بازدید 28199
۵

کاهش ساعت کاری ادارات در برخی شهرها و استان‌ها

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در برخی استان‌ها اعلام کرد: ساعت کاری ادارات دولتی در برخی شهرها از شنبه کاهش می یابد.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸ 29 February 2020

کاهش ساعت کاری ادارات دولتی استان یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری‌ها، طبق اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری و رعایت بیشتر اصول پیشگیرانه، ساعت پایانی فعالیت روزانه ادارات، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی استان، به استثنای بانکها، دستگاه‌های خدماتی و مراکز بهداشتی و درمانی از شنبه دهم اسفندماه به مدت یک هفته ساعت ۱۲ تعیین می شود. کاهش ساعت کاری ادارات دولتی استان یزد

همه ادارات استان یزد موظفند در این مدت، شرایط لازم برای دورکاری یا کاهش بیشتر ساعات کاری کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای را فراهم آورند.

همچنین به منظور تسهیل امور و کاهش تردد شهروندان به ادارت و نهادها، مدیران موظفند زمینه رسیدگی به امور ارباب رجوع به صورت غیر حضوری و یا تلفنی را بیش از پیش فراهم آورند.

کم شدن ساعات کاری ادارات آذربایجان‌غربی

ساعات کار ادارات ستادی و اجرایی آذربایجان‌غربی از ، شنبه تا دوشنبه، ۱۲ اسفند به پنج ساعت در روز کاهش یافت.

روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا و تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ساعات کار ادارات ستادی و اجرایی شامل واحدهای اداری دستگاه‌های اجرایی، موسسات آموزش عالی و کادر اداری شهرداری‌ها از ، شنبه تا دوشنبه به مدت سه روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهدبود.کم شدن ساعات کاری ادارات آذربایجان‌غربی

همچنین در این مدت مدارس، مهدهای کودک و مراکز آموزشی سطح استان طی این سه روز به طور کامل تعطیل اعلام شده‌است.

کاهش ۲ ساعته فعالیت ادارات خراسان شمالی

به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از تهدید سلامت مردم، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی خراسان شمالی از روز شنبه، دهم اسفندماه، ۲ ساعت کاهش می‌یابد.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی جمعه‌شب اعلام کرد: بر اساس تصمیم کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا، با هدف حفظ سلامت شهروندان و کارکنان ادارات، از فردا - شنبه- تا اطلاع بعدی، کارکنان اداری از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ در محل کار خود حضور خواهند یافت.

این کاهش ساعات کاری، به جز دستگاه های خدمات رسان، شامل همه ادارات می شود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خراسان شمالی از نظر آلودگی به ویروس کرونا، همچنان جزو استان های پاک محسوب می شود و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این استان اعلام می کنند که تاکنون هیچ مورد مثبتی از این ویروس در استان مشاهده نشده است.

بنا به اعلام وزیر بهداشت، کشور در هفته پیش رو و روزهای آینده، شرایط سختی را در پیش خواهد داشت که انتظار می رود مردم با هوشیاری، همکاری بیشتری را داشته باشند.

 شروع کار ادارات با دو ساعت تاخیر در آبادان

ادارات آبادان ساعت ۱۰ صبح کار خود را آغاز می کنند.

با دستور استاندار خوزستان: ساعات کار ادارات در این هفته‌ ده صبح اعلام شد.
استاندار خوزستان گفت: به منظور جلوگیری از انتقال ویرورس کرونا ساعات اداری در خوزستان از ۱۰صبح آغاز می شود.

غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کاهش ساعت فعلا برای هفته جاری اعمال می شود و اگر نیاز به اصلاح داشت بعد از بررسی های علمی با اساتید دانشگاه تصمیم بعدی اعلام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا سرمادوست است و در سرما فعالیت بیشتری دارد و در دمای بالا فعالیتش به میزان قابل توجهی کم می شود تصمیم بر این شد که ساعت کاری ادارات در صبح دو ساعت کاهش یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
یعنی تا ساعت دوازده ویروس کاری نداره جالبه کارمندای بانکا ادم نیستن
پس تهران چی که از نظر تعداد وهمه گیری بیشتری داره؟..
خدایی این کاهش ساعات چه تاثیری داره یعنی کرونا ساعت هفت و نیم میاد میبینه اداره تعطیله میره؟ واقعا یه کم چرا عقلایی فکر نمیکنیم؟ بهتر نبود به جای این کار مثلا ادارات یک یا دو روز در هفته باز باشن مثلا یکشنبه و چهارشنبه هرچند اینم تاثیر زیادی نداره ولی خب حداقل افراد فقط دو روز تو محیطهای آلوده حضور خواهند داشت ولی در کاهش ساعت روزانه همه در محیط آلوده حضور دارند چه 8 ساعت چه پنج ساعت.
پس تهران چی؟؟؟

اینجا که بدتر هست.
تابناک این خبر فوق به چه معنایی است، منطق حکم می کند استان هایی که آلوده ترند ساعات اداری شان کاهش یابد نه استانها یی که آلوده گی کمتر دارند مگر استان های تهران، قم و گیلان آلوده تر از سایر استان ها نیستند پس چرا استان های یزد و... ساعات اداری شان کاهش یافته است!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی