بازدید 84495

آیا مدارس تهران فردا شنبه ۱۰ اسفند تعطیل است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا ( کووید-۱۹) و تعطیلی هفته گذشته مدارس تهران و استان های دیگر به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری، احتمال تعطیلی در هفته آینده هم وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 28 February 2020

تابناک اجتماعیبا توجه به شیوع ویروس کرونا ( کووید-۱۹) و تعطیلی هفته گذشته مدارس تهران و برخی استان های دیگر به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری، احتمال تعطیلی در هفته آینده هم وجود دارد.
 
به گزارش «تابناک»؛ سعید نمکی وزیر بهداشت و رئیس ستاد مقابله با کرونا عصر چهارشنبه گفت: وضعیت دایر بودن و یا تعطیلی مدارس نیز جمعه شب مشخص خواهد شد. مدارس مناطقی که در آن‌ها موارد مثبت کرونا شناسایی شده در یک دوره سه روزه تعطیل خواهند بود و لیست این مناطق جمعه شب اعلام خواهد شد. در آموزش و پرورش نیز قرار شد، در روز‌های تعطیل دروس از راه دور به دانش آموزان ارائه شود.
 
محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ملت هشیار ایران در گذر از گردنه‌های سخت آموخته چطور تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند؛ تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست.

وی ادامه داد: در اجرای دستور رئیس جمهور با برنامه‌ریزی انجام گرفته، دانش‌آموزان با هدایت معلمان دروس را از رسانه ملی و فضای مجازی پیگیری می‌کنند.
 
اخبار مرتبط و تصمیمات اتخاذ شده:
 
مهد‌های کودک تهران تا دوشنبه تعطیل است
 
امین شاهرخی رییس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و مدیر کل بهزیستی استان تهران از تعطیلی مهد‌های کودک و مراکز روزانه توانبخشی در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

گفتنی است راجع به وضعیت مهد‌های کودک پس از تعطیل‌های اشاره شده تصمیم گیری خواهد شد.

تکمیلی

تعطیلی مدارس کل کشور از شنبه به مدت سه روز

سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: طبق مصوبات جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مدارس کل کشور تا روز دوشنبه به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا تعطیل است.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
تعطیل بشه یا نشه ما تا پایان سال بچه هامونو به مدرسه نمی فرستیم
تعطیل هم‌نباشه من‌نمیگذارم فرزندم بره حتی اگه شده یکسال روفوزه بشه بهتره تا مریض بشه مثل سرخک اگه سرخک بود نمیذاشتم بره مدرسه
تهرانی های عزیز، تعطیلی به منزله رفتن به شمال و ترکوندن نیست، تعطیلی به معنای خود قرنطینه شدن در منزل و بیرون نیامده. لطفاً سفر نرید در این حالت
لطفاً تعطیل کنید ما نمی تونیم بچه مان را بفرستیم مدرسه
مرسی واقعا
تو هفته جاری طرح ترافیک رو لغو کنند.
یعنی کل کشور تا دوشنبه تعطیله؟؟؟
حتما بایددتعطیل بشه
تعطیل هم نکنید کسی نمی رود. اول سلامتی بعد بقیه چیزها. امیدوارم بفهمید.
چرا تیتر را سوالی میزنید وقتی معلوم شده که تعطیله؟
مدارس تا کی تعطیل اند
مجلس را تعطیل کردن !!!!! بعد مدارس و بچه های ملت بازیچه شدن
سلام
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی