بازدید 20074

کارت شناسایی ماموران بهداشت را چک کنید

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در خصوص سوء استفاده احتمالی از مراجعه ماموران بهداشت به درب منازل هشدار داد.
کد خبر: ۹۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 03 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا موذن معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اعلام وزیر بهداشت مبنی بر اعزام گروه‌های بهداشتی به درب منازل، اظهار داشت: هموطنان می‌بایست به منظور جلوگیری از هرگونه سرقت و کلاهبرداری احتمالی با پوشش مأموران بهداشت دقت لازم را به عمل آورده و قبل از هرگونه اقدامی، کارت شناسایی افراد را رویت کنند.

وی افزود: شهروندان همچنین لازم است از هرگونه اجازه ورود و پاسخگویی به سوالات و تقاضای افراد با عنوان ماموران بهداشت و همچنین بازدید از منازل و پارکینگ‌ها و احیانا نقل و انتقال اشیا و لوازم منزل خودداری و حتی ضد عفونی کردن محیط را با نظارت مورد تایید قرار دهند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در پایان توصیه کرد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا مراکز بهداشت درمیان بگذارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۲
تو مملکتی که بانک جعلی درست می کنن و از صدا سیما تبلیغ می کنن و سپرده های مردم رو بالا می کشن و بانک مرکزی هم می گه به من مربوط نیست و .... یعنی نمیشه کارت شناسایی جعل کرد و به این بهانه سر ملت کلاه گذاشت؟
کسانی که با سلامت مردم بازی کردند را دار بزنید بدون در نظر گرفتن جایگاهشان
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی !
از کجا کارتشناسایشان معلوم جعلی نباشند . تا دیروز میگفتین در باز نکنین حالا میگه میان. بهتر نیست با ایجاد پایگاه در هر محله این کار را انجام بدن تا اونایی که احساس مریضی مکنن بیان
نکنید این کارو. دزدی و کلاهبرداری میشه
ما نیاز به این جهادگران نمایشی نداریم و در خانه را هم بر روی هیچ کس باز نمی کنیم زیرا اینها خودشان ممکن است منبع ویروس باشند.
خوب بهتر نبود نمونه كارت شناسائي را نشان ميداديد تا بدانيم چه شكلي هست و از كارتهاي جعلي تفكيك كنيم؟
اصلا میخوان بیان چکار کنن قبلش بهتره توضیح بدن چون فعلا اطلاعات بسیار کمی داده شده و اینطوری هیچکس در خانه اش را بروی اینها باز نمیکند
خپ این کارت شناسایی چه فرم و شکلی داره ؟
مگه ما نمیفهمیم منابع متحرک کرونا را به خونه هامون راه بديم. ما با فاميلامون ارتباطمون قطعه. حالا افرادي رو که در بهترين حالت اگه دزد و کلاهبردار نباشن و واقعا مامور بهداشت باشن تو هزار تا خونه رفتن و لباسهاشون آغشته به نه فقط کرونا بلکه انواع و اقسام بيماري هاي عفوني ديگه هست بياريم تو خونمون حالا وبا و غيره و ذلک هم بگيريم. نه داداش شما يه توزيع ماسک رو نميتوني مديريت کني به چه جراتي ميخواي به حريم خصوصي مردم تجاوز کني. ما خودمون تنهايي بهتر از خودمون مراقبت مي کنيم . ما را به خير تو اميدي نيست شر مرسان !!!!!!
جسارتا مادر و پدر من تنها زندگي مي كنند و مسن هستند. وقتي درب را باز كردند چطوري جلوي ورود مامور تقلبي را به منزل بگيرند؟ رييس محترم پليس و مسئولان وزارت بهداشت راهنمايي بفرمايند.
چندین ساله ک می کن کارت پلیس رو چک کنید ، حالا میگن کارت بهداشت ...
بابام جان ، شما اول یه نمونه اش رو بزار که من بدونم باید چی رو ببینم ! بعد بگو چک کن ، چک کن !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر