بازدید 3403

آژانس: ذخایر اورانیوم غنی شده ایران۵برابر حدمجاز در برجام شده است

آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران به بیش از ۵ برابر حد مجاز در توافق هسته‌ای رسیده است.
کد خبر: ۹۶۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ 03 March 2020

آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران به بیش از ۵ برابر حد مجاز در توافق هسته‌ای رسیده است.

به گزراش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران به بیش از ۵ برابر حد مجاز در توافق هسته‌ای برجام رسیده است.

در گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین ادعا شده است که ایران محدودیت‌های اصلی مرتبط با توافق هسته‌ای برجام را از جمله درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم و ذخایر اورانیوم غنی شده نقض کرده است.

گزارش جدید آژانس همزمان با آن اعلام شده که رئیس آژانس نیز که در فرانسه به سر می‌برد، در جریان دیدار با مقامات این کشور ادعاهایی را علیه ایران در زمینه لزوم شفافیت و ارائه توضیحات لازم از سوی تهران مطرح کرده است.

پیش از این برخی خبرگزاری‌های غربی به نقل از بعضی از دیپلمات‌های حاضر در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شده بودند که آژانس با انتشار گزارشی درباره مناقشه اتمی ایران از عدم همکاری این کشور با بازرسان آژانس انتقاد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار