بازدید 16515
۵

مدارس فردا تعطیل است؟

مدارس اکثر استان های کشور از ابتدای اسفند ماه به دلیل شیوع کرونا تاکنون تعطیل شده است و احتمال آن وجود دارد که تعطیلی مدارس کلیه استان ها روزهای آینده نیز تمدید شود.
کد خبر: ۹۶۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 02 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، در پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا که روز جمعه برگزار شد، مدارس سراسر کشور در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شد.

با توجه به ادامه روند شیوع کرونا در کشور احتمال تعطیلی مدارس در روزهای آتی نیز وجود دارد. در صورت اعلام تعطیلی مدارس توسط مراجع مرتبط اطلاع‌رسانی می شود.

چهارشنبه ۳۰ بهمن بود که کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت خبر «مثبت شدن نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس» را تایید کرد؛ امروز و به فاصله کمتر از دو هفته از اعلام رسمی رسیدن کرونا به ایران، شمار مبتلایان کرونا ویروس در ایران به ۹۷۸ نفر و مجموع فوتی‌ها به ۵۴ نفر رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
اگر میخواهین بیماری گسترش پیدا نکنه نه تنها مدارس و دانشگاهها، بلکه بیشتر سازمانها و شرکتها هم باید تا 15 فروردین تعطیل شوند! البته مسافرت و شمال رفتن هم ممنوع شود!
نظر خودتان یا این سوال زیبا چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط تیتر بزنید ..
دوره کومون بیماری بین ۲تا ۱۸ است و در زمان کومون احتمال انتقال بیماری از فرد ناقل به سایرین کمتر از ۳ درصد است که نکته مثبتی است. اما سعی کنید تا حد امکان از حضور در تجمعات، بیمارستان‌ها، بانک‌ها و... خودداری کنید.

به جز راه دهان و تنفس راه دیگری که می‌تواند ویروس را به فرد انتقال دهد، پرتاب ذرات آلوده ویروس به داخل چشم است. از این رو توصیه می‌شود از عینک‌های طبی یا غیر طبی استفاده کنید...........
متن کپی شده از سایت خودتان ...........
مدارس به نظر شما تعطیل شود یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه سوالی است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعضیها چون پول سفر خارجه را نداشتند به سفر آخرت رفتند!
تعطیل باشه نباشه که ما بچه هامون را به مدرسه نمیفرستیم تا کرونا کامل جمع بشه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی