بازدید 4510
۳

دستگیری دانشجویی که برای سرگرمی، مردم را از کرونا می‌ترساند

کد خبر: ۹۶۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 01 March 2020

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دانشجویی که اقدام به انتشار فایل های صوتی و کلیپ های کذب در مورد کرونا ویروس در کشور کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی درباره دستگیری این فرد گفت: در روزهای اخیر و با افزایش نگرانی شهروندان در مورد ویروس کرونا، متاسفانه شاهد برخی خبرسازی های جعلی و شایعه پراکنی از سوی برخی افراد در فضای مجازی بودیم که در همین راستا مأموران پلیس امنیت نیز به این موضوع ورود کرده و با افرادی که به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت روانی مردم بودند، برخورد کردند.

وی ادامه داد: در جریان همین بررسی‌ها مأموران پلیس امنیت با یکی از کاربران فضای مجازی که اقدام به انتشار مطالب و محتوای کذب کرده بود، مواجه شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که این فرد دانشجوی یکی از دانشگاه‌های واقع در شهرستان‌های دیگر است که با بارگذاری فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری ساختگی باعث تنش و اضطراب روانی شهروندان در جامعه شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به شناسایی مخفیگاه این جوان دانشجو در محدوده شهرک افسریه تهران گفت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران صبح امروز به مخفیگاه این فرد رفته و او را دستگیر و به مقر پلیس امنیت منتقل کردند که این فرد در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف و هدفش را از انتشار مطالب کذب، سرگرمی و افزایش مخاطبان و دنبال کنندگان خود در فضای مجازی اعلام کرد.

به گفته راستی، برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
باید حسابی ادبش بکنند
این فرد را باید به روان‌شناس معرفی کنند و البته با تشکیل پرونده روانی. تا فردا هر جا خواست استخدام شود بدانند که با چه موجودی طرف هستند!
باعث تاسف است که دانشجوی ما از آزار دیگران آنهم دراین شرایط بحرانی لذت ببرد.شاید در آموزش موفقیت هایی داشته ایم اما درپرورش که مهم تر هم هست نه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل