نبود برای حفظ مثلا ارتباط تجاری و دوستی با چین که واردات نفت خود بعد از تحریم را یک هفتم کرده چند ده هزار میلیارد تومن به اقتصاد و بازرگانی ایران و از ان بدتر که بهایی را نمی توان بر ان گذاشت رنج و درد و نگرانی میلیونها ایرانی را به جان بخرد. اینها همه ناشی از ضعف مطلق در مدیریت کلان دولت و سیاست خارجی است و هیچ نام و توجیه دیگری نمی توان گذاشت. دوستانی که به امار ترکیه و استرالیا و کانادا اعتماد ندارند ایا به امار روسیه هم اعتماد ندارند. و اگر ندارند پس بفرماییم که همه دنیا دروغ می گویند و فقط مسئولان وزارت بهداشت دولت ما هستند که با مدیریت خود همه را اچمز می کند! بهای این ضعف مدیریت را ابتدا مردم ایران و بعد بدنه سازمانی بهداشت کشور که به دلیل بی مدیریتی مجبور به خطر شدند می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
این فاجعه نتیجه پروازهای بی امان ماهان به چین رفت و برگشت که هنوز هم ادامه داره، کتمان موضوع در بهمن ماه و عدم توجه به هشدارهای وزارت بهداشت وعدم به موقع قرنطینه شهرهای آلوده و طبق عدم پیش بینی وسائل و تجهیزات جهت رویارویی با بحرانی که میدانید اتفاق میفته.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اطمینان دارم اگر اقای ظریف و یا هر یک از مسئولین و مقامات خدای نکرده مبتلا به ویروس شوند مانند همه مردم ایران تلاش خواهند کرد که این ویروس به خانواده و عزیزان و دوستان انها منتقل نشود و هیچ انتظاری از انها مثلا برای همراهی به بیمارستان یا عیادت و... نخواهند داشت. ولی سفیر چین در ایران از ایران انتظار داشت که در این شرایط دوستی خود را ثابت کند و مانند امریکا و روسیه و استرالیا و کانادا و... که بیشترین ثروت و سرمایه گذاری چینیها به سوی انها جاری است عمل نکند و مرزها و خطوط هوایی به چین را قطع نکند! البته اقای ظریف ما هم از بس دارای دانش بالای سیاست خارجی است و دیپلمات هزاره هست به درخواست سفیر و دولت چین اعلام کرد که ما نه تنها مرز خود را به سوی چین نمی بندیم بلکه با چین ایستاده ایم و تما چینیهای موجود در ترکیه و اروپا هم که به دلیل قطع پرواز هواپیماها نتوانستند به چین برگردند بیایند ایران و ما انها را به چین بر می گردانیم. ایستادن با چین دلیل نمی شود که ورود انها را هم ازاد باقی بگذاریم. می توانستیم همانطور که الان چین ورود اتباع ایرانی و حتی چینی های مقیم ایران را محدود به قرنطینه کرده ما هم همان کنیم و عوضش باز مانند چین ماسک بفرستیم. این کاری که چین کرد دوستی نبود. خود چین شصت میلیون نفر از مردم خودش را حبس خانگی کرد ولی از ایران انتظار داشت که ورود انها را ممنوع نکند. اسم این دوستی نیست. اسم دیگری دارد که شک دارم اقای ظریف یا فریدون و سایر مقامات طرفدار شرق اسم ان را بدانند یا به روی خود بیاورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس 16:51! تعداد مبتلایان به کرونا در ترکیه دقیقا چقدره؟تو میدونی در دو ماه اخیر چقدر گردشگر چینی وارد ترکیه شد؟ چرا از نظر عده ای،یک عده باید به آمارهای مربوط به مبتلایان به کرونا در ایران شک کنند ولی به آمار مبتلایان به بقیه کشورهارو کاملا باور کنند؟این یعنی انصاف؟چرا در مورد آمار مبتلایان به کرونا در مورد ایتالیا در این قسمت ننوشتی؟بر چه اساس در این قسمت نوشتی بدترین و بی دانش ترین راندمان را در برخورد به یک ویروس داشتیم؟بر اساس باور بسیار درست به همه آمارهای خارجی؟تو فکر میکنی اگر حتی زیر 100 نفر هم الان در یک کشور به این ویروس مبتلا باشن این الزاما تبدیل به یک اپیدمی در اون کشور نمیشه؟تا وقتی ما به طور دقیق نتونیم تشخیص بدیم که آیا همه آمارهای اعلام شده در این مورد در سراسر جهان درست یا غلطه آیا میتونیم اونطور که در این قسمت نوشتی نتیجه گیری کنیم؟آیا بهتر نیست حتی در این مورد با انصاف برخورد بشه؟تو چرا از تلاش های بسیاری که در ایران در مقابله با این ویروس کرونا صورت نگرفت ننوشتی؟هدف و نیت واقعیت از اینکه در این قسمت اونطور نوشتی"ضعف
مطلق"یعنی چه؟هدفت از انتخاب اون نوع واژه ها در این نظرت(البته اگر واقعا نظر واقعیت باشه)دقیقا چیه؟
ناشناس
| Malaysia |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
نمیدونی چی بگی خوب چیزی نگو
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
یعنی این دوستون که از آمریکا (یا شاید هم آلبانی!!!) یکسره پیام میذاره و جوش مردم رو میزنه واقعا منو کشته! مردم خودمون این قدر جوش نمی زنن. چالبه که در تمام موارد هم اینطوری داره جوش میزنه و بر طبل بی تدبیری مسئولین می کوبه. ممنونم عزیزم. دست شما برای ما رو شده. اگه خیلی نگرانی برو به اربابای آمریکاییت بگو جلوی واردات دارو رو نگیرن ما چیزی نمیخوایم/ مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان!
ما خودمون از پس مشکلات بر میایم. به شما وطن فروش هایی که فقط میخواین مردم رو تحریک کنین نیازی نداریم. در واقع افتتضاح و لکه ننگی بدتر از شماها نداریم
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
الان اين به اصطلاح مسئولين براي چي حقوق مفت مي گيرن تو شرايط تحريم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اینترنت ملی به همه دوستان مبارک چقدر بی سروصدا
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
دوست 1728. چند نکته:
1- واقعا تصور می کنی اگر در استانبول یا انکارا یا شهرهای دیگر ترکیه یا هر نقطه دنیا حتی کره شمالی که بسته ترین سیستم است بیمارستانهای انها مانند بیمارستانهای قم و رشت و انزلی مبتلای ویروس متاسفانه اینقدر زیاد بود اردوغان که هیچ ، هیج احدی می توانست ان را کتمان و انکار و بپوشاند؟ پس اگر انقدر گسترده باشد همه متوجه می شدند. البته ترکیه برای این قید میلیونها توریست چینی و ایرانی و در واقع قید صنعت توریست خود را که مهمترین درامد ترکیه هست را زد.
2- در مورد کره جنوبی. دولت کره جنوبی فقط در شهر دو میلیون نفری داگو که تقریبا اندازه استان قم جمعیت دارد چند صد هزار مردم را از دم و حتی انها که به ظاهر مشکلی ندارند به صورت مجانی و در واقع اجباری تست کرونا را انجام داده که حالا میزان موارد مثبت به 6000 مورد رسیده اما در مورد ایران به غیر از مقامات و خانواده های انها این تست فقط و فقط در مورد بیماران بسیار بدی انجام می شود که تازه توانسته باشند پذیرش بیمارستان را گرفته باشند و تازه شروع به تست شده شده و تا الان بصورت رسمی 3600 نفر مثبت شده. تصور بفرمایید اگر مثلا در استانهای قم و گیلان و شهر کاشان هر یک دویست هزار تست کرفته شود امار مثبت چه اندازه خواهد بود
3- کره جنوبی سالی چند ده میلیون توریست چینی دارد و سالی 500 میلیارد دلار صادرات و واردت از چین دارد و روزانه صدها هواپیما بین چین و کره جنوبی که در یک ساعتی پرواز هوایی در چین هست مسافر جابجا می شد. ولی ایران ما چند هزار کیلومتر از چین فاصله دارد و حتی یک پرواز مستقیم از ووهان به ایران بر قرار نبود ولی باز این همه شدت گسترش اپیدمی فقط نشان از ضعف مطلق سیستم مدیریت کلان بهداشت و... ما دارد.
4- در مورد ایتالیا هم مانند کره جنوبی کل ایالت لومباردی به مرکزیت میلان که مرکز صنعت و اقتصاد و ثروت ایتالیا هست را در قرنطینه کامل گذاشتند و در نتیجه این ویروس اینقدر کسترده وارد مناطق دیگر ایتالیا نشده.
5- به هر حال شما که انتظار ندارید در یک کامنت بتوان به کل ماجرا و دلایل ان و کشورهای دنیا و نحوه برخورد ان پرداخت. درخواست شما مانند این می ماند که در این کامنت ادعا کنم مرکز دنیا خانه من است و هر کس شک دارد برود متر کند. ( و باور کنید خانه من در البانی هم نیست ولی هر چند معمولا شما راه خود و ایده خود را می روید) ولی امار حتی اگر دقیق نباشد نشان از همه چیز دارد. چرا رسانه های غربی نمی گن روسیه الوده ترین شده . ایا با پوتین خوب هستند؟
6- تمام هدف کامنت ما به خصوص در شرایطی که جان و زندگی میلیونها ایرانی در خطر و نگرانی است مچ گیری و به قول شما منظورها ان چنانی نیست. تمام هدف این است تا قبول نکنیم که مشکل از خودمان و اسیب از مدیریت خودمان است وضع تکرار میشود. اگر در موارد قبلی مسئولان و سهل انگاران که با فشار فلان دکمه یا اعلام فلان قیمت بنزین فاجعه افریدند بدون ارفاق مجاکمه و دادگاهی می شدند کرونا هم بهتر می شد اداره شود. ولی به مدیران ایران در گذر زمان اثبات شده با هر مدیریتی باز هم مصونیت دارند و همیشه می توانند مسئولیت فجایع را به گردن همه بیاندازند الا مدیریت ناکارامد خود.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
دوست عزیز 1728. کانادا و استرالیا در سال به غیر از میلیونها توریست ثروتمند چینی میزبان دویست هزار مهاجر ثروتمند چینی هستند و هر یک ده هزار میلیونر چینی را وارد کانادا و استرالیا تحت عنوان ویزا و اقامت سرمایه گذاری می کنند. تنها سال گذشته 86 درصد خانه های لوکس تورنتو به همین چینیها فروخته شده و الان شهرهای بزرگ کانادا و استرالیا به خاطر همین هجوم سرمایه چینیها گرانترین شهرهای دنیا شده اند. جالب است بدانید در هر کدام از این کشورها چند صد هزار دانشجو ثروتمند چینی با ویزای دانشجویی مشغول تحصیل هستند که همه اپارتمانها ماهی دو هزار دلار اجاره و شهریه های سالانه پنجاه هزار دلار و ماشینها ی صد هزار دلاری و بیمه ماشین ماهی هزار دلاری می دهند و در یک محاسبه که انجام شده هر یک سالی صد میلیارد دلار که دو برابر کل صادرات نفتی ایران در زمان غیر تحریم هست درامد مستقیم از این چینی ها دراند. ولی با این وجود همه پروازها را به چین قطع کردند و حتی ورود چینیها را به شدت محدود کردند. بله. برای انها دلار و ثروت خوب است. به شرطی که مجبور نباشند چند برابر ان به مردم خود و دولت خود هزینه و خسارات وارد کنند.

اگر ما اینها را میگیم به خاطر نگرانی به حال مردم و خانواده های خودمان است. شما باور بفرمایید الان وضع ما ایرانیها که خارج از ایران هستیم برای خانواده ها و هموطنان خودمان در ایران و به خصوص قطع امکان سفر هوایی به ایران شاید بسیار نگران تر از خود مردم در داخل ایران هست چون از قدیم گفته اند داخل بحران باشی بهتر است تا در کنار ان. البته باز بور بفرمایید خوشبختانه البانی نه پرواز مستقیم به ایران یا امریکا و کانادا و استرالیا که مراکز اصلی ایرانیان خارج از کشور هست ندارد.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اگر ما اینها را میگیم به خاطر نگرانی به حال مردم و خانواده های خودمان است. شما باور بفرمایید الان وضع ما ایرانیها که خارج از ایران هستیم برای خانواده ها و هموطنان خودمان در ایران و به خصوص قطع امکان سفر هوایی به ایران شاید بسیار نگران تر از خود مردم در داخل ایران هست چون از قدیم گفته اند داخل بحران باشی بهتر است تا در کنار ان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
آمار بقیه کشورها به ربطی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
سلام
واقعا برایم جای تعجبه که هند و روسیه مرزها مشترک با چین دارن و آمارشون خیلی پایینه و خیلی از کشورهای دنیا بخصوص کشورهای توریست محور این مبتلایان به کرونا رو کم جلوه میدن و شما فقط ایران رو میبینی!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
حالا انشالله این بحران و فاجعه هم به همت و اراده مردم ایران و گرم شدن هوا هر چه زودتر تمام بشه و روسیاهی ان بماند به ما البانی نشینها و امریکا نشین ها( نه که فرزندان مسئولین اصلا امریکا نیستند) و...فقط خواهشا مدیران به فکر شناسایی اسیب ها باشند و دوباره نیایند سینه سپر کنند که با مدیریت ما کرونا شکست خورد. اگر افتخاری هست باید در رزومه ان بهیار و کمک بهیار و نرس و پزشکی و خانواده نگران انها باشه که خط مقدم و بدون تجهیزات کامل دارند جانفشانی می کنند و بعد هم افتخار خود ملت ایران که توانستند با قرنطینه داوطلبانه و عاقلانه خود چرخش مسری بودن این بیماری را قطع کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
حالا چین جمعیت میلیاردی داره خوب کنترل شده ولی ایران با این جمعیت کم خدا رحم کنه با این وضعیت حتی به روستاها هم می رسه اگه رعایت نکنیم سفر رو کنسل نکنیم همه مرگمون با کرونا رقم میخوره
ارائه اطلاعات قطره چكاني چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اين نشانه تدبير و مديريت صحيح نيست

مديريت ان بود كه جلوي پرواز هاي ماهان گرفته ميشد
مديريت ان بود كه قم قرنطينه و حرم بسته ميشد
مديريت ان بود كه تهران قرنطينه ميشد
مديريت ان بود كه رشت قرنطينه ميشد
مديريت ان بود تمامي مبادي تمام شهر ها كنترل و غربالگري صورت ميگرفت

هنوز هم وقت است................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
چرا ماهان هنوز به چین پرواز داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اونهائیکه ادعامیکنند ویروس کروناتوطئه امریکا بوده خجالت بکشند تا کی ضعف عملکردتون را به گردن این و آن میاندازید؟تا کی ملت برای نابخردی شماها باید تاوان بدهند؟ خدایا کجایی به داد ما برس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
دست از پروازهای ماهان بردارید دیگه تمام شد الان ما کرونا و دیگر کشورها صادر میکند
چین مسافرهایی که از ایران میان قرنطینه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
چجوری پس اطلاعات مربوط به آمار مبتلایان قطعی به این ویروسو در ایران بدن؟لحظه به لحظه در این مورد آمار بدن؟این نگرانی رو در سطح جامعه افزایش نمیده؟هدف و نیت واقعیت از نوشتن این نظر چیه؟در سطح جامعه بیشتر نمیکنه؟اکثر اون کشورهای پیشرفته ای که مبتلایان به کرونا هم در اونجا وجود داره به محض دیدن اولین موارد مبتلا به اون کرونا اون شهر یا منطقه رو قرنطینه کردن؟آیا قبل از ابتدای تشخیص قطعی اولین مبتلا به این ویروس در قم،الزاما ناقل دیگه این بیماری در ایران وجود نداشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
این ویروس تبدیل شده به فاجعه،شروع کردند داستان سرایی را که از مسئولیت شانه خاله کنند.همواپیمای ماهان لحظه به لحضه در چین فرود می آمد ،قم را قرنطینه نکردید،شروع کردید به فرا فکنی .
آقای ظریف که قربون صدقه چینی ها میرفت توئیت با زبان چینی میفرمودند تشریف بیاورند جوابگو باشند،به چه دلیل جان مردم را قربانی روابطشون با چین کردند.
تحویل بگیرید چینی ها میگند ایرانی ها می آیند اینجا باید ۱۴ روز قرنطینه شوند،واقعاً وضعیت امروز کشور خجالت آور شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
بس کن،آمار قطره چکانی چیه یاد گرفتی هی تکرار میکنی؟؟چجوری باید اعلام کنن پس؟؟آمار ماه آینده رو هم اعلام کنن الان؟؟
واقعا آمار مشهد 87 هست و خط قرمز اعلام می کنند و 2 روز تعطیل کردند؟ یا خیلی مواظب سلامتشون هستن و بقیه ملت مهم نیستن یا این آمارها تردیدپذیر هست!!
آمارهایتان درست نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
بر اساس کدوم سند و مدرک معتبر و موثق از نظرت این درست نیست؟آمار همه کشورهای دیگه در این مورد از نظرت درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
به 1737 وقتی یه بار دروغ بگن بازم میتونن. ما قبلاً از اینا دروغ شنیدیم و دیگه بهشون اطمینان نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
امارها درست نیست چون فقط از بیماران بستری باعلایم شدیدویاافرادفوت شده بامشکل تنفسی تست میگیرن
رکورد دار شدیم تنها در 15 روز کل کشور را آلوده کردیم ....
چه بر سر اين كشور اورديد ؟
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
آغا تنها دغدغه آغایون بردن مردم به بهشت است
کشور یعنی چی؟؟؟؟ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
چرا از تلاش های بسیاری که در ایران برای مقابله با این ویروس،انجام شد در این نظرت ننوشتی؟هدف و نیت واقعیت از نوشتن این نظرت چیه؟چرا در این نظرت ننوشتی در ایران حتی با توجه به تحریم ها و فشار اقتصادی شدیدی که علیه ایران وجود داره تلاش های بسیاری در ایران در مقابله با این ویروس انجام شد؟
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
شما برو جوش آمریکاجونتون رو بزن. منتظر آمار واقعی هستیم. البته اگه عمو ترامپت اجازه انتشارش رو بده!
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
:خطاب به ناشناس ۱۷:۴۰ که الان دیگه شناس شده
برو بابا حالت خوشه. انگار ساندیس تخمیر شده زدی مردم چی میگند و شما چشم های مبارک رو روی تمام واقعیت هایی که میلیونها انسان نگران و زجر کشیده میبنند بستی و همین حرفهای بی ربط هر روز رو میزنی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
سلام ناشناس آمریکایی
اینجا که میدونیم چه خبره.از آمریکا بگو
فروشگا های اونجا هنوز جنس داره یا خالی شده
امار کرونا اونجا چه خبره؟دقیق آمار میدن یا خالی بندی داره
اینجا جهان سوم حساب میشه.نه مردم مراعات میکنند و نه مسئولین کارشون رو خیلی خوب بلد هستند.چون به اندازه امریکاییها بودجه ندارند و مردم هم خیلی ترسو نیستند و متاسفانه کار دستشون میده
منتظر خبر از اونجا هستیم
منتظریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
1740 تو هدفت از ماله کاری چیه؟ مسعععولی؟
ناشناس
| Romania |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
آقای ناشناس 17:40
طوری طرفداری می کنی انگار که مردم در مقابل تو استادند. چه تلاشی عمو جان؟ این همه بلا سر ملت آوردید طلبکار هم هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
آقای عدالت طلب . ما آمریکایی نیستیم و امار امریکا برایمان مهم نیست . ما در ایران زندگی میکنیم .
در ضمن اینکه با شوق منتظر تلفات تو امریکا هستی ر.
برات متسفام . همین
آخه مسیولینی که خودتون تو قرنطینه هستین همه جا را تعطیل کنید اونی که میمیره اگه برای شما یک عدده تو آمارتون برای ما پدر، همسر و برادری هست که مجبوره برای امرار معاش کار کنه یک کم از پولهایی که مدام به بینوایان غزه و لبنان و سوریه کمک میکنید حالا به ما بدبختایی که ناخواسته اسیر شدیم کمک کنید تا بحرانی که خودتون مسببش بودین از کشور بره
امیدوارم چاپش کنی تابناک به موقع نه اخر شب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
پیشنهاد خوبی است.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس از البانی چه خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس|Syrian Arab Republic|۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
از سوریه چه خبر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس 1630 ساندیس تگری الان برات مضره، گرمش کن بخور
حق جو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
کرونا و داعش اسرائیل. هر سه برای ملت ایران مضره
آدم از این میسوزه که میتوانستید جلوش را بگیرید ولی نخواستید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
فکر میکنی میشد به راحتی جلوی ورود این ویروس به ایران جلوگیری کرد؟میدونی در چند کشور این ویروس کرونا عده ای رو به این بیماری مبتلا کرد؟میدونی چه تعداد از اون کشورها کشورهای پیشرفته ای بودن؟اونطور هم در این نظرت نوشتی "نخواستید..."؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس17:42 میدونی تنها کشوری هستیم که در کل کشور شیوع پیدا کرد؟
میتونی فکر کنی آمار 3.5 میلیون نفری که همشهری اعلام کرد چند نفر تلفات داره؟
میدونی چقدر طول میکشه 3.5 میلیون نفر بشه 82 میلیون نفر!!
میدننی چین داره کنترلش میکنه؟
میدونی همه دارن کنترلش میکنن یا تلفاتش ر و کم میکنند!
میدونی تو چین کلاً چقدر تلفات داد>
برای نخواستن خیلی دلیل هست که شما خودتو زدی به ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
در این مورد شک دارم که نتونستن؟ نخواستن؟ نفهمیدن؟ .... واقعاً جای سواله
به سلامتی مخالفین قرنطینه قم، ویروس تو کل کشور پخش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
تو اگر موافق قرنطینه قم هستی،نظری در مورد قرنطینه بعضی از مناطق در آمریکا و انگلیس و بعضی از کشورهای پیشرفته نداری؟تو واقعا فکر میکنی تشخیص قطعیه اولین بیمار مبتلا به کرونا در قم الزاما به این معنیه که قبل از اون تشخیص،هیچ فرد ناقل این بیماری از قم خارج نشد؟آیا به نظرت واقعا و الزاما اولین مبتلای به کرونا در ایران هم در شهر قم بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
مخالفین قرنطینه قم باید در دادگاه محاکمه شوند ملت را بیچاره کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
تو جوش نزن آمریکایی. به سلامتی آمریکایی های جنایتکار که با جلوگیری از واردات دارو هر روز باعث مرگ عده زیادی از مردم بر اثر بیماری های مختلف میشن
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
فکر کنم اگر من تو خونه میموندم امریکا از کرونا در امان میموند
چرا امریکاییها همه چیز رو برای خودشون میخواهند؟چرا؟
هیچ کس نیست که بگه اگر امریکاییها تو خونه میموندند کل جهان در امنیت کامل بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
چقدر حقوق میگیری برای این نظرات گهربارت؟
کامنتها رو با فاصله زمانی بزار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
به ماله کش 1746 نابغه اون جاهایی که اسم بردی سریعاً فرد بیمار و کسانی رو که باهاش در تماس بودنو قرنطینه میکنن تا کار به قرنطینۀ شهر نکشه. ولی جاهایی که اولش پنهانکاری شده (مثل چین و ما) وقتی تو شهر پخش شده باید شهرو قرنطینه کنن (همون کاری که چین با ووهان کرد). مشکل اصلی همون عدم صداقته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
واقع بین باشید.ویروس قبل 22 بهمن آمده بود ولی اعلام نکردن چون می خواستن از 22 بهمن و انتخابات استفاده سیاسی کنن. و فکر می کردن اگر مصیبتی هم از ویروس باشه مانند چین برا مسئولین نیست و برا مردم هستش غافل از اینکه مسئولین چین با اینها خیلی فرق دارن که تونستن چین را به قطب اقتصادی و نظامی جهان تبدیل کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
ناشناس ۱۷:۴۶ در مورد شهر های امریکا اجازه بدهید خود امریکایی ها نظر بدن . ما در ایران زندگی میکنیم و ضربه ی کرونا از قرنطینه نکردن قم به ما وارد شد نهاز قرنطینه نکردن نیویورک
شفای عاجل همه بیماران را از خداوند مسئلت دارم
سپاس بیکران از همه پزشکان و پرستاران و همه ی پرسنل پزشکی
تشکر از همه هموطنانی که نکات بهداشتی را رعایت میکنند
و همچنین قدردانی از تابناک بخاطر اطلاع رسانی دقیق

آرزوی سلامتی و طول عمر برای همه ایرانیان .( بجز مسئولین ) و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
منفی دهنده ها چه مشکلی با مردم ایران دارند ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
منفی دهنده‌ها مشکلی با مردم ندارند
چون خودشان مردم هستند
منفی دهنده‌ها با «قدردانی از تابناک بخاطر اطلا‌ع‌رسانی دقیق» مشکل دارند
دست از این تفکر بردارید که یک عده از مردم با مردم مشکل دارند
مردم، مشکل دارند، وحشتناک هم مشکل دارند
و مسئولین به فکر جیب و جایگاه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
در جواب 1630
یه تعداد عادت دارن همینطوری (نخونده) منفی بدن. بقیش هم مربوط به منفی مسئولین و بروبچه
برای مبارزه با کرونا تعطیل کردن مدارس و دانشگاهها کافی نیست همجا باید تعطیل شود بجز سوپر مارکتها و میوه فروشی ها در غیراینصورت امکان مبارزه با ویروس وجود ندارد
پاسخ ها
علیزاده.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
مخصوصا بانکها که مرکز گسترش سریع ویروس هستند.
چرا امار تهران ازدیروز ثابت مونده !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
کیت های تست تهران تموم شده؟ یا از دیروز تا حالا هیچ تستی از تهرانی ها گرفته نشده؟
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
چرا آمار آمریکایی های مبتلا باید از فیلتر کاخ سفید بگذره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
تهران جمعیتش زیاده. کرونا خسته شده، یه نفسی تازه کن دوباره شروع میکنه
موفق شدیم! همه مراکز استان گرفتن، حالا نوبت شهرستان هاست!!
در ضمن پرسپولیس قهرمانه...!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
اینها صدقه سری مسئولین عزیزه تیمتونم برای همین مسئولینه عزیزم حالا برو تیمتو تشویق کن پول بریز تو جیب اونی که ویروسیت میخواد بکنه
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
سلام اره به شهرهای خیلی کوچک آذربایجان شرقی هم رسیده واز اونجا به روستاها که هر شب شب نشینی دارن تا عید کاملا همه مردم به چشم خواهند دید این
چه برسر ملت اوردن مسئولینه بی مسئولیت
تا زمانی که افراد رفت و آمد دارند ویروس هم از یکی به دیگری منتقل میشود
احسنت، قرنطینه قم اصلا خوب نبود و حالا با دل خوش کل کشور قرنطینه است، احسنت بر روحانی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
طرفدار روحانی نیستم نصف مشکلات مملکت هم مقصرش روحانیه ولی قرنطینه دست روحانی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
بله کشور توسط جهان قرنطینه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
روحانی به صراحت گفت نه شهر و نه محله ، هیچ جا قرنطینه نمیشود این گفته یک فاجعه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ظاهراً هیچ چیز دست روحانی نیست!!
فقط نمیدونم چرا محکم سر جاش نشسته؟؟
بنده هم به نوبه خودم از مسئولین تشکر میکنم. بالاخره به اختلاف زیادی ایتالیا را شکست دادیم و تا یکی دو روز دیگه از سد کره جنوبی هم عبور میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ایتالیا شب آمارو اعلام می‌کنه. خیلی دوست داری اول بشیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
همیجوری که چین را پشت سرگذاشتیم به نسبت جمعیتمون. مسئولین کشور شرم نمکنید که عهده دار مقام و مسئولیتی در کشور هستید؟ مردم دارند جلو چشمتون پرپر میشنو میمیرند اونوقت نگران مسلمانهای هند هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
در جواب 1653
نه شرم نمیکنند.
نگران آنها هم نیستند، این یک فیلم است.
تهران شیوعش زیاده قرنطینه کنید تا شهرهای دیگه هجوم نیاوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
عزیز ایا امکانات لازم برای قرنطینه تهران چند میلیون‌ نفری وجود داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
خخخخخخخخخخخخ خیلی گنده است. این یکی رو نمیشه قرنطینه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
البته ووهان ۱۲ میلیون جمعیت داشت و قرنطینه شد ولی توی ایران روستا هم نمیتونه قرنطینه بشه چه برسه به یک شهر
مبارک باشه .به این میگویندمدیریت جهادی !اگر تمام دنیا جمع میشدند نمیتوانستند که در عرض این مدت تمام ایران را آلوده کنند.مدیران محترم برای موفق نشدن لازم نیست کاری انجام دهید.که شما هم دقیقا" همین کار را کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
فرمودن سلاح بيولوژيكه . حالا چرا ما كه انقدر باهوشيم اجازه داديم ماهان ويروس وارد كنه ميدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
چرا خبری از امام جمعه قم نیست تا مثل روزهای اول از آن جملات گهر بار بفرمایند؟
بله اگر روز اول میداشتند قم قرنطیه بشه این فاجعه اینقدرگسترش پیدا نمی کرد
دوروز پشت سرهم 11 نفر بعد12نفر دوروز15 نفر بعدش....الگوی عددی مناسب را پیدا کنید....
و همچنان وضعیت عادی است !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
از شنبه
منتظر بهانه ها و ناله های مردم عزیز هستم. تا وقتی رعایت نکنید همینه حالا پاشین برید شمال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
چ‌ربطی داره.مردم خب تفریح هم نیاز دارن.اگه‌کیفیت خطر ب خوبی گزارش میدادن و اطلاع رسانی میکردن الان اوضاع بهتر بود.بعد اینکه باید دولت مردم رو قرنطینه کنه و‌قرنطینه ارادی توسط مردم سخته
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
وقتی مردم مراعات نکنند چه انتظاری میشه داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
خطاب به ناشناس ۱۷:۰۳
تفریح؟؟الان ؟؟یعنی آدمیزاد نمیتونه ۱_۲ ماه بدون تفریح زندگی کنه؟؟؟
مردم عزیزایران, بیایید در یک اقدام هماهنگ, شرکت هواپیمایی ماهان را بطور کلی تحریم کنیم تا جواب این خیانت نابخشودنی که در حق ملت ایران انجام داده را دریافت کند. مردم ایران یقین بدانید که دولت, هواپیمایی ماهان را مجازات نخواهد کرد, پس باید خودمان دست بکار شویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
به جای کرونا باید به حال این افکار کودکانه گریه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
هدف و نیت واقعیت از اینکه اونطور در این قسمت نوشتی"شرکت هواپیمایی ماهان را بطور کلی تحریم کنیم "دقیقا چیه؟و آیا تو مطمئنی که در این مورد اون شرکت مقصره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اون شرکت درآمدش از جای دیگس. تحریم شما تاثیری روش نداره. ضمناً کاسبان بحران بهتره به حال خودشون گریه کنن
بیخود شلوغش نکنید اینا که چیزی نی من خودم اخبار موثق دارم دیروز یه امریکایی خورده زمین چسب زخم همراهش نبوده حالا نام نمیخوام ببرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اگر تو واقعا همونی هستی که همه نظرات با پرچم هلند در این قسمتو نوشتی هدف و نیت واقعیت از نوشتن این نظرات در این قسمت چیه؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
داداش از تو که انقد تیزی بعیده من کار مند موسادم دیگه اضافه کاری میکنم خرج ویلا باستی در بیاد با فیلترشکنم جهانگردی میکنم کرونام کار من بود وگرنه مدیریت یکککک عالی17:51
اگر 2درصد تلفات را برای مبتلایان ویروس کووید 19 را درست بدانیم جمعیتی حدود 22000 نفر باید مبتلا شده باشند که 2درصدآن حدود 107 نفرمیشه.چه کردین با مردم این سرزمین!.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
این چه محاسباتیه؟ درصدگیری هنوز بلد نیستین؟ بابا ملت تورو جون هر کی دوست دارید برید ریاضی پنجم دبستان رو دوباره بخونید
برای محاسبه اینکه عدد ۱۰۷، دو درصد چه عددی است باید ۱۰۷ زو تقسیم بر ۰.۰۲ کنیم که در واقع میشه ۱۰۷ ضربدر ۵۰ که میشه حدود ۵۰۰۰ ولی آمار جهانی رسیده به ۳ درصد و محاسبه اون به زبان فارسی میشه ۱۰۷ ضربدر ۳۰ که همون حدود سه هزار در میاد
خدا شاهده من خودم از فوت ۱۰۷ انسان که هر کدوم عریز خانواده ای بودند و به خاطر سهل انگاری مسئولان جانشان را از دست دادند خیلی متاثرم ولی از این که می بینم مردمم هنوز ریاضی پنجم دبستان رو بلد نیستند در حالی که همه شون مدرک فوق لیسانس و دکترا دارند اعصابم خورد می شود
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
هیچوقت 22000 ضرب در 0.02 برابر 107 نمیشه !!!
حالا دیگه خوب پخشش کردید خیالتون راحت شد کلی مسافر آمده اهواز به خیال اینکه هوا گرمه کرونا خبری نیست قافل از اینکه کلا سیستم بهداشتی خوزستان خیلی ضعیف واقعا امکانت پزشکی اینجا کمه بنده خدا ها سرگردون داخل پارک ها
❌کارمندان بانک درمقابل کرونا رویین‌تن نیستند❗️

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
باید ی جایی در مقابل وام های عریض طویل دو درصدیتون ی مقدار هم سختی بکشید!!1 همش که وام بی نوبت و دو در صد نیست که!!! عدالت به این میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
کارمند بانک برای چی پول میگیره!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
مثل اینکه آتشنشان بگه مگه من جونمو از سر راه آوردم که برم تو دل آتش؟!عزیز من یه عمر زیر کولر و کنار بخاری خوردی و خوابیدی الان یه خورده احتیاط کن
قم را قرنطینه نکردید الآن مثل یک آبکش هر طرفش را بگیرید از طرف دیگر می ریزد.هم چوب را خوردیم هم پیاز را
پاسخ ها
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
علی آقا عقل هم چیز خوبیه همچین میگی قم رو چرا قرنطینه نکردین که فکر می کنین قم بخشی از کشور چینه؟ حتی یک لحظه هم فکر کردی که قم نه بندره و نه لب مرزه و نه فرودگاه فعال داره پس قم باید شاکی بشه که این ویروس از کجا اومده افتاده به جون قمی ها. بله تهران اولین و آخرین متهمه و ماه پشت ابر نمی مونه
آمار جان باختگان شامل تهران و قم و گیلام هم هست یا نه ؟
گروه سنی مبتلا ها و بهبود یافتگان و جانباختگان ؟
دوتا سوال دارم در گوگل هم نتونستم جوواب پیدا کنم لطفا یکی بهم جواب بده
1- ویروس کرونا چ فرقی با ویروس آنفلوآنزا داره؟
2- آنفلوآنرا واکسن داشت ولی چرا امسال فوتیهای زیادی داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
انفلوانزاي H1N1 تلفات داشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
چون‌پرچم امریکا رو‌زدی جواب نمیدم ولی جواب رو میدونم
حبیب
| France |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
انفلونزا و کرونا دو ویروس متفاوت هستند که هر دو سیستم تنفسی انسان رو درگیر می کنند که در واقع علائم بالینی اونها شباهت زیادی داره و برای کسانی که سیستم ایمنیشون ضعیفه مثل افراد مسن یا تحت شیمی درمانی سرطان و .... خطرناک هستند و می تونن کشنده باشند. انفلونزا هر سال واکسنش عوض میشه چون مثل کورنا ویروسش مرتب شکل عوض می کنه اما تغییر شکا دو نوعه در ویروس انفلونزا تغییر کلی است ولی در کورنا جزئی و متنوع. خیلی ها واکسن نمی زنن و مراقب نیستن و احتمال مرگشون هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
ناشناس عزیز . پرچم آمریکا رو نزده . فیلتر شکنش روشنه . باورم نمیشه هنوز اینو نمیدونید
طبق چیزی که وزارت بهداشت منتشر کرده حتی اگه فرض کنیم
به تعداد معدود تو شهرهای مختلف ناقل داشتیم قرنطینه قم میتونست تو شدت شیوع خیلی موثر باشه.
الان که نه ماسک هست نه الکل نه وسایل دیگه چطوری میشه کنترل کرد؟
امیدوارم تغییر فصل کمک کنه وگرنه با این وضع این بلا از ایران نمیره
ای خدای مهربان ای پدر اسمانی بر بندگان ظعیفت در سرزمین اریاییم رحم کن.از گناهی که باعث بسته شدن درهای رحمتت به این سرزمین شده گذشت کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
وقتی جضرات به جای تحمل انتقاد های مردم و شایسته سالاری، آنها را مجبور می کنند از کشور مهاحرت کنند، آخر و عاقبت آن همین می شود که می بینیم. یک مشت نادان رانت باز با پارتی و توصیه پستهای مدیریتی حساس را اشغال کرده و با بی لیاقتی تصمیم می گیرند.
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
املای ضعیف صحیح است
این شنبه که همه چی عادی میشد همین بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
گفت شنبه .
نگفت کدوم شنبه که
چرا دروغ میگید..امار واقعی رو بگیید..مردم..بدونن چه خطری در رفت و امدهای الکی هست...واقعیت رو بگیید...امار ها رو یک سوم نگیید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
آمارهاشون یک دهم شهر قم هم نیست، چه برسه کل کشور
همونطوری که آقای شمعخانی فرموده اند دشمن عامل اصلی توزیع این ویروس خطرناک است که به جنگ ملت ما آمده. و ما باید با تمام قوا مقاومت کنیم تا دشمن مایوس شود. و این اخبارها را منعکس ندهیم و بهتر است در این شرایطهای اینچنینی مسولین اینترنت و فضاهای مجاز را مهندسی کنند و اینترنت را چند ماه قطع کند تا سودجویان آب به آسیاباد دشمن نکوبند. در پایان از سایت وزین تابناک تشکر دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
بابا دشمن کو کجاس؟؟؟؟ مثل بچه هایی شدید که همیشه فکر میکنن در کمد لباس ها هیولایی نهفته . دشمن کجاس خسته شدیم اینقدر دنبالش گشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
با کلمات نمیشود پاسخ این نظر مسخره ات را داد
بابا تورو خدا دست به سر و صورتتون نزنید. دستکش به دست داشتن به این معنی نیست که می تونید راحت به صورتتون دست بزنید و یا چیزی بخورید!امروز توی اتوبوس یک خانمی روبروی من نشسته بود که دستکش یک بار مصرف دست داشت. دیدم با همون دست و دستکش شروع به پاک کردن گوشه چشمش کرد و بعد از مدتی هم دستکشش رو درآورد و شروع به خوردن بیسکویت کرد!
بابا توروخدا تا بیرون از خانه هستید نه چیزی بخورید نه دست به سر و صورتتون برنید حتی اگه دستکش به دست داشته باشید، حتی اگه دم مرگ باشید از خارش صورت و دماغ بپرهیزید!
مبتلا شدن هر فرد=احتمال مبتلا شدن سه نفر دیگه
به فکر خودتون نیستید در باره زندگی دیگران احساس تعهد کنید!
جمع آمار تجمعی استان ها با آمار تجمعی کشور نمی خواند!
386 + 180 + 1352 + 333 + 121 + 16 + 238 + 89 + 68 + 173 + 13 + 63 + 19 + 22 + 26 + 30 + 60 + 2 + 65 + 10 + 18 + 7 + 111 + 37 + 11 + 15 + 7 + 15 + 9 + 3 + 3 = 3502 =! 3513
ما درکرونا هم رکورد زدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
داریم دنیا رو شگفت زده میکنیم!
اون استان از اول نباید اینقدر مقاومت میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
متاسفانه دیر شل کردن و حالا هممون جرواجریم
این ویروس که به عنوان یک سلاح بیولوژیک توسط آمریکا در جهان پخش شد به زودی بین ۵۰ تا ۶۲ درصد ساکنین کره زنین را مبتلا خواهد کرد و تا اوایل تابستان در نیمکره شمالی و سپس نیمکره جنوبی را در خواهد نوردید و دست کم یک میلیون تلفات خواهد داشت لزوم بازنگری در کنوانسیون های منع تولید و استفاده از سلاح های بیولوژیک به شدت ضروری است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
فعلا برای همین شرایط فکری بکن. بعدکنوانسیون جدید را به دنیا پیشنهاد بده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
زینی جون بر فرض اینکه سلاح بیولوژیک باشه، این آماری که دادی بر چه اساس بود؟ چرا نگفتی49 تا 63
درصد؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
میخوام بهت بگم مزخرف گفتن چقدر راحته .
این ویروس توسط ایران ساخته و با هدف از بین بردن جایگاه اقتصادی چین منتشر شد و در سال آینده بین ۴۸ تا ۵۹ درصد جهان را مبتلا میکند . دیدی ؟؟؟
آیا در آمار اعلامی، بهبودیافتگان از شمار مبتلایان کسر می شود ؟
باید مدیریت این بحران را به کروز شکنان بدهیم
باید خانواده های محترم جانباختگان کرونا دادگاهی مردمی نه دولتی برای محاکمه مسئولین به خصوص مدیر ماهان که مسبب این فاجعه هستند تشکیل دهند که در این دادگاه رئیس و منشی آن و اجرای احکام آن از این خانواده ها باشند
چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی چرا مسئولان محترم فخیمه مرزهای هوایی و دریایی را روی چین و کشورهای خاور دور نبستند که امثال ماهان پرواز به این کشورها انجام دهند چرا قم و رشت را قرنطینه نکردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
عاقل؟
سلام.به نظر میآید در تعداد به تفکیک استانی اشتباه نوشته اید.مثلا در موردتعداد مبتلایان کرمان ۷ نوشته اید در حالیکه سایت الف ۱۸ نوشته و آن باتوجه به اطلاعات خودم که تا دیروز ۱۴ بوده ۱۸ صحیح تر است. لطفا بیشتر دقا کنید و مردم را نسبت به خودتان کم دقتو اعتماد نکنید.ممنون
همه استان های کشور کرونایی شدند .خوب خسته نباشید
ای دل غافل..... چقدر جوونای ما دارن حیف میشن
تبریک می گم چین با یک سوم جمعیت جهان تونست کاری کنه که بعضی از استانها نگیرن شما با ۸۵ میلیون جمعیت نتونستین. واقعا توی این همه سال درس رو ولش از تجربه تون هم‌چیزی یاد نگرفتین؟؟؟؟؟؟
تابناک اتشار این امر الان دیگه لزومی نداره فقط ب ادم استرس میده ...درست و غلط بودنشم من کاربر اثباتشم بکنم ارزش نداره...همین ک بدونیم تو کل کشور پخش شده و باید چه چیزایی رو واسه پیشگیری رعایت کنیم کافیه...
این امار بیشتر واسه مدیریت کوتاه مدت و بلند مدت خوبه ک مسولین ازش نتیجه بگیرن ک چه تصمیماتی بگیرن...
تا چند وقت پیش همه اش دنبال این امار بودم و به راحتی هم میشد ثابت کرد ک یه جای کار میلنگه ولی زیادی دنبال کردنش اصلا خوب نیست الانم بدرد ما کاربر معمولی نمیخوره..پس خواهشا کمتر ذکر مصیبت منتشر کنید...
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
جان مادرت نگو مسئولین، به کی میگی مسئول؟؟؟؟؟؟
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
هر کسی ک فعلا داره مدیریت میکنه غلط یا درست باید کمک کرد...نه اینکه دایما نالید...خودمم میدونم امار اشکال داره...ولی دونستن این امار به چ درد تو میخوره...به جای نق زدن یکم مفید باش...
نه شما مسئولين حرف گوش مي كنين نه ملت . هم شما كرونا رو به شوخي گرفتين هم مردمي كه پا شدن رفتن سفر ، خوب به هم مياين .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
و البته گزارشگران بسیار محترم صدا و سیما که به خیابان و بیمارستان میروند تا اثبات کنند همه چی آرومه!!!!
خسته نباشید
دیروز کرمان زدید ۱۴نفر تازه مبتلا شبکه استان میگه ۳۵نفر اما تست قطعی ۱۵نفر الان اینجا نوشتید ۷نفر حداقل هماهنگ کنید بعد امار بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
نه اشتباه میکنید. مسیولین استان کرمان دیروز میگفتند ۱۵ و امروز ۱۸ واین مورد یازده تا با آمار تابناک اختلاف داره و شاید همین باعث شده که جمع ۱۱ مورد کمتر از جمع اعلام شده کلی است.تابناک باید بیشتر دقت کنه
چرا صدا و سیما یه جوری عمل می کنه که مردم در شهرستانها موضوع رو جدی نمی گیرند؟
با توجه به اینکه چهار روز پیش فقط 4 نفر در استان کم جمعیت سمنان آلوده بودند و امروز به 60 نفر رسیده ،به نظر میرسد سرعت شیوع در این استان نیز بالاست و چیزی در حد تهران است.حالا نهفته ها و شناسایی نشده ها بماند .
با توجه به عدم رعایت مردم و کمبود امکانات پزشکی در این استان ،اگر تعداد آلوده ها همینطور بالا برود وضعیت اسفناکی به بار خواهد آمد. متأسفانه در سمنان هم داروخانه ایها با ماسک روی دهنشان در چشم مردم زل میزنند و میگویند ماسک و ... نداریم.
هشدارها کارایی نداشته و مردم درست مانند روزهای عادی رفتار میکنند.
قابل توجه مسئولان استانی .به هوش باشند که خطر به مراتب نزدیکتر از چیزی است که فکر میکنند.نگویید که غافلگیر شدیم !!!
تهران دیروز 1351 بود از دیروز یک نفر در تهران مبتلا شده...خخخخ از دستتون در رفته ها
خیییلی تابلو اید
به این گفته ها توجه کنید:
ویروس کرونا خطری نداره
ولی از خونه بیرون نرید - سفر نرید - دست هاتون رو مرتب بشویید - دست به صورت نزنید - بدن خود رو تقویت کنید - هیچ تجمعی شرکت نکنید - نمازهای جمعه و همه تجمعات تعطیله - مسافرت عید نرید ......

چرا مردم رو گیج می کنید؟
رکورد جهانو می شکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
ما ز بالاییم و بالا می رویم!
تازه می خواهند کانونش را پیدا کنند. برای این که مردم از خانه بیرون نیایند باید همه مراکز دولتی و خصوصی تعطیل شود
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ما تعطیل نکردیم .ولی مردم اینو بدونید که فرانسه حتما تعطیل خواهد کرد
یعنی نامرد هستن اگر تعطیل نکنند
اطلاع رسانی صحیح وارائه راهکار جهت جلوگیری ازانواع بیماریها بسیار مفیداست ایرانیها سعی کنند با کشف واکسن ضد کرونا یک خدمت جهانی بکنند ایجاد وحشت وتزریق ویروس وسواس بدتراز کرونا عمل میکنند
این فیلم ها چیه توی مجازی پخش شده یه عده آدم روانی که مبتلا شدن تف میکنن به پول یا میرن عمدا تو صورت مردم سرفه میکنن. که بقیه هم بگیرن.
پلیس پیگیری کنه لطفا.یا این قضیه مبتلا بودن واقعیه که سلامت جسمی مردم رو میخواد به هم بزنه یا غیر واقعیه که میخواد سلامت روان مردم رو به خطر بندازه.




خیلی مهمه لطفا پیگیری کنید تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
اگر‌ کسی با اینکار باعث مرگ کسی در اثر ابتلا به ویروس بشه قتل عمد محسوب میشه
به نظرمیرسه دولت مساله کرونا رو رها کرده من اثری از مدیریت بحران درمدیریت اقایان نمیبینم .منتظرن هواگرم بشه !حالا این وسط 4-5هزارنفرهم بمیرن طوری نیست واسه ابن دولت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
كنترل جمعيت
آمار مبتلا های تهران رو فراموش کردید به روز رسانی کنید
چطور بوشهر که هیچ مبتلا نداشت از دیروز سه نفر مثبت اعلام شده بعد تهران که دیروز 1351 بود امروز شد 1352؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
یعنی همه شهرای کشور باید متناسب با هم باشن؟؟چه ربطی داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ظاهراً مسئول آمار هم با رانت استخدام شده و توانایی درستی در ساخت دیتا نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
مثبت اندیش باش!این نشون میده که بوشهری ها با استعدادتر(مستعدتر)هسند
تعطیلی مدارس و دانشگاهها به معنی مسافرت نیست

هموطنان حتما به این نکته توجه کنند
بعلت مخفی کاری مسئولین در ورود ویروس به کشور و سهل انگاری آنان نسبت به جان مردم و جلوگیری از قرنطینه کردن شهر قم که مبدا ویروس بوده و از آنجا به همه کشور سرایت کرده،اکنون این ویروس در همه کشور پخش شده و مسئولین نیز مدیریت و توانایی مهار آنرا ندارند....
پاسخ ها
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
اشتباه موج می زنه وقتی میگن قم مبدا ویروس بوده انگار قم دروازه ایرانه و یا بندره و یا فرودگاه فعال داره ماشا الله یه عده خوب اومدن قم رو قربانی کردند ماه پشت ابر نمی مونه
فکر کنم اونی که آمار ها رو جفت و جور میکنه خودش کرونا گرفته چون فرمون از دستش در رفته سوتی میده
ما رکورد زدیم ، به کل دنیا جهاد کردیم و گند زدیم ، حتی به نیوزیلند هم کرونا صادرکردیم ، اروپا که جای خود دارد .دست مسئولین و ملت درد نکند . امسال را باید سال صدورکرونا نام بگزاریم.
به آمارهایتان شک دارم چون بشدت پارازیت روی امواج ماهواره آغاز شده
یعنی مردم در داخل منازل محکوم به تماشای رسانه میلی شده اند !!!!

این هم از آخرین فضاحت مدیریت تان که همه چیز را امنیتی میکنید

حتما به آمارهای شما ربط داره
دیگه آمار هاتون رو نگاه نمیکنم چون با این آمار امروز برام مسجل شد که دروغ میگید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
بر اساس کدوم سند موثق و معتبر اونطور برات مسجل شد؟
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
آفتاب آمد دلیل آفتاب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
شمار ساکت باش، کسی ناراحت نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
1752 شیش نظر بالاترو ببین، میفهی (شاید)
اول بگویم ربطی به تیتر ندارد ولی لازم است همه بدانند درکشورما جا افتاده که هرکس زمینی را آباد کند شرعا مالک آن ملک وزمین میشود بایستی شرائط زمان ومکان رادرنظرگرفت این داستان مربوط به صدر اسلام است که نسبت جمعیت روی زمین نسبت به نقاط معموره بسیار ناچیز بوده بنابر آمار حدود 670 سال قبل جمعیت کره زمین 370 میلیون نفربوده وامروز بیش از 20 برابر آن روزگار است امروز مردم برای ساخت مسکن از نظر زمین وامکانات درمضیقه اند امروزه مکرر درمکرر میشنویم که دستگاه قضا مدعی میشود ده ها هکتار از اراضی دولتی به ارزش دهها میلیارد تومان را به بیت المال برگرداندیم واین درحالیست که افراد سودجو باتمسک به همان نظر عصر حجر اقدام به دیوارکشی وفنس کشی زمینهای بایر میکنند وتا شاکی خصوصی پیدا نشود ادامه میدهند بعضا نهادها ووزارتخانه ها شاکی میشوند دستگاه قضا دستور تخریب میدهد وبلوکهای سیمانی ومصالح ساختمانی را درطبیعت بکر رها میکنند همین وبس البته بعضا متجاوزین بادادن رشوه مجددا دیوارها وعلائم را نصب ومالک میشوند این امروز دقیقا قانون جنگل است که اعمال میشود یک کلام وختم کلام تمام اراضی ومحدوده آبی کشور ایران متعلق به مردم ایران ومالکی جز دولت به نمایندگی از ملت ندارد بسیاری از اسناد قدیمی وحتی موقوفات باطل هستند مثلا آقائی وخانی درگذشته اسناد کوهها وتپه ماهورهارا داشته بعضا سند گرفتند و به ورثه منتقل شده وگاهی وقف کرده اند که ازاین وقفه درهرشرائطی حمایت میشود ویک نفرنیست بپرسد آن واقف محترم برچه اساسی مالک این همه زمین وتبه وزمینهائی که هرگز معمور نبوده اند بوده که آنرا وقف کرده است دولت ودستگاه قضا ومجلس برای یکبار بایستی این مشکل را حل کنند خان و خان بازی ازبین رفته ولی سودجویان ومتجاوزین راهکار اقتصادی آنهارا ادامه میدهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاری که مدیران امروز ما کردن ممالک 500 سال قبل در دوران شیوع طاعون هم نکردن
دقیقا اینجا باید دلمونو به چی خوش کنیم؟
یه امیدمون به عید بود که خاطرات دردناک ابان ماه تا امروز ببره که اونم رفت
تشکر از همه
نتیحه کروناحبس شدن تمام ایران درخانه هایشان ...فقط می گم نکنه همه تقاص به حبس انداختن بی گناهی را می دهیم راستی حبس شدن درخانه کمتراز زندان نیست خدا به همه رحم کند....
در شرایط بغرنج و استثنایی فعلی ؛ عده ای عقده ای با آگراندیسمان کردن تلفات کرونا در ایران با اعصاب و روان ملت بازی می کنند! باید به این ها گفت: ما را به خیر تو امید نیست ؛ شر نرسان .
باز هم با بی مسئولیتی دنبال باز کردن مدارس هستند که یک نفر میخواد یک کارنامه بگیره باید چند نفر بیمار کنه یا خودش بیمار شود با این مسئولین ایران بهشت ویروس کروناست
من دارم میرم شمال کرونا بگیرم ای جان :))))))
آقایون کلا جادهای شمال اصفهان کیش مشهد و هر جا فک می کنید برای مسافرت ی چیزی داره رو ببنید
خارجیا هم که خداروشکر خودشون نمی زارن کسی وارد بشه
به ولله این آمارتونم مثل بقیه ماجرای هواپیماست.
چرا پروازهای ماهان متوقف نکردین؟
چرا قم قرنطینه نکردین؟
چرا دو میلیون ماسک به چسن اهدا کردین؟
چرا کمیود لوازم بهداشتی داریم؟
چقدر سیاه نمایی می کنن .راست می گن منافقین کامنت های تابناک رو می ذارن.
اولا دست همه مسولین خصوصا وزارت بهداشت درد نکنه . صدا و سیما الحق خوب داره اطلاع رسانی می کنه متاسفانه بعضی ها خوششون میاد شایعه سازی کنن. مثلا الان بی بی سی اطلاعات بسیار دقیق از امار داره؟ از کجاش اورده؟ از منابع موثق!!!
مهمترین مشکل حال حاضر کشور ما وجود همین دید منفی و سیاه نمایی است . و گرنه کرونا چهار صباح دیگه میره .
خودمون خودمون رو دوست داریم نابود کنیم . مثلا چند صد هزار نفر به کرونا مبتلا هستند اخه عقل کل چند صد هزار نفر حتی اگر ویروس زودتر از چین هم امده باشه تو ایران تو این فرصت نمی تونن مبتلا بشن.
پاسخ ها
کارگر ایرانی وطن پرست
| Netherlands |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
منافق اون مثلا هموطن که احتکار میکنه، اونه که حق کشی میکنه، اونه که احتکار میکنه، اونه که نجومی میگیره... منافق منافق شماها کارمون به این روزها انداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
مشکل اصلی مملکت ما امثال شماهستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
تو خودت از زهر و مرضی خطرناکتری با این دید محدودت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
حرف درستی زده . این سیاه نمایی ها چه مشکلی از ما حل می کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
متاسفانه خوددتون رو به خواب زدید. ودارید خوابهای خوشی هم میبینید
یعنی کنترل سفرها اینقدر سخته. نشستید به امید درک و فهم مردم؟ چرا راه ها رو نمی بندید. چطور روز کوروش که میشه خوب بلدید چطوری راه ها رو کنترل کنید
اولین اصل اپیدیومیولوژی در بیماری های مسری محدود کردن رفت و امد به شهرهایی است که بیماری در آن شیوع پیدا کرده است، با کمک ارتش و سپاه شهرها را کاملا قرنطینه کنید تا آلودگی در هر شهر در همانجا بماند تا بتوانید شیوع بیماری را کنترل و ویروس را نابود کنید. در داخل شهرها رفت و امده اقوام و خانواده ها و آشنایان را تا پایان خطر سرایت بیماری ممنوع ِ کنید
حالا خوبه کرونا از خود ایران شروع نشده
آمار کل کشورا درسته به جز ایران نه نظرتون اینه دیگه!
در ضمن اگه مثلا قرنطینه میکردن از کجا معلوم قبل
قرنطینه کسی با اون ویروس جای دیگری نرفته بود
شبکه های ماهواره ای هم که هر روز دارن سوتی میدن
بعد شما حرف های اونا رو باور میکنید الان کل جهان
در گیر این ویروسند بعد شما میگید سلامتی مردم مهم
نیست و ... از کجا معلوم از طریق دیگری وارد نمیشد
مگه نمیگند این ویروس تا چهارده روز حالت پنهان داره
و در بعضی موارد اصلا مشخص نیست طرف آلودست
یا نه تا مدارس و دانشگاه ها تعطیل شد یه عده بلند شدن رفتن
مسافرت لیگ رو تعطیل کردن تیم ها دارن تمرین میکنند
متاسفانه همه ملت ایران شدن طلب کار یه مقدار با عقل
و منطق هم نگاه کنید بد نیست
فقط باید زور بالا سرمون باشه تا آدم بشیم
بابا با زور نمیگند نرید مسافرت با تمنا و خواهش میگند نرید
مسافرت دیگه بشینید خونه هاتون بزارید این مریضی
از بین بره حتی سعی کنید واسه کار های ضروری
به جز خرید و کار که خودم هم شاملشم مجبورم برم سر کار
تردد نکنید
در پایان مسئولیند مقصرند خودمان هم مقصریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ایتالیا بی درنگ 10 شهر را قرنطینه کرد و هیچکس جز خرید مواد غذایی از خانه هاشون خارج نمیشود
ما کی از این کارها کردیم
کی به مردم در مورد خطرناک بودن ویروس به هشدار جدی دادیم
الان مردم قم که مرگ و میرها را دیدند از خانه ها بیرون نمی ایند که خیلی دیر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
دائم به مردم گفته شده ویروس خطرناک نیست و تلفات آن دو درصد است غافل از اینکه وقتی این درصد در هشتاد میلیون ضرب شود چه رقمی میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
هشدارهای لازم به مردم داده نشد مردم تا نترسند خیابانها را خالی نمیکنند و در خانه نمیمانند
ترس همیشه بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ویروس از ایران شروع نشده بنابراین ایران و سایر کشورها باید خیلی بهتر از چین این ویروس را کنترل میکردند چون زمان و اطلاعات لازم برای مقابله با آن را داشتند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
موافقم
طرف رفیقش رو دیده بعد روبوسی هم کرده
خودش و خانواده رو گرفتار کرده
تقصیر وزیر بهداشت هم نیست.
یه کم عقل لازم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
دوست عزیز
فرض می‌کنیم آمار رسمی اعلامی وزارت بهداشت درست باشه،به فرض همه دنیا بد هستن و فقط شما خوبین، اما این ویروس که از مریخ نیامده، از چین شروع شد. آیا عقل و تدبیر حکم نمیکرد جلوی ورود چینی ها به کشور گرفته می‌شد؟ آیا غیر از این است که هر کشوری (فرقی نداره کدام کشور دنیا) اگر وجود این ویروس در کشورشان را کتمان کنند و اتباع آن کشور به سایر کشورها سفر کنند، انسان های دیگر کشورها هم آلوده میشوند؟
اگه از روز اول قم رو قرنطینه میکردن اگه به جای قم، تهران، مشهد هرجا بود قرنطینه شده بود.
خیلی عجیب است ترکیه هنوز هیچ مورد کرونایی گزارش نکرده است
پسربنزین شب عیدو کجا بسوزنیم
این همه علجه واسه چیه؟
عجله نکتیند هنوز تلفات میلیونی نشده
دو ماه ویروس از چین به ایران صادر می شه
شما خجالت نمی کشید که!
یه جور امار میدین انگار چشم نداریم
شما که دارید کسایی که واقعیت رو میگن رو هم دستگیر میکنید
بیمارستان رازی رشت رسما شده غسالخونه
اگه مرد باشید میرید از اونجا گزارش تهیه میکنید.
چه خوب چه بد کار به اینجا کشیده و همه درگیر این بیماری شدیم.حالا باید از ترس مرگ خودکشی کنیم؟!بهتره تو هر شرایطی سعی کنیم منطقی تصمیم بگیریم و در جهت کنترل و ریشه کنی این بیماری بدون هیچ انتظار کمکی از غیر،خودمان تصمیم بگیریم و اقدام کنیم.رعایت اصول اولیه بهداشتی و کمتر کردن ترددها بهترین اقدام عملی است.والسلام.
ببخشید الان بانکهای کشور بعنوان کانون آلودگی و انتقال ویروس از طریق پولهای آلوده به ویروس باز هستند.ادارات پرترددی مثل شهرداری و پست و دارایی باز هستند.فقط فرهنگیان و دانشگاهیان تعطیل هستند که اونها هم از فرصت پیش اومده برای انجام امورات عقب افتادشون دارن استفاده میکنن و حجم مراجعات به ادارات زیاد شده.دولت برای کاهش سفرهای شهری و برون شهری باید کانونهای شیوع و آلودگی مثل ترمینالها و بانکها و ادارات پست و بخش اداری شهرداری رو تعطیل کنه .امیدوارم دولتمردان و مسولین کشور تو این شرایط حساس بفکر جان مردم مملکت باشند.
قم شده بهونه برای خارج نشینهاحالا خداییش اگه قم قرنطینه میکردن هیچ ویروسی توکشور نمیومد امریکا که از ایالاتش قرنطینه کرد توی جاهای دیگه نرفتن ویروسیها.
اینها بهونست این بیماریها حدومرز ندارن.یعنی اگه تردد قم ممنوع میشد هیچ ایرانی ازچین نمیومد تواستانهایی دیگه.
یکم فکر کردن هم خوبه
ول کنین این حرفا رو کار از کار گذشته داریم قتل عام میشیم.فقط دست به دعا بر دارین از خدا کمک بخواهیم.هنوزم خدایی هست که صدامون رو بشنوه ..تا این بلای لعنتی تموم شه بره
باپسرداییم دوسلدورف واتس میدادم میگفت ایمجا مث وحشی ها ریختن توی فروشگاهها همه چیزها رووبردن.اونوقت همه ملت ما دلشون اونوره.بخدا میگفت باورت نمیشه بی فرهنگی رو الان فهمیدم چیه.میگه یه همبرگرم گیر نیومدتوفروشگاه.اخه همبرگر چه ربطی به کرونا دار
تنها با ۴۰۰ هزار کشته در اثر کرونا حساب ما پاک میشه.
مسوولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دو ماه پیش آمار ابتلاء و مرگ کرونا را پنهان کرده اند و بسیاری از مردم سایر استانها تصور کره اند که زنجان پاکه و به همین خاطر، شهر پز از مسافران سایر استانها شده و این یک خیانت بزرگ و نابخشودنی است
هواپیمایی ماهان به خاطر منافع خودش کاری کرد که هیچ ابرقدرتی نتوانست بکند، صادرات صفر، توریست صفر، ارتباط با جهان قطع، هزینه ميلياردها تومان برای دولت و ملت و هزاران آثار درشت و خرد، اما آیا کسی از این پروازگر سوالی میکند، آیا کسی پاسخگو است، ولی میدانم که خدا همین نزدیکیهاست
اقا یه کلام کل ایران رو ویروس گرفته و ما شهر ها مون رو قرنطینه نکردیم حالا دنیا قرنطینه مون کرده هیچکس هیچجایی نمیتونه بره دست اقایون درد نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه مهندسی آمارتونم کم آورده؟ گنداش داره کم کم در میاد؟
بحران برای ادمه ی حیات لازمه قرنطینه برا چی ؟هرچی شرایط بحرانی تر فراموشی ؛ مثل گرونی ؛مثل بیکاری وفقرراحتتر اتفاق می افته پس اجازه بدیم کرونا بتازه
یک نکته مثبت، خدا را شکر با توجه به رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و تلاش های سیستم بهداشت و درمان کشور روند رشد ابتلاهای جدید به کرونا در دو روز اخیر کاهشی بوده و نرخ رشد از ۵۰ درصد به حدود ۲۰ درصد رسیده است.
من واقعا گله دارم ازمسئولین...
بخاطرچی؟؟؟؟؟؟
اول بخاطراینکه بنزین روگرون کردند وباعث شدن من همسرموبافاصله زمانی۲ساعت ازمحل کارش تا خونه ۲هفته یک روزببینم حالا این هیچی
الان کرونااومده وهمسرمنکه توبیمارستانه وشغلش ازپزشکاوپرستاراهم سخت تره وحقوق پایین تری داره ،اون کمک پرستار هست واین روح وروان من وخانوادم ردبهم ریخته چون بجزماسک ودستکش هیچ لباس محافظتی بهشون نمیدن وحالااین به درک یکی از مدیران بیمارستان ازآشناهامون هست گفته بود۲نفرمبتلای صددرصد کروناهستن ولی به همسرمن واینانمیگن که مواظب خودشون باشن گفتن دکترکله گنده گفته به کارکنان نگید وبهشون بیماری های دیگه گفتن که دارن درصورتی که اون مدیر شخص مورداعتماد وازاقواممون هست واقعا این ظلمه که به کادردرمان نمیگیدفلانی کروناداره که خودشون هم بگیرن؟؟؟؟چقدرشماظالمیدبخدا.....
لطفا نظرمنو چاپ کنیدتاهمه بدونند بعضی افرادچیکارمیکنن
وزیر بهداشت و راهه را هر چه سریعتر این مجلس بی خاصیت باید استیضاح و برکنار میکرد! ماهان راذهم باید تخته میکردن
سه نوع تصاعد داریم : تصاعد هندسی، تصاعد حسابی، تصاعد اعلام آمار اینا !
بسه دیگه این همه چرت وپرت نوشتید یکبارهم که شده فکرکنید که اینها همه نتیجه گناهانمونه بلاهایی که دراثرزیادی گناه برسرمون میاد زلزله سیل کرونا تقصیر هیچکس نیست بایدبیشتر خدارو یادکنیم وباخدا لجبا زی نکنیم بدترازاینها هم برسرمون میاد خدایا بفریادمون برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
به قول معرف عقل که نباشد جان در عذاب است
همه اینها از سومدیریت است وگرنه تو ژاپن هم زلزله شدیدتر از ما هم میاد و اتفاقی هم نمیفته
مسئولین چند سال بعد از خداشونه یه نوع کرونای جدید بیاد این دهه شصتی ها رو ببره که تو مسن بودنشون خرج اضافه روی دست دولت ها نباشن!
من یک کارشناس مرکز بهداشت توی لرستان هستم مجموع نظرات مردم را می خوانم خیلی جالبست.ولی یک گلایه بزرگ به مردم و مسوولان کشورم دارم.عزیزان سیل می اید همه تعطیل می شوند ما اماده باشیم.زلزله می اید همه بجای امن پناه می برند ما سراغ جای ما امن می رویم عید میشود همه تعطیلات می روند ما اماده باشیم بیماری می اید همه در خانه می مانند ما به پیشوازش میریم.خداشاهد به همراه خیلی از همکاران دیگه بریدیم زندگی برامون زهر مار شده بعد دریغ از یک برخورد دلگرم کننده دریغ از یک تشکر خشک و خالی.بیایید فیش های حقوقی ما را با این حجم کار و خطر ببینید بیایید وضعیت روانی خانواده های ما را ببینید به قران انصاف تو این مملکت مرده کارمندی که ۹ماه سال تعطیله از منی که تمام زندگیم استرس و بحران و اماده باشه همه جوره بالاتره
الان سانسور میکنی باعث میشی فضاحتی که به بار آوردن ماست مالی شه تابناک ؟؟؟؟
خجالت بکشید البته اگه مثل مسئولین این مملکت باشید خب طبیعیه که نکشید.
خب چشمتون روشن، سرتون رو با افتخار بالا بگيريد.
من نمیدونم با این وضعیت چه جور بعضی ها می رن سفر بنشینید تو خونه ها تون دم از عید میزنند حالا عید این قدر مهم تر از سلامتی که نیست به فکر خودتون و بچه ها تون هم نیستید سفر با استرس ویروس کرونا چه فایده داره
فقط رعایت کنید حالا یه سال هم عید نباشه مگه چی میشه عید هم مثل روزهای دیگه هست بعدا هم میشه مسافرت برید هر وقت انسان دلش خوش باشه همون روز عیده ولی الان نه مسافرت ممنوع
باید مردم بترسند تا رعایت کنند تو فضای مجازی یه جوری مسخره بازی در اوردن که همه بی خیال ترس از این ویروس بشن بعضی موقع ترس لازمه باشه تا به خاطر همون ترس رعایت کنند
از روحانیت معزز که باید در این بحران با بشارت‌های ملکوتی خودشون مردم رو به زندگی خوب پس از مرگ امیدوار میکردند خبری نیست!
الان فرصت خوبی هست که مثل دوران جنگ ، که در جبهه‌ها وظیفه خطیر قرآن بالای سر رزمندگان گیری را به عهده داشتند ،به بیمارستانهای مختص بیماران کرونایی تشریف ببرند و دقیقا در داخل بخش به بیماران و تیم درمان دلگرمی بدهند.
شهر ووهان که یازده میلیون جمعیت داره قرنطینه شد ده نفر ادم تو خیابون نبود مردم ما هم میرن مسافرت چون عیده با با عید کجا بود بشین تو خونه ببینیم چی سرمون میخواد بیاد یه مردنی نصیب مون شده که نه غسل میشیم نه کسی جرات میکنه بیاد تشییع جنازه اگه رعایت نکنید همین میشه که گفتم
در برابر سلامتی همدیگه لااقل اینجا مسوول هستیم مسافرت رو کنار بگذارید مسافرت کاری به عید نداره انشاالله صبر کنید ویروس اگر ریشه کن شد تا دلتان میخواد مثل قبلا بریدمسافرت
اگر ما رعایت نکنیم خودمون کاری نکنیم فایده نداره یه مبتلا میتونه حداقل بیست نفر رو مبتلا کنه این فاجعه هست پس مسافرت ممنوع
آمارهای دروغ، رفتارهای غلط، تا کی باید مردم رو فریب بدین و به تست الکی کرونا اکتفا کنین، تستی که فقط از فوت شده ها و بینارای خیلی بدحال دستور دادین بگیرن، وقتی ۸بیمارستان یک استان کلا قرنطینه ان چطور ۳۳۳نفر مبتلا داره؟
چرا عمق فاجعه رو نشون نمیدین مردم درک کنن بشینن تو‌خونه هاشون،
دروغ نگین که بیماری سبک جلوه کنه، بخدا ملت دارن پر پر میشن جمع کنین دست دست کردنتونو
این نقشه واضحترین دلیل برای ناکارامدی یک سیستم هست. اگر جز این است لطفا بفرمایید تا بنده آگاه شوم...
قابل توجه فقط عاقلان که این ویروس از اولش تو قم نبوده قم رو قربانی کردند خواستند بدنامش کنند ماه پشت ابر نمی مونه وقتی جناب تهران تشریف دارند و مخفی کاری کردند اومدن قم رو بدنام کردند بله تو این ویروس که تو خاک قم رشد نکرده و قم هم که بندر نیست و فرودگاه فعالی نداره خودتون خندتون نمی گیره که مرتب قم قم می کنند عده ای مغرض که خودشون هم خوب می دونند یکی دو ماه قبل از قم این ویروس از فرودگاه امام خمینی و مهر آباد و اصفهان و..... اومده به قم چه مربوط در ضمن مردم قم واقعا مظلوم اند و این وسط بیشتز از همه صدمه دیدند
16/02/1398
کشور ایران مطعلق به مردم ایران نیست متاسفانه بلکه به ارث رسیده به بعضی ها است
کرونا منتطر ماست بیا تا برویم.
مثل پیرزن ها فقط یاد گرفتیم غر بزنیم وبا تحلیل های آبکی اظهار فضل کنیم!!!
امار تهران بیشتر از قم هست ؟!!! بابا خجالت بکشید. ما مردم بی غیرتیم چی داریم که از دست یدیم. بابا جمع کنیم این بی لیافت ها را. کشور را از اشغال اوباش نحات بدیم
یکی بیاد به بابای من بگه ویروس با دود سپنج نمیمیره

خفه شدیم بوخودا
صلوات بفرستید یک بار سوره کهف را بخوانید جواب درمان بیماری در آیه های آن است
خداوند دنیا رو در مسیر منظم افریده وهر که عاقل تر باشه بهتر وبیشتر زندگی میکنه من پزشکم سیستم درمان ما نه امکانات ونه تونایی درمان این همه بیماررو داره وخودمون با پرستارها به علت نبود امکانات داریم مریض میشیم فعلا بهداشت رو جدا رعایت کنید اگر زنده مونیدیم باید مسببینشو مجازات کنیم فعلا به فکر خودتون باشید ماسک ودستکش رو احتکار نکنیم خواهش میکنم خیلی خیلی جدی بگیرید
در قزوین وضعیت بغرنج است و شبی سه تا چهار نفر تلفات وجود دارد پرسنل بهداشت و بیمارستان ها لوازم اولیه برای محافظت از خود ندارند. همچنان مسولین و رسانه ها ندام می گویند مردم دچار اضطراب هستند در حالیکه مردم ویروس کرونا شیوع آنرا جدی نگرفته اند و با آن مزاح و شوخی می کنند و خیابان پر از مردمی است که مشغول خرید وسایل عید می باشند باز بگویید مردم اضطراب دارند
سلام ویروس کرونا ساخت دست آمریکا هست
شرکت‌های بیمه هم ذینفع هستند
ولی دولت‌ها ونظام پزشکی توقع مردم را در حد یک ماسک که هیچ ارزشی در برابر ویروس نداره نگه داشتند واکثرا هم کورکورانه دارند بهش بال وپرمیدند
تنها ماسکی که بتونه از ورود ویروس جلوگیری کنه ماسک شیمیایی جنگی هستش
درآخر دولت‌ها فقط در کل دنیا به اقتدارشو ن فکر می‌کنند وسودشون اینجاست که مردم بی ارزش شدند وبرای اهدافشون دست به هر کاری می‌زنند واین بیانگر اینه که جان مردم ارزش نداره دنیا ی ما کثیف شده وعاملش هم خود مردم هستند
واما خفاش‌های بیچاره که ویروس‌های کشنده این چند دهه بهشون نسبت داده شدند از نظر ژنتیکی تشابهی داشته باشند بیانگر این حقیقت هست که ما ویروس اولیه را از خفاش گرفتیم وبا مهندسی ژنتیک آنچه خواستیم خلق کردیم تاهر بار به یک هدف برسیم سارس ابولا کرونا
ذد
تعداد فوتی ها تا پایان هفته اینده ده برابر خواهد شد.
فقط یک هامی تونه این شرایط را شوخی بگیره
ما پیشرفت بیماری را یک ماه پیش مدل کردیم و وضعیت بسیار وحشتناک خواهد شد با این نحوه مدیریت هیاتی
چیزی برای گفتن ندارم فقط دلم به حال خودم می سوزه که ماندم و سوختم، افسوس و ننگ
خداشاهده اه سیل زدگان جنوب در سال گذشته گریبان مسئولین بیخیال و متاسفانه بعضی شهروندان رو گرفته.
سلام خدا قوت چند مرتبه مطلب نوشتم خدا وکیلی سیاسی هم نبود ولی ،،،الان هم میکویم به مدیران کشور زیاد گیر ندهیم زیرا آنها هم توان علمی و اقتصادی و سیاسی آنها محدوده است و ‌بپذیریم که ما هم وظایفی داریم که برجسته ترین آنها پیروی از نظراتمراجع ذیصلاح علمی بویژه علوم زیستی و بهداشتی و پزشکی است دیگر آنکه خرافات را از روح و دل وجسم خویش بیرون کنیم و به فرمایش علی ع که می فرمایند قال الله سبحانه و تعالی : الزهد کله بین کلمتین من القران لکیلا تاسوا علی مافاتکم ولا تفرحوا بنا اتاکم ان الله لایحب کل مختار بخور جلوی ضرر را از هر کجا بگیریم فایده است پس بیاییم مطیع و متقاعد اسوه های علمی ‌پزشکی خود باشیم خرافه ساز و خرافه پرست و خرافه دوست نباشیم به علم ‌نظریه های علمی بها دهیم و همه ی مسایل را به دشمن فرضی نسبت ندهیم ‌هر عنصر را جای خودش بگذاریم نقد علمی داشته باشیم ‌خلاصه اینکه بپذیریم آنقدر ها هم در علوم مختلف جایگاه شایسته و مناسبی نداریم و نیک بپذیریم که هر فرد و سازمان و کشور و...در شرایط ویژه شناخته می شود خوش بود تا محک تجربه اید به میان تا سیه روی شود هر که در او غش باشد اری سیل و زلزله و وبا و سرطان کرونا و صنعت و کشاورزی و......
میشه اینو دیگه سانسور نکنین؟
اطلاعات پزشکی ندارم ولی یه پیشنهاد دارم.من همیشه یه کاری رو کم انجام میدادم و چند روز طول میکشید فهمیدم اشتباه میکنم.و میتونم تو یک روز کار‌مداوم انجامش بدم.حالا اگه ۲۰روز منع امد و شد تو کل کشور اعمال شه و کسی نتونه اژ خونه بره بیرون بعد ۲۰روژ تقریبا میشه ویروس رو کنترل کرد(۲روژ هم ب مردم وقت بدن ک مایحتاج بندی این ۲۰روز رو فراهم کنن.حالا اکه مثل گذشته من رفتار کنن بخوان در طول چند ماه فروکش کنه باز میبینن زیادتر میشه چون دوره های ۱۴روژه باز تجدید میشه.
سلام خدا قوت
اگر مسافرت از مبدا چین را ممنوع کرده بودید الان ایران درگیر نمیشد
خیلی زود یادمون میره......
تلویزیون اعلام کرده چیز مهمی نیست و یک سرماخوردگی ساده و از آنفولانزا کمتر هست
پس به مسافرت بروید و نگران نباشید چیز مهمی نیست زیاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی