بازدید 8368
گزارش

تکلیف لغو کامل لیگ قهرمانان آسیا شنبه در دوبی

مهم‌ترین مشکل نمایندگان ایران نحوه سفر به کشور امارات است. اماراتی‌ها تمام پرواز‌های خود را به ایران و بالعکس قطع کرده است. به این ترتیب مسیر سفر به امارات، ابتدا رفتن به قطر یا عمان و سپس امارات خواهد بود. در شرایطی که نمایندگان اعزامی نیز باید تست‌های کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند
کد خبر: ۹۶۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 28 February 2020

کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه‌ای که شنبه در دوبی برگزار می‌شود تکلیف ادامه مسابقات باشگاهی و ملی در سطح قاره را مشخص می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با شیوع سریع کرونا در تمام کشور‌های قاره آسیا، در شرایطی که مهم‌ترین خبر این روز‌های جهان سرشماری از تعداد قربانیان این ویروس کشنده است کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی مشکلات پیش آمده از شیوع این ویروس تصمیم نهایی درباره ادامه مسابقات یا تعطیلی رقابت‌های ملی را در روز شنبه اتخاذ می‌کند.

با توجه به مشکلات کشور‌ها در سفر به شرق دور این جلسه با حضور تمامی اعضا در دوبی برگزار می‌شود و از ایران نیز دو نفر برای این جلسه مهم دعوت شده‌اند.

تکلیف لغو کامل لیگ قهرمانان آسیا شنبه در دوبی

پیش از این شایعه شده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مسابقات قاره‌ای را تا ماه مرداد به تعویق بیاندازد. موضوعی که چهار فیفا دی برای تیم ملی ایران (مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا) را تحت تاثیر قرار می‌داد و علا‌وه بر آن نیز لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق می‌انداخت. با این حال مهم‌ترین موضوع در این میان، قرارداد‌های مالی AFC با اسپانسر‌های مالی است که آن‌ها را به تردید انداخته و ممکن است خسارت زیادی را تحمیل کند. به همین دلیل تمامی اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه تشکیل خواهند داد تا به یک راه حل مشترک رسیده تا از بحران جهانی به وجود آمده عبور کنند.

ار نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ارسال شده مکان برگزاری این جلسه ساختمان اتحادیه فوتبال امارات در دوبی اعلام شده و این جلسه از ساعت ۱۴ روز شنبه برقرار است. ضمنا هر عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا دو نماینده رسمی را می‌تواند به این اجلاسیه فوری بفرستد.

در حال حاضر مهم‌ترین مشکل نمایندگان ایران نحوه سفر به کشور امارات است. اماراتی‌ها تمام پرواز‌های خود را به ایران و بالعکس قطع کرده است. به این ترتیب مسیر سفر به امارات، ابتدا رفتن به قطر یا عمان و سپس امارات خواهد بود. در شرایطی که نمایندگان اعزامی نیز باید تست‌های کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی