بازدید 3711

دستگیری دو فروشنده الکل‌ تقلبی در شمال تهران

کد خبر: ۹۶۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 01 March 2020

دو فرد سودجو که اقدام به فروش محلول‌های ضدعفونی کننده غیربهداشتی و تقلبی در منطقه آجودانیه تهران کرده بودند، از سوی مأموران کلانتری قائم دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، اواخر هفته گذشته ماموران گشت کلانتری 164 قائم درحال گشت زنی در منطقه آجودانیه بودند که متوجه شدند راننده یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ در حال فروش مواد ضدعفونی کننده است که برای بررسی موضوع وارد عمل شدند، اما راننده و دیگر سرنشین نیسان، سوار برخودرو شده و از محل متواری شدند.

با فرار دو نفر، تعقیب و گریز میان آنان و مأموران پلیس آغاز شد و پس از دقایقی خودروی مذکور متوقف شده و دو متهم دستگیر شدند که با انتقال آنان به مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفته و اقرار کردند که از شهرهای شمالی کشور به تهران آمده و ظرف‌های چهار لیتری محلول ضدعفونی کننده تقلبی را به قیمت یک میلیون و 120 هزار ریال به فروش می‌رساندند.

خودروی متهمان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن 400 برچسب و هولگرام جعلی مربوط به شرکت های معتبر الکل سازی نیز کشف و مشخص شد که محلول های ضدعفونی کننده، همگی تقلبی و غیربهداشتی هستند. اما متهمان همچنان اصرار داشتند این محلول های ضد عفونی اصل است که بازرس وزارت بهداشت با حضور در کلانتری عنوان کرد که این محلول‌ها فاقد تاریح تولید و انقضاء و غیربهداشتی است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای دو متهم پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر