بازدید 5863
۴

برخورد دستگاه قضایی با محتکران اقلام داروخانه‌ای

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی با متخلفان و محتکران اقلام داروخانه‌ای در استان مرکزی به شدت برخورد قانونی می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 01 March 2020

به گزاش «تابناک»، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، گفت: دادستانی با شدت و قاطعیت با افرادی که در شرایط موجود دارو و لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کند برخورد می‌کند و در این بحث لحظه‌ای نه چشم‌پوشی می‌کند و نه عقب‌نشینی خواهد کرد چرا که سلامت مردم، نظم و امنیت و قانون خط قرمز دستگاه قضائی به شمار می‌رود.

وی افزود: براساس قانون، قانون‌گذار برای افرادی که اخلال می‌کند مجازات شدیدی را در نظر گرفته و اگر مشمول مفسد فی‌الارض شوند تا مجازات اعدام هم در نظر گرفته بوده و ملاک ما نیز عمل براساس نص صریح قانون است.

بیشتر بخوانید:
پلمب یک داروخانه متخلف به دلیل امتناع از توزیع محصولات ضدعفونی کننده

وی اضافه کرد: از مردم شریف و نجیب استان مرکزی و کلانشهر اراک درخواست داریم مانند گذشته موارد احتکار و اختلال را سریعا به دفتر دادسرا یا مرکز بهداشت و یا پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت اقدام قانونی و قضائی لازم در مورد این موارد انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
کی ؟؟ چه وقت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برخورد می کند؟
کو نتیجه؟
به شدت كِى ؟ وزيرمون ادرس داده . برين سراغش بگيرينش معطل چي هستين ؟
ای کاش شرکت هایی مانند دیجی کالا و ... که شبکه های توزیع دارند کمی از سود خود را اختصاص به توزیع رایگان ماسک می کردند . و یا در توزیع ماسک کمک شبکه های بهداشت و درمان بودند ... ولی حیف از اینکه تجارت بدون شرافت معضلی شده است در کشور ما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار