بازدید 3707

سرمربی هلندی که پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

کد خبر: ۹۶۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 04 March 2020

رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند شب گذشته (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ ملت‌های اروپا که در آن تیمش با تیم‌های ملی ایتالیا، بوستی و لهستان در گروه اول از لیگ A همگروه شده است، فاش کرد که باشگاه بارسلونا بعد از اخراج ارنستو والورده و پیش از استخدام کیکه ستین، به او پیشنهاد داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مدافع هلندی سابق تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ به این سؤال که آیا بارسلونا بعد از برکناری والورده به او پیشنهاد داده است، گفت: بله اما پاسخ من منفی بود چون الان با تیم ملی هلند هستم.

کومان سپس درباره وضعیت فعلی بارسلونا و فرنکی دیونگ هافبک هلندی این تیم که امسال در نوکمپ سال پرفرازونشیبی داشته است، اظهار داشت: دیونگ در بارسلونا زیاد بازی می‌کند و این نکته مثبتی است اما او در پستی متفاوت از آنچه که به بازی در آن عادت داشت قرار گرفته است. این هم تصمیم سرمربی بارسلونا است. دیونگ بسیار جوان است و از حضور در بازی‌ها درس می‌گیرد. من اما فکر می‌کنم که او در تیم ملی زیر نظر من به سبکی متفاوت بازی می‌کند.

سرمربی لاله‌ها با ابراز خرسندی از قرار نگرفتن تیمش در گروه مرگ لیگ ملت‌های اروپا درباره همگروهی‌های تیمش گفت: این گروه نامطلوب نیست چون می‌توانست خیلی سخت‌تر باشد. نکته خوب این گروه آن است که فرصت بازی با تیم‌هایی را برای ما فراهم می‌کند که پیش از این مقابل آنها بازی نکرده‌ایم البته به جز ایتالیا. دو تیم دیگر این گروه برای ما کمتر شناخته شده‌اند. پس این چیز خوبی است. ما هرگز مقابل بوسنی و هرزگوین بازی نکرده‌ایم و این چیز جالبی است. من مهاجم این تیم، ادین ژکو را می‌شناسم و می‌دانم که او مدت‌هاست در سطحی بالا بازی می‌کند. با این حال تا زمانی که بازی‌ها آغاز شود، خیلی چیزها ممکن است تغییر کند. اول از همه ما باید در یورو بازی کنیم. بعد از آن برای بازی در لیگ ملت‌ها هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل