بازدید 4555

جلسه فتح‌الله‌زاده و مجیدی برای لیست فصل بعد

مدیرعامل استقلال نمی خواهد زمان را از دست بدهد و قصد دارد در جلسه با فرهاد مجیدی ضمن گرفتن نقطه نظرات سرمربی آبی‌ها با او درباره جذب بازیکن جدید در باقیمانده فصل جاری و همچنین لیست فصل آینده صحبت کند.
کد خبر: ۹۶۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 29 February 2020

سرپرست باشگاه استقلال طی روز‌های آینده با فرهاد مجیدی دیدار می‌کند تا زودتر از همه تیم ها لیست فصل آینده را هم از همین حالا ببندد و وارد مذاکرات معروفش شود.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح الله زاده و فرهاد مجیدی طی روز‌های آینده دیدار خواهند کرد تا برنامه‌های تیم فوتبال استقلال را با هم هماهنگ کنند. فتح الله زاده که به تازگی سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده گرفته نمی خواهد زمان را از دست بدهد و قصد دارد در جلسه با فرهاد مجیدی ضمن گرفتن نقطه نظرات سرمربی آبی‌ها با او درباره جذب بازیکن جدید در باقیمانده فصل جاری و همچنین لیست فصل آینده صحبت کند.

به نظر می رسد حاجی استقلالی ها برای این فصل هم قصد جذب یک بازیکن سطح بالا را دارد. وی در این مورد گفت: «ما یک جای خالی داریم و اگر قرار باشد بازیکنی جذب کنیم باید یک بازیکن باکیفیت به خدمت بگیریم. از این رو باید با فرهاد مجیدی صحبت کنم تا اگر او صلاح دید یک بازیکن خوب را به استقلال بیاوریم که پول مان هدر نرود و بتواند به تیم کمک کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی