بازدید 10570
۱

افزایش تولید مواد شوینده برای تامین نیاز بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: شرکت‌هایی که در زمینه تولید مواد شوینده بهداشتی، نظافتی و ضدعفونی کننده مشغول فعالیت هستند، با افزایش ظرفیت تولید در تلاش هستند تا نیاز بازار مصرف را تامین کنند.
کد خبر: ۹۶۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ 05 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران به همراه مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر از سه شرکت تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده بازدید کردند.

امامی امین پس از بازدید از واحد تولید ماسک، شرکت شیمیایی شمین (وایتکس) و شرکت به پاک شیمی سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور این شرکت‌ها با افزایش ظرفیت تولید در تلاش هستند تا نیاز بازار مصرف را تامین کنند.

وی افزود: شرکت‌هایی که در زمینه تولید مواد شوینده بهداشتی، نظافتی و ضدعفونی کننده مشغول فعالیت هستند علاوه بر تامین نیاز استان تهران تولیداتشان را به سایر استان‌های کشور نیز ارسال می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه اکثر شرکت‌های تولید محصولات بهداشتی، شوینده و ضد عفونی کننده با کمبود مواد اولیه مواجه هستند، گفت: با هماهنگی‌هایی که با سایر استان‌ها انجام شده، پیگیری‌ها در حال انجام است تا مواد اولیه مورد نیاز این واحد‌ها در اسرع وقت تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه در کشور در زمینه تامین مواد اولیه این شرکت‌ها کمبودی نداریم، ادامه داد: شرکت‌هایی که در زمینه تولید مواد اولیه فعال هستند با افزایش تقاضا مواجه شده‌اند و با افزایش ظرفیت تولید نیاز تمام شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی را تامین خواهند کرد.

در این بازدید فریدون عطایی، سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران و مصطفی زینت بخش، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر نیز حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
احتمالا این افزایش تولید و بگیر و ببند برای صادرات هست مردم همچنان باید دنبال ماسک و دستکش و .... باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی