بازدید 8644
۷

پلمب ۱۶۰ قلیان‌سرا در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از پلمب ۱۶۰ قلیان‌سرا در زنجان خبر داد و گفت: بازدید و سرکشی مستمر پلیس از قلیان سرا‌ها و ممنوعیت ارائه آن برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 05 March 2020

پلمب ۱۶۰ قلیان‌سرا در زنجان

به گزارش تابناک، سردار رحیم جهانبخش امروز در گفتگو با فارس با اشاره به اتخاذ تدابیری برای پیشگیری از شیوع ویروس «کرونا» و سرکشی مستمر پلیس، از ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن رفاهی و عمومی برای پیشگیری از انتقال و شیوع این ویروس خطرناک خبر داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تذکر مستمر مسؤولان بهداشتی، مبنی بر اینکه استفاده از قلیان مشترک یکی از عوامل انتشار این بیماری است، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اداره بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در قالب چهار تیم، از قلیان‌سرا‌ها و تالار‌های سطح شهر زنجان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این واحد‌های صنفی تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان است، تصریح کرد: تعدادی دیگر هم به بستری مناسب برای بسط و گسترش برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه تبدیل شده‌اند.

سردار جهانبخش ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی از آغاز این طرح تا کنون ۱۶۰ قلیان سرا و دو تالار پلمب و به ۱۰۰ واحد صنفی دیگر تذکرات لازم صادر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
کاشکی تا ابد پلمپ شه
اينا با اون چيني ها هيچ فرقي ندارن . اينا قليون مي كشن اونا اشغال مي خورن .
مایه تاسف است که در یک شهر نه چندان بزرگ، 260 قلیان سرا وجود داشته باشد

به جای کتابخانه، زمین ورزش و ...
دست شون درد نکنه.من بعنوان یک زنجانی تشکر میکنم از فرمانده انتظامی استان زنجان.
چرا پس قلیان خانه های تهران را تعطیل نمیکنند.
حتما باید کرونا بیاد تا یه اقدام درس حسابی کنید ؟؟؟ زنجان با اینکه شهر بزرگی نیس ولی قلیون سرا توش زیاده نمونه اش خیابون بعثت که محلمونه هر چند ماه یه زیر زمین میکنه قلیون سرا و کافه ادم از پیاده رو رد میشه همش بوی قلیون میاد باور کنید تو این خیابون ۱۰ تا بیشتر قلیونی و چایخونه هس
تو زنجان چه خبر است؟ ۱۶۰ قلیان خانه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست