بازدید 19784
۸
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد:

جزئیات مصوبات شورای پول و اعتبار برای وام‌گیرندگان/ انتقال اقساط ۳ماه پیش رو به پایان دوره بازپرداخت

اقساط تسهیلات کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند و همینطور اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هر گونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آنها منتقل شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 03 March 2020

جزئیات مصوبات شورای پول و اعتبار برای وام‌گیرندگان/ انتقال اقساط ۳ماه پیش رو به پایان دوره بازپرداخت

به گزارش تابناک اقتصادی؛ عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با تشریح مصوبات امروز (۱۳ اسفند ۹۸) شورای پول و اعتبار گفت: بر اساس مصوبه این شورا، اقساط تسهیلات صاحبان کسب و کارها و وام قرض‌الحسنه اشخاص به انتهای دوره اقساط منتقل می شود.

وی افزود: در جلسه عصر امروز ۱۳ اسفند ۹۸ شورای پول و اعتبار، تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها خصوصاً فعالیتها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، دچار مشکلات مالی شده و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود (نظیر هتل ها، رستوران ها و بخشی از حمل و نقل) اتخاذ کرد.

به گفته همتی، اقساط تسهیلات این کسب و کارها و نیز اقساط تسهیلات قرض الحسنه کلیه اشخاص، طی ماههای اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زبان انتهای اقساط آنها منتقل می شود.

وی اظهار داشت: تمامی بانکها و موسسات اعتباری غیربانکی موظف هستند بر اساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری، مساعدت لازم را به عمل آورند.

همتی ادامه داد: بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران بانکها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیبانی لازم را از آنها به عمل خواهد آورد. به امید خلاصی هرچه زودتر ملت بزرگ ایران از این ویروس و عادی شدن فعالیت های اقتصادی کشور.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
جونت سلامت ؛ نفسم نیومد ..... نیومد!
وامها رو ببخشین به مردم
سلام
چرا فقط قرض الحسنه اکثر وام ها ۱۸ درصد هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
مگر وام قرض الحسنه کلا داریم
وام مسکن که اقشار ضعیف گرفته اند نباید شامل این مصوبه باشد ؟ یعنی فقط کاسبان حق این قانون را دارند.
باسلام
ببخشید فقط اونها نیستند که مشکل میخورند در بازپرداخت وام لطفا بگوش مسئولین برسانید که بهتر است کلیه وامها را سه ماه به تاخیر بیاندازند. الان خیلی ها هستند که مشکل درآمدی خوردند در این وضعیت و مثلا نمیتوانند وام مسکن و یا وام های بانکی دیگر را پرداخت کنند لطفا آنها را هم ببینید.
ببخشید وام کشاوزی شامل میشه
در کشورهایی مثل تایلند و هنگ کنک و ژاپن و مالزی و...به شهروندان یک مبلغی تعلق گرفته تا درمنزل بمونن و این دوره را بدون اسیب به پایان برسونن،اینجا وجهی که نمیدن انتظار دارن مردم درخانه بشینن،راضی هستن هزینه رکود و ورشکستگی و هزینه چکاب کرونا را بدن ولی پولی به حساب واریز نکنند.با کلی منت وامها را به ماه های بعد موکول کردن که خودش بدتره،این مدت درامد نداشتیم ازجیب خوردیم برگردیم باید بدهی را تسویه کنیم که خودش یک معجزه میخواد با وضعیت بازار قبل از کرونا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار