بازدید 108838

کنسرت نوروزی چهار خواننده در اوج کرونا در اطراف ایران، نشانه آشکار طمع

مشخص نیست خوانندگی از این جمع، در بارگاه خاندان سعودی ترانه‌های وطن پرستانه‌شان را اجرا می‌کنند و به طور مشخص ابراهیم حامدی، ترانه خلیج فارس را در عربستان اجرا می‌کند؟! با این حال، این تنها اقدام عجیبی نبود که این گروه انجام دادند و شماری از این خوانندگان از جمله ابراهیم حامدی، گوگوش، معین و داریوش اقبالی قرار است در ایام نوروز مطابق با رویه مرسوم هر ساله در کشورهای اطراف ایران کنسرت بگذارند
کد خبر: ۹۶۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ 04 March 2020

کنسرت نوروزی چهار خواننده در اوج کرونا در اطراف ایران، نشانه آشکار طمعگروهی از خوانندگان لس آنجلسی در اقدامی عجیب پس از پذیرش کنسرت برای پادشاه سعودی، مجموعه کنسرت‌هایی را در ایام نوروز در کشورهای اطراف ایران ترتیب دادند و این در حالی است که با توجه به شیوع گسترده کرونا، اساساً هرگونه اجتماع بسترساز شیوع این بیماری است اما ظاهراً کسب سود چه در تاج و تخت سعودی باشد و چه در مسیر بازی با جان هموطن برای برخی مجاز است.

به گزارش «تابناک»؛ عربستان سعودی سلسله برنامه‌هایی را برای جذب گردشگر در رقابت با امارات متحده عربی و قطر در پیش گرفته که تسهیل ورود خارجی‌ها با صدور ویزای گردشگری و روادید فرهنگی برای نخستین بار و برگزاری جشن‌ها از جمله آنها است. جشنواه زمستانی طنطوره یکی از این اقدامات برای جذاب نشان دادن کشوری است که به سادگی خارجی‌ها را در آن اعدام می‌کنند و سابقه سیاهی در این زمینه دارد و دور از انتظار نیست این جشن‌ها نیز منتهی دستگیری و حتی اعدام گروهی از خارجی‌هایی شود که عربستان را با کشورهایی چون تونس و مصر اشتباه گرفته‌اند.

امسال در این فستیوال که در شهر کهن العلا در شمال غربی عربستان برگزار می‌شود و نام خود را از یک ساعت خورشیدی می‌گیرد که مردم محل سال‌هاست از آن برای تعیین تغییر فصل استفاده می‌کنند، قرار است خوانندگان لس‌آنجلسی از جمله لیلا فروهر، ابی، اندی، شهرام شب‌پره، شادمهر عقیلی و ساسی مانکن مقابل خاندان سعودی اجرا کنند؛ پادشاهی که رقابت و دشمنی تاریخی‌اش با ایران حتی به سال‌ها پیش از انقلاب بازمی‌گردد و در سال‌های اخیر نیز از هرگونه اقدام علیه ایران از حمایت از گروه‌های تروریستی تجزبه‌طلب تا هدف قرار دادن متحدان منطقه‌ای ایران دریغ نورزیده‌ است.

کنسرت نوروزی چهار خواننده در اوج کرونا در اطراف ایران، نشانه آشکار طمع

مشخص نیست خوانندگی از این جمع که همواره کوس وطن پرستی در جمع‌های ایرانیان خارج از ایران را می‌زنند، در بارگاه خاندان سعودی ترانه‌های وطن پرستانه‌شان را اجرا می‌کنند و به طور مشخص ابراهیم حامدی، ترانه خلیج فارس را در عربستان اجرا می‌کند؟! با این حال، این تنها اقدام عجیبی نبود که این گروه انجام دادند و شماری از این خوانندگان از جمله ابراهیم حامدی، گوگوش، معین و داریوش اقبالی قرار است در ایام نوروز مطابق با رویه مرسوم هر ساله در کشورهای اطراف ایران کنسرت بگذارند و درآمد قابل توجهی از حضور توریست‌های ایرانی که در این اوقات حضور عمده‌ای در این کشورها دارند، به دست آورند.

این کنسرت تا پیش از این با پرچم وطن‌دوستی و «به عشق هموطن» برگزار می‌شد اما اکنون ظاهراً هموطنان اهمیتی ندارند و با وجود آنکه چند روز به این کنسرت‌ها باقی است، هیچ کدام از این خواننده‌ها کنسرت‌شان را لغو نکرده‌اند. این در حالی است که تاکید شده فضاهای عمومی که در آن اشخاص با فاصله کمتر یک تا دو متر باشند، بستر انتقال کرونا است و قاعدتاً اماکن فرهنگی نظیر سالن‌های سینما و کنسرت از این قاعده مستثنی نیستند. به تعبیر ساده‌تر به همان دلیلی که کنسرت‌ها و سینماها در ایران تعطیل شده، انتظار می‌رفت این مدعیان نیز رفتار مشابهی در پیش بگیرند.

با این حال، از میان خوانندگان ایرانی مقیم خارج، تنها یک خواننده جوان حاضر شده به دلیل کرونا، کنسرتش را در کانادا لغو کند و دیگر عاشقان وطن، چنین مسیری را در پیش نگرفته‌اند. هرچند بعید به نظر می‌رسد با توجه محدودیت امکان سفر به کشورهای اطراف ایران در ایام نوروز از سوی ایرانیان و همچنین خطر بالای ابتکای ریسک، از این کنسرت‌ها استقبال شود اما این خوانندگان روی گروهی از مخاطبان‌شان که خطر را جدی نمی‌گیرند و حاضرند کسب‌شان را به سوددهی برسانند، حساب کرده‌اند و مسئولیت اجتماعی‌ و امنیت مردم ایران که از آن دم می‌زدند را به همین سادگی نادیده انگاشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵۳
تابناک، خیلی شلوغ کردی و یکطرفه نوشتی ...
به نظرت فقط اونها مشکل دارند؟ این مسئولان داخلی خودمون سودجو و گیج نیستند که همیشه یه بحرانی درست میکنند و یه وضعی ایجاد کردند که همین عید که دل افراد بهش خوش بود رو به فنا دادند.
معلوم عربستان و ... از آب گل آلود ماهی میگیرند و از همه ابزارها برای گردشگری خودشون استفاده میکنند. این اقدام این افراد کامل محکوم، جایگزین چی داری تو این شرایط؟ بشینن مردم تو خونه پای صدا سیما خوبه ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
مشکل داشتن یک موضوع است ولی در کشوری مانند عربستان کنسرت دادن چیز دیگه ای است. عربستان در دشمنی با ایران اگر از آمریکا و اسراییل بدتر نباشد بهتر هم نیست.
اصن ببین کرونا میذاره نوروز کنسرت اینا هم برگزار بشه یا نه
برگزاری این کنسرت ها با برنامه قبلی و از قبل پیش بینی شده بوده

اما آنطرف قضیه را هم باید دید : مردم ایران در آنسوی مرزهای کشورشان خوش ترند و این یعنی مسئولان در داخل هیچ شادی در بهترین ایام سال که عید نوروز باشد برای مردم فراهم نکرده اند

در شادی های مردم دخالت نکنید و وارد حریم خصوصی مردم نشوید .
زندگی همش مداحی و نوحه و غم و غصه و گریه نیست .
کرونا را شما نتوانستید کنترل کنید اما ایرادش رو از دیگران می گیرید !!!!
کرونا جهانی شده ولی بدترین مدیریت در جهان را شما داشتید .
اگه امسال کرونا نبود چه حرفی برای گفتن داشتید ؟؟؟

همه ی دلخوشی های مردم را با مدیریت غلط تان نابود کردید انتظار نداشته باشید کسی همراه شما باشد

عید یعنی شادی و جشن و .....

از نظر شما عید هم باید با مداحی همراه باشد .
هم به دین ضربه زدید هم به اعتقادات دینی مردم و هم به اعتماد عمومی .
در ضمن، کسی نگفته که این کنسرت ها برای مردمی که از ایران سفر میکنن برگزار میشه. تو خود ترکیه هزاران هزار ایرانی زندگی میکنه که بلیت خریدن و خود همونها کافیه تا سالن پر بشه. هیچ کدومشون هم کرونا ندارن چون تو ایران نبودن. تو ارمنستان و آذربایجان همینطور. تنگ نظری رو کنار بگذارید!
از تابناک انتظار نداشتم مثل حسودا فکر کنه

مردم به شادی بیشتر از غم و غصه احتیاج دارند
مدیریت کرونایی شما حتی از عراق جنگزده هم ضعیف تر بود

اول مدیریت خودتان را اصلاح کنید بعد به دیگران و کنسرت خواننده ها ایراد بگیرید
جمعیتی که برای یک کنسرت تجمع میکنه یکصدم جمعیت تجمعات دهه فجر و انتخابات در کل کشور در شرایط پخش ویروس است .
تابناک جان

چرا مثل کیهان فکر میکنی ؟
مثل مردم باش
خجالت آوره.
باید حواس شان باشد شاید تعمدی در آلوده کردن آنها می باشد تا بعد از برگشت کشور را به آلودگی شدید بکشانند
اگر بجای کنسرت مراسم مداحی و نوحه خوانی بود بازهم مطلبی ، حرفی چیزی برای گفتن داشتید ؟
نه اینکه دولت مردان ایران، رئيس هواپیمایی ماهان بفکر مال اندوزی نبودن، طمع زیادی ندارن(آخه یادتون هست که مسافران چینی روازکشورهای همجوار پیاده راهیشون کردن به چین) اصلأباهواپیما جابجاشون نکردن.
درود بر این خوانندگان
دیدن عکس گوگوش، ابی، ... در سایت تابناک اقدامی رو به جلو است!
تبریک میگویم
شما نگران نباش، واسه دزدی ها و اختلاس ها چه حرفی داری؟
تا الان موردی پیش امده یکی از این خوانندههای وطن فروش یکبار کمک نقدی یا غیر نقدی به مردم ایران کرده باشند تا حالا کدام درامد کنسرتشون را به مردم بی بضاعت ایران کمک کردند. کاری که اکثر خوانندگان خارجی انجام میدند. واقعا ننگ بر کسانی که کنسرت این وطن فروش ها را مخصوصا در این شرایط میروند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
آقای معین کمک به تکمیل قسمت اورژانس و توسعه بیمارستان شهید مخمد منتظری نجف آبادنمودند . ضمن اینکه ایشان کنسرتشون رو لغو نمودند ولی هیجا نوشته نمی شه
بنده خدا شغلش این هست
ماسک ۲۵۰۰ تومانی را با تعرفه ۲۵۰۰۰ تومان که نفروخته
انصافا من نمی دانستم قرار است این کنسرتها برقرار شود شما اطلاع رسانی کردید-
ملتی که حامد زمانی دارد، نیاز به گوگوش ندارد! ضمنا کنسرت را در سالن اجرا می کنند نه در کاخ سلطنتی
به کنسرت آنور ابی ها کاری نداریم ، ولی اگر قرار است بخاطر کرونا مردم در منزل باشند خوانندگان وطنی برای شادی و کاهش غم و غصه مردم حداقل برنامه ضبط کنند و در رادیو و تلویزیون برنامه اجرا کنند. و اگر نشد مشخص میشود طمع داخلی هم کمتر از آنها نیست .
یه بسته کرونایی بفرستید تو جمعشون مایه عبرتشون بشه برای آینده
ابراهیم حامدی و داریوش و..نوستالوژی ما ایرانیان هستند و هنر مرز نمی شناسد. دوست دارین بریم کنسرت مسخره خواننده های سخیف پاپ داخلی رو گوش کنیم؟
شما هر وقت شهر کرونازده رو قرنتینه کردید ، اونها هم‌کنسرت نمی دن . انصاف هم خوب چیزی . صادر کننده کرونا شدید . از دیگران انتقاد می کنید ؟
شما که اینا رو آدم حساب نمی کنید پس طمع کردن و نکردنشون هم به شما ربطی نداره.
اگر اجازه میدادند تمام مردم ایران بر اساس عقایدشان آزاد باشند ، این افراد هم مجبور نبودند برای گذران عمر و جلب توجه دست به هر کاری بزنن . ما اکثر مردم و هنرمندانمون رو آواره دنیا کردیم و بعد تازه ازشون ایراد هم میگیریم. ؟
جمع کنید بسه حال بهم زن شدن رسانه های ایران . شماهم همچین درد هم وطناتون را ندارید خداوکیلی دارید؟ شرم آوره بخدا
اخي ! ادم از اين همه احساسات اشكش در مياد تابناك . راستى چه خبر از امار كشته شدگان ابان ؟
رفتار حرفه ای حکم میکرد همانطور که اسم برگزار کنندگان کنسرت را آوردی اسم خواننده جوانی که یخاطر کرونا لغو کرده هم میاوردی
ممنون تابناک نمیدونستم این دوستان کنسرت دارن

تبلیغ خوبی بود :)
شك نكنيد كنسل ميشه

طمع خواننده ها نيست
طمع شركت هاي نادان گرداننده كنسرت هاست................
اونها هم ایرانی اند، بماند که نمیتونند به کشور برگردند. بهتره لحن نوشتند را درست کنی ..... اشکال اینجاست که فکر میکنی فقط خودت خوبی و دیگران هیچ.

مطمئنا کنسرتهای هنرمندان هم لغو میشه
تابی جوووووون این عکسا رو نذار دین و ایمان ما به باد میره...
مگه شما به خاطر کرونا حاضر شدید مراکز مذهبی و دینی را که در قلب شهرهای ایران و عامل شیوع بیشتر این بیماری هستند را تعطیل کنید که انتظار دارید اونی که هزاران کیلومتر با ایران فاصله داره کسب و کار خودش را به خاطر کرونا تعطیل کنه!!!!
دمشون گرم بلیط چنده؟
عربستان کرونا نداره
تابناك عزيز كه اين متن زيبا رو نوشتى ، شما خودت تو هر نسلى باشى و هر سليقه اى در رابطه با موزيك داشته باشى ، خواه يا نا خواه با اين خواننده ها خاطراتى دارى كه هرگز نميتونى فراموششون كنى و انقدر اين دوستان جايگاهشون بين مردم بالا هست كه حاضرن به خاطرشون ميليونها تومان خرج كنن و روى ماهشون رو ببينن و براشون كار هنري اين عزيزان مهم هست نه چيز ديگه ،، شما به جاى اين مطالب برو متني بنويس كه اين بنده هاي خدا بتونن آزادانه در ايران كنسرت بزارن كه پول اين مردم در همين كشور خرج بشه نه جاهاي ديگه ممنون ميشم اگر نوشته بنده رو در نظرات بياريد البته شك دارم
کاش منم میتونستم برم کنسرت ابی، گوگوش، معین،مارتیک....خیلی خاطره انگیز هستند
شما اجازه بده بیان ایران هم مردم شاد میشن هم دیگه مجبور نیستن برن 100 مدل کشور دیگه بخونن.
خوب شما کاری می کردید که آنها بتوانند در مملکت خودشان کنسرت بزارند همه. اواره شده اند. توقع دارید که به میل شما رفتار کنند.
دیگه تابی با سلطان داریوش و بقیه شوخی نداشتیم. ولشون کن.
تا آنجا که من یادم هست در ۵۰ سال گذشته عمرم که به یاد دارم سالیانه یک دفعه آنفلانزا گرفته ام و حداقل یک بار سرما خودگی داشته ام . خطر مرگ در انفلانزا ۱۰ درصد است و در کرونا ۲ درصد . پس چرا اینقدر این موضوع بزرگ نمایی و خطرناک جلوه داده میشود؟
آدمی در عالم خاکی نمی‌آید به دست
عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی
اصلن گوربابای اوناکرده آقای تابناک مشکلات و معضلات دیگری نداریم که خاله زنک بازی درآوردی
این در حالی است که تاکید شده فضاهای عمومی که در آن اشخاص با فاصله کمتر یک تا دو متر باشند، بستر انتقال کرونا است و قاعدتاً اماکن فرهنگی نظیر سالن‌های سینما و کنسرت از این قاعده مستثنی نیستند
تابناک عزیز لطفا بفرمایید درداخلی ایران این موضوع ازچه زمانی !!! وچگونه رعایت میشود ؟!!!!!!! ‌
احتمالا پول کلانی میگیرن از دولت سعودی واسه همینه نگرانی برا اومدن یا نیومدن هموطنان ندارند. یکبار دیگه ثابت شد پول همه چیزه بقیش شعاره
ازوطن دوستی و عشق هم وطن شما بگو
شما جلوی هواپیمای ماهان که دست خودتونه رو نمی تونین بگیرین که باعث این همه مشکل شده
تبلیغ خوبی بود ....
شما نرو كنسرت ضايع بشن چرا خودت رو ازار ميدي
اخخخخخخخخخخخخخخخ سوختم
اخخخخخخخخخخخخخخخ سوختم
با همه این حرفا اگه راست میگی نظر سنجی بزار تا محبوبیت رو ببینی
همه که مثل مسؤلین محبوب دلها نیستند!!!
الان شما نگران کرونا گرفتن ایرانیها در عربستان هستی ؟؟ خخخخخ
هموطن پول که با زحمت بدست میاد به این افراد نده...
اینها در آمریکا دیگه مثل گذشته مشتری ندارن...
پادشاهی که رقابت و دشمنی تاریخی‌اش با ایران حتی به سال‌ها پیش از انقلاب بازمی‌گردد و در سال‌های اخیر نیز از هرگونه اقدام علیه ایران از حمایت از گروه‌های تروریستی تجزبه‌طلب تا هدف قرار دادن متحدان منطقه‌ای ایران دریغ نورزیده‌ است.
پس چرا ۳۷ ۸ سال شما عربستان رو دوست و برادر خودتون میدونستین با اینکه در باطن میدونستین عربستان دشمنه ماست؟؟؟
جدا از اینکه باید لغو میکردن بخاطر شرایط همینکه اسم اون خواننده ای که لغو کرده رو نیاوردید و اسم افرادی رو که لغو نکردن رو میارید مشخصه فقط هدفتون تخریبه
شما هم نگران انتقال کرونا نیستید خواستید از این فرصت استفاده کنید
خودتون هم نمیدونید دارید چه تیشه ای به ریشه خودتون میزنید بر خلاف جهت جریان مردم حرکت میکنید
همین ترکیه اگر از ایران کمتر کرونا نگرفته بیشتر هم نباشد ولی صداش در نمی اورند تا منفعت اقتصادی این کرونا کم نکند
تابی جون نبش قبر کردی
این که دیگه از احتکار بدتر نیست، هست؟؟ هرکی دوست داشت میره هرکی دوست نداشت نمیره. کسی مجبور نیست و خودش عقل داره میفهمه
تابناک، آب رو بریز اونجا که میسوزه
لطفا به ای موضوع هم بپردازید که بطور کلی چرا این خوانندگان حق اجرای کنسرت در مملکت خودشون را ندارند وبه همین دلیل دست به دامن خاندان ناپاک سعودی میشوند!!!؟؟؟
جشنواره زمستانی طنطوره یکی از این اقدامات برای جذاب نشان دادن کشوری است که به سادگی خارجی‌ها را در آن اعدام می‌کنند و سابقه سیاهی در این زمینه دارد و دور از انتظار نیست این جشن‌ها نیز منتهی دستگیری و حتی اعدام گروهی از خارجی‌هایی شود؟!!!
خداوکیلی من مخالف صددرصدی جمهوری اسلامیم ولی عربستان آخه چه کاریه عربستان! چه میکنه این پول اونم تو اوضاعی که نباید تو یه محیط تجمع کرد. واقعا خیلی دوست دارم بدونم خلیج فارسم میخونه یا نه
با سلام
به نظر میرسه شما هر کجا در مورد مسپله ای به مشکل بر میخورید از نام ایران و مردم ایران استفاده میکنید. الان ما باید باور کنیم که شما به فکر مردم ایران هستید که خدای ناکرده با شرکت در کنسرتها به کرونای جدید مبتلا شوند؟!
این خوانندگان اکثرا ضد وطن هستند و اشک تمساح میریزن از دور خاک بر سر اون ایرانی شود که به کنسرت این اجتماع ضد وطن بها دهد و بلیط بخرد
وطن فروشها
درست است که به مذهبیون ایراد میگیریم، اما دلیل نمیشود کار اشتباه این خواننده ها را ندید بگیریم. کرونا یک طرف، اینکه در کشورهای دشمن ایران کنسرت میدهند هم یکطرف. عرعربستان، امارات جینگیلی و بدتر از همه جمهوری جعلی باکو. تف به نانی که میخورید. باید به پیج این خوانندگان رفت و به آنها در این مورد تذکر داد. (تابناک اختیار ویرایش داری).
این که عرعرستان دشمن ماست پزیرفتنی ست و آشکار شده ست.
ولی باید اگه اینجوره حج هم نباید رفت
اگر مطلب میزارید، حداقل جرات به خرج بدید و انتقادها و پیشنهادهایی که در قالب کامنت بهتون ارائه میشه هم بزارید. هر کاری اصولی داره
عجيبه درسرزمين عربستان نداي خليج هميشه فارس سر ميدهند
دیگه بالاخره اونام هموطن های ما هستن و گوشت و پوست و خون ما
هممون همینیم پای پول که باشه و بتونیم بخوریم دکل نفتم یه جا قورت می دیم ... جای گله نیست
شما دیگه چی میگی، اون زمان که کرونا تو چین فراگیر شده بود چرا از پروازهای ماهان ننوشتی.
سلام
این خبر با این همه جزئیات بیش از آنکه نقد یا تقبیح رفتار خوانندگان مورد نظر و کشورهای میزبان باشه، در تبلیغ و تأکید برپا بودن کنسرتهای مورد اشاره است.
ضمن اینکه شیوع بیماری تا فرودین عملا این کنسرت ها رو کنسل/کم‌رونق خواهد کرد.
حالاشماخودشوناراحت نکن! نمیخوای ببینی نرو عربستان ویزاتوبده به من میرم به جات!!
تبلیغ رایگان جالبی بود !!؟؟؟
و من واقعا نمی دانستم
مطمئن باشيد گناه اين ها خيلى خيلي كمتر از ناداني است كه از چين ويروس وارد كرد . ماله كشي بر تقصيرات خودتون نكنيد .
اخوی. مگه این کنسرت برای ایرانیان داخله. یعنی خارج کشور ایرانی نداریم.
لعنت به آل سعود -لعنت به وطن فروش -لعنت به آدم های سود جو و خائن
چه ربطی‌ داشت ؟! کاملا مغرضانه بود این متن
اگه همين قدر مفصل به شبهه هاي مربوط به دير اعلام شدن آمار كرونا، عدم توقف پروازهاي ماهان به چين، عدم تطبيق آمار كرونا با واقعيت، و عدم قرنطينه شهرهاي كانون ويروس بالخص قم ميپرداختيد مشخص ميشد غرض ورزي ندارين.
کسی را که بزور نمیبرند اما هرکس رفت در برگشت حتما بایدمورد کنترل وتست قرار بگیرد واگر مشکوک بود با هزینه خودش در مکان مشخصی قرنطینه شود
عجب کنسرتی بشه من حتما میرم مرسی از اینکه من رو در جریان این کنسرت ها گذاشتین سلاطین موسیقی ایران
آخه به شما چه ربطی داره؟ ا
از لیس زنها چه خبر؟
دستگیر و سریعا اعدامشون کنید
مرگ بر همشون..
مگه این کشورها به ایرانیها با این وضعیت کرونا ویزا میدهد؟
تابناک عزیز با فرض اینکه مقاله درست باشد هم فکر نمیکنی خودت را خفیف میکنی با ورود به این مسائل.
نگران نباشید هیچ کشوری ایرانیها رو راه نمی ده. اینه هم بیخود کیسه دوختن
این نوعی تبلیغ زیرکانه برای مطرب های بقول خودتون لس انجلسی نیست؟
اینا چه ربطی به شما دارن ؟ شما یه قم ببندین
اینا ازولشم معلوم بود خائنن
از وقتی دخال ایران سخت گیری ها کمتر شده و گرو ها و خواننده های داخلی تونستن خودی نشون بدن دیگه کسی به کنسرت اینا نمیره.
اگر وجدان داشتی و انصاف هنینجور که اسم این خواننده هایی که مورد انتقاد قرار دادی نوشتی، اسم اون خواننده ی جوان مقیم خارج رو که قبول نکرده کنسرت بزاره رو هم می نوشتی..همه ی ما از یک قماشیم برادر،هر کس به شکل خودش
نترس کسی نمی تونه بره
تمامی مسافرین از این کشورها را در صورت ورود ایران به دلیل تهدیدات امنیتی قرنطینه کنید.
چیه پول دادی بلیط خریدی می تزسی بری حالا و گرنه برای ما که کنسرت توی ایران هم نمی تونیم بریم چه فرقی داره تو هم اگر یرت تو اخورشون گیر نیست ناراحت اوهایی که می رن کنسرت نباش
اقا اصلا فرض کنیم این 4 تا دلقک طمعکارن
ملتی که بلیط این کنسرت ها رو میرن درک شرایط فعلی رو ندارن ؟
خب بذارید بیان داخل کشور بخونن که این پول به جیب اجنبی نره
ببين تابنام واقع بين باشيم ما با عربستان مشگل داريم يا اون با ما ؟
زمانی که پای پول به میان میآید افراد چهره واقعی خود را نشان می دهند.
تابناک عزیز ممکنه بفرمائید اونوقت این کنسرتها قراره در کدام کشور دور و بر ایران برگزار بشه؟ آذربایجان؟ ترکیه؟ ارمنستان؟ امارات؟ قطر؟......
به ملا نصرالدین گفتند: عروسیه،
جواب داد: به من چه؟
گفتند عروسی شماست،
جواب داد: به شما چه؟
لعنت به همشون حالم ازشون به هم میخوره اینا خودشون به غربیها باختن چه برسه به وطن
تاچشمهای توازحدقه دربیاد. فهمیدی چی گفتم؟عمرابفهمی
ترکیه و ادربایجان و ارمنستان و گرجستان که مرزشون رو بروی ایرانی ها بسته اند پس اینها برای ایرانیان مقیم اون کشورها برنامه خواهند داشت اگر خطری باشه مسولان اون کشور ها لغو می کنن
واقعا خجالت آور است که در این اوضاعی که دست به هر جایی و هر حوزه ای و بخش و کاری میزنید
خراب است و افتضاح و هرج و مرج
و مسولان نگران کنسرت چند تا خواننده در عربستان هستند !؟
هروقت شرکتهایی مثل ایرانخودرو وسایپا به خاطر سلامت کارکنانشون به طور موقت تطیل کردن . اونام کنیرتشونو معلق میکنن
معين كنسرتش در نيويورك عقب انداخت
دمت گرم عجب عکسهای گذاشتی تابی جون یکمی حالمون جا آمد کاش میشد بریم کنسرتشون قوربون تک تکشون برم.
نگران نباشید. این حضرات جون دوست از ترس ابتلای خودشان به کرونا برنامه شون رو لغو خواهند کرد!
دستشون درد نکنه چه کنسرت های قشنگی است الان داریم دور هم میبینیم , تا کور شود هر آنکه نتوان بدید
خیلی هم عالی
مگه مجبورن بخونن بهتر که نخونن گناه هم کمتر خدا به راه راست همه رو هدايت کنه ان‌شاءالله
مگه تابی هم از این کنسرت ها و ....اطلاع داره
زمانی خط هواپیمایی ماهان در حال وارد کردن کرونا ویروس بود چرا از این طمع جلو گیری نکردن ...... آخه چرا این قدر احمق فرض کردن مارو .....
چی کار دارید به معین بنده خدا
طمع کار اون شرکت هواپیمایی است که میدونستن در چین کرونا هست ولی برای پول پرواز به چین رو متوقف نکرد و کشور رو به این وضع کشوند
کارشون درسته و به کسی ربطی نداره
تابناک ، به قول احمدی نژاد آب را بریز اونجا که داره می سورونه .

این تحلیل امنیتی و سیاسی همانند ، کارهای بولتون نویس سربازان بدنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است. این که گفته میشود بخش بزرگی از روزی نامه نویسان امروزی شاغل در سایت ها و روزنامه ها و صدا و سیما در شکنچه و اعتراف گیری و پرونده سازی روزگار میگذراننند ، بی دلیل نیست
باز خرهایی پیدا میشن تو این وضعیت کنسرت هم برن .به درک که میرن کسی که در اوج تفهمیه بهتر بمیره جا واسه انسانهای با لیاقت وا بشه .
ای خاک بر سر وطن فروشان خائن که بخاطر دلارهای نفتی همچون شاهزاده پهلوی ، بروند دو زانو جلو عربها برای آنها بخوانند . اینها ایرانی نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
!!!!!!!!!!!!!!!!! بی تربیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
مگه میتونن توی ایران بخونن و نخوندن؟
از جنس آنان که ضریح را لیس میزنند به این کنسرتها میروند یعنی آنان که علم را باور ندارند
اون خواننده جوان کی بوده که کنسرت رو لغو کرده؟ چرا اسمش رو نمیگی؟
تابناک الان مشکلت اینه
اگر مشکل گشایی برو مشکل کمبود تجهیزات پزشکی گیلان را رفع کن
مردم خودشون میتونن فکر کنند نیازی ندارند تو براشون تصمیم بگیری
همین حرفها را بر انتخابات زدی دیدی چی شد
پس .....
نسل جدید اصلا به اینا گوش نمیده همه برن فقط معین نره ابی بیک بیک و داریوش مهم نبوده اهنگ داریوش و ابی فقط هرویین طلب مبکنه نود درصد معتاد ها اینا را تعریف میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
همه رو با یک چوب نزن همه هروئینی نیستن
کشور و جوونا به سمت پاکی قدم برداشتن سالهاس هموطن
مرزا رو ببندید
اگر نگران این وضعیت هستید خواهش میکنم آنها را به کیش دعوت کنید تا اونجا کنسرت بگذارند.
خواهید دید که هم خوانندگان و هم مردم کیش را به عربستان ترجیح می دهند و خیلی هم خوشحال تر خواهند بود.
من ۲ سال پیش کنسرت آقای ابی رو رفتم در تفلیس ، دقیقا همون جایی که امسالم کنسرت میذاره ، بلیت ۲۵۰ دلاری گرفتم ردیف چهارم ، کنسرتی بینهایت بی کیفیت با صدابرداری فاجعه توی یه سالن پر از سوسک . واقعا در حق حاضرین ظلم کرد ، این همه ادم از ایران اومده بودن بدون اینکه حتی احترامشون حفظ بشه . قیمت بلیتاشون از تمام خواننده های معروف دنیا گرونتره و کیفیتشون از اجراهای داخل ایران به مراتب پایینتر . میگه اجرا در تفلیس و فیلم کنسرت لس آنجلس و نشون میده . اگر راست میگن فیلم یکی از این همه اجرای اطراف ایران رو نشون بدن که مردم بازیچه ی اینا نشن.
بالاخره هرکس هم جنس خودش رو پیدا میکنه... توقع داشتن عقل وشرف از یه مشت شیرین عقل مغز فندقی مطلب زیادی است. خدا هم دیگه اینا رو رها کرده.... اصلا جای فکر ندارن این قماش
عخی اخبار جدیدی نداشتین به اقای صدا گیر دادی
فک کنم ابولا به جانشان بفته
ای جاااااااااان،به کجا ها بنگرم که هر کجا نگرم....
این روزا که قرنطینه خانگی شدیم با نیاز هامون شوخی نکنید
برادر بی خیال قبیله یعنی یه نفر. داریوش نمیاد ابودان
شنیدن صدای این خواننده ها از عربستان آدمو یاد او زمانی میندازه که تو جبهه زمان جنگ با صدام،صدای همین خواننده ها از رادیو عراق برامون پخش میشد،شاید وطن پرستی بعضی ها ،کرونا گرفته باشه.
گشورهای دیگه منتظر اجازه ما برای جشن و سرورشان نمی مانند.
دست درد نکنه تابناک همین دیدن عکشون هم حال ادم خوب میکنه
آخه من نمیدونم ی عده مثل سایت تابناک چرا دارن خودشونو خفه میکنن
وای براین وطن فروش های غرب زده
خوب میشورید به مردم اگه به مسئولین هم اینجوری هجوم میاوردین نبود
در کشوری که دختر وزیرش احتکار دارو میکند صحبت از طمع خوانندگان مسخره است.
خوب بلدی تبلیغ کنی تابی جون
به هر حال هر کس دغدغه ای داره به اندازه شعورش
شما راجع به قرنطینه‌ی قم که مرکز پخش کرونا هست و لزوم تعطیلی مراکز زیارت هم همین نظرو داری؟
یه نوع تبلیغ برای اینها ب.ئ
مرسی که عکس داریوش و گوگوش و ابی را نشر دادید. نوری بر دلمان تابید
ا چه جالب خوب شد تبلیغشون کردید حتما یه سری بهشون میزنیم
پال یادم رفته بود با پوستر تبلیغاتشون هم که گداشتین فقط بی زحمت آدرسشون رو هم بفرمایید
داریوش اقبالی کنسرتش رو لغو کرد خبرش هست بخونید و انتشار بدید لطفا تابناک !!!!!!
ی حرکت صحیح ک واقعا لازم بود
استاد معین بهترین خواننده هست و کاملا بی حاشیه پس براش الکی حرف نزنید کنسرت او همه شرایط در نظر گرفته شده بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار