بازدید 16553
آبی‌ها برای بستن تیم کهکشانی در فصل بعد دست به کار شدند؛

رکورد استثنایی فتح‌الله‌زاده در روز شکست استقلال مقابل قعرنشین؛ چهارمین مدیرعاملی در چهارمین دولت!

فتح‌الله‌زاده، روزنامه‌نگار حوزه‌ جوانان و جامعه اولین بار در هشتم آبان ۱۳۷۵ با حکمی از سوی محمدجواد ایروانی، رئیس هیات مدیره وقت باشگاه استقلال تهران به سمت مدیریت باشگاه استقلال منصوب شد و از آن زمان تا امروز سه بار دیگر نیز سرجمع دوازده سال منقطع ، این صندلی پرحاشیه و جنجالی را در دوران ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی، محمود احمدی نژاد و حالا حسن روحانی تصاحب کرده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ 27 February 2020

دقایقی پس از سوت پایان بازی استقلال در سیرجان ـ که منجر به ثبت نخستین شکست فرهاد مجیدی در لیگ برتر به عنوان سرمربی شد ـ خبر تعیین مدیرعامل جدید استقلال رسما اعلام شد تا دوران اداره استقلال با سرپرست خاتمه یابد و این تیم پنجمین مدیرعامل خود طی سه سال را بشناسد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ علی فتح‌الله‌زاده برای چهارمین بار به راس مدیریت باشگاه استقلال بازگشت تا از این لحاظ در تاریخ فوتبال ایران و حتی شاید جهان یک نمونه نادر باشد، اما نکته مهم‌تر جای دیگری است.

فتح‌الله‌زاده تنها گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال که از منابع رسمی و نزدیک به دفتر وزیر ورزش گفته می‌شود نهایتا تا امشب حکم مدیرعاملی خود را از این باشگاه دریافت خواهد کرد، سه مرتبه چنین جایگاهی را تجربه کرده بود، اما نکته جدید اینجاست که او در دوره ریاست جمهوری چهار رییس جمهور مختلف به چنین سمتی رسیده که در نوع خود موضوعی دست نیافتنی است.

علی فتح‌الله‌زاده، روزنامه‌نگار حوزه جوانان و جامعه اولین بار در هشتم آبان ۱۳۷۵ با حکمی از سوی محمدجواد ایروانی، رئیس هیات مدیره وقت باشگاه استقلال تهران به سمت مدیریت باشگاه استقلال تهران منصوب شد و از آن زمان تا امروز سه مرتبه دیگر نیز این صندلی پرحاشیه و جنجالی را در دوران ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی، محمود احمدی نژاد و حالا حسن روحانی تصاحب کرده است!

سیاست غالب او در دوران مدیریت مبتنی بر جذب ستاره‌های نامدار هرچه بیشتر در استقلال و ساختن تیمی کهکشانی در سطح نام این باشگاه قدیمی بوده است که موجب محبوبیت او روی سکو‌ها شده و بسیاری از استقلالی‌ها بعد از چندین سال ناکامی در فتح لیگ، خواهان بازگشت او و سپردن استقلال به شیوه پر سروصدایش در اداره تیم هستند.

پس از استعفای اسماعیل خلیل‌زاده از سرپرستی باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره این باشگاه بر سر انتخاب وی طی روز‌های اخیر به جمع بندی رسیده و صورتجلسه انتخاب وی را با یک مخالف به دفتر وزارت ورزش ارسال کردند تا فتح‌الله‌زاده مجددا به مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شود و این باشگاه بعد از مدت‌ها اداره شده با سرپرست صاحب مدیرعامل شود. این رای باعث استعفای عبدالرضا موسوی، عضو مخالف هیات مدیره با فتح الله زاده و مجیدی شد تا او با کمترین مخالف امور را در دست بگیرد.

رکورد استثنایی فتح‌الله‌زاده در روز شکست استقلال مقابل قعرنشین؛ چهارمین مدیرعاملی در چهارمین دولت!

حاج فتل استقلالی ها که معروف به ترکاندن بمب در بازارهای نقل و انتقالاتی است، حالا فرصت خواهد داشت تیمی پرستاره برای فصل آتی لیگ برتر و در صورت کسب سهمیه، برای لیگ قهرمانان آسیا ببندد.

فتح‌الله‌زاده پیش از این در سه مقطع زمانی مختلف از دهه هفتاد تا کنون که سالهای پایانی دهه ۹۰ را سپری می کنیم، در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل فعالیت کرد و با انتخاب دوباره‌‌اش برای چهارمین بار مدیرعاملی باشگاه استقلال را تجربه خواهد کرد که قطعا موضوعی بسیار نادر و کمیاب در فوتبال حرفه ای جهان است؛ چه اینکه اگر مدیرعاملی خوب کار کند چرا باید سه بار عزل شود یا تغییر کند و اگر عملکرد و کارنامه اش بد بوده، چرا چهار بار به یک پست ثابت انتخاب می شود؟

این انتخاب از جنبه های دیگر هم حایز اهمیت است که مهمترین آن تایید سیاست‌های مالی پر مناقشه علی فتح الله‌زاده در استقلال خواهد بود. مدیری که بارها از سوی چهره‌های مختلف در قبال مخارج هنگفت تیمداری‌اش سرزنش و نقد شده بود، با این انتخاب نشان داد که همچنان روش او برای اداره تیم استقلال مورد تایید دولت و دوستداران این تیم است و آبی ها هزینه کردن در راه کسب جام را به بدهی های کلان برای هیچ ترجیح می دهند. فتح الله زاده البته در دوران طولانی صدراتش در استقلال یک زمین بزرگ در منطقه غرب تهران به عنوان کمپ اختصاصی باشگاه بر جای گذاشت که با وجود تشکیک رقبایش در مالکیت استقلال، این مجموعه عمدتا توسط خود او ساخته شد و برای استقلال ماند.

از حالا باید منتظر چیدن سنگ بنای استقلالی پرستاره و فصلی پر خبر برای استقلالی ها بود؛ تیمی که با باخت امروز در سیرجان به حریف قعرنشین گل گهر، شانس رسیدن به رقیب و قهرمانی در لیگ نوزدهم را تا حدود قابل توجهی از دست داده است و از حالا باید به بازی مهم و حیثیتی با سپاهان در جام حذفی بیندیشد. حالا باید منتظر سلیقه فتح الله زاده در دهه هفتم زندگی ماند که چه گزینه ای برای سرمربیگری استقلال در آستین دارد؛ ابقای مجیدی، بازگرداندن قلعه نویی یا مذاکره برای جلب رضایت استراماچونی؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
این تیم طلسم شده و هرگز دیگر رنگ جام در لیگ برتر را نخواهد دید
پاسخ ها
کمانگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
واقعا عجب خبر مهمی.
استقلالی ریش سفید
| Serbia |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
بهتره بگی رنگ لوله هنگ وزارتی این تیم آبی سومین تیم قرن آسیاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مشت نمونه خروار است
و این گرفتاری در تمام بخش ها است
و کلا دلیل اصلی بدبختی هامون همین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اگر جام بگیره باید بهش شک کرد . همون بهتر که نگیره . این کثافت خونه فوتبال ما ، جام یعنی بدنامی
حاجي كار بلده حاجي بمب ميزنه
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
با پول بیت المال
دلم به حال این مملکت میسوزه!!!
من طرفدار استقلال نیستم ولی اینکه اینگونه زیر پای مربی استقلال رو خالی میکنید نامردیست بهر حال مجیدی ها باید از جایی شروع کند و تبدیل به سر مایه ملی بشوند .
ما فتح می کنیم فرهاد را !
مدیران تکراری و سفارشی
کاش قبل از شروع لیگ برتر در همان بازی اول دست وزیر ورزش را بالا ببرند به عنوان برنده کاپ قهرمانی دیگر نیازی نیست این همه بازی کثیف در پرسپولیس و استقلال. فاسدترین فوتبال دنیا را در ایران شاهد هستیم که از جیب هشتاد میلیون جمعیت برای دو تیم پایتخت هزینه می کنند. دعوت می کنم از وزیر ورزش یک روز که بازی تراکتور پرسپولیس یا استقلال تشریف بیاورند ورزشگاه یادگار و ببینند چند تا تماشاگر برای تشویق این دو تیم پایتخت می آیند.
قدمش بدبود
آقا این بزرگوار کی بازنشسته می شوند؟ من بچه بودم یادم میاد توی مجله اطلاعات هفتگی کار میکرد. بعدش شاغل شدم 30 سال کار کردم. الان بازنشسته هستم. ولی حاج آقا تازه منصوب شدند. پس این قانون بازنشستگی برای چه کسانی هست؟
قرار بود متد و راه استراماچونی ادامه پیدا کند اما هر روز از آن نوع بازی دورتر می شویم. سردرگمی در پاس ها و موقعیت ها مشهود است. چرا در لحظات حساس پاس ها خراب است. چرا دفاع همیشه یار حریف را رها میکند تا آزادانه هر کاری که می خواهند انجام دهند.
قانون منع بازنشستگان. بهتر است سایت تابناک در این خصوص مرقوم بفرمایند. ایشان ۹ سال است که بازنشسته شده اند.
حالا که قهرمانی پرید و با استرا الکی تو رویا مذاکره کردید؟ خودتونو گذاشتید سرکار، من که دیگه فوتبال نگاه نمی‌کنم امیدوارم فیفا وکنفدراسیون فوتبال آسیا بی دلیل مادام العمر محروممون کنه، بی دلیل خیلی لذت بخش است
عمو خوش آمدی
لطفا اول سریعا حاشیه‌های وریا رو جمع کن که تیم رو داره به حاشیه می بره.
مرسی که هستی
تو عاقل دنبال پل می گشت ؛ دیوانه از آب گذشت
فوتبال امروز روشاخ مدیریت خوب وزمین خوب وپول خوب میگرده که هر3 این امکانات را وزارت ورزش از استقلال گرفته آیا این جوانمردیست که با سومین تیم تاریخ آسیا این برخوردهای ناروا بشود آقای وزیر برفرض همینطور زیر کت ی تیمو گرفتی و20 بار قهرمان کشورشد وستاره قلابی دوم را هم زدید این ارزش داره که این ستاره قلابی رو حق ندارن تو آسیا روی لباسشون بچسبونن ناصرخان منصور خان روحتان شاد آقافیروز دمت گرم شماها باغیرت 3 بار روی سکوی آسیا رفتید ولی صاحاب پوکر فقط جام آسیارو مودبانه تقدیم کاشیما کرده بدون گل
فقط در کشورهای مسلمان و جهان سومی از این اتفاقات ناب و استثنایی می افتد...
خوب حاجی اومده و تکلیف سرمربی فصل بعد هم معلوم شد . امیر خان با علی و دارو دسته بر میگردن و ۶ دست کله پاچه کز نداده میزنن و با حاشبه و هیاهو و همین کارای که الان تو سپاهان میبینیم و قبلا تو استقلال باز میفتن سر زبون
از مدیریت یک باشگاه ورزشی می تونید به نحوه مدیریت کشور هم پی ببرید. دیگه خودتون می بینید چه خبره
وقتی استرا رفت فاتحه ایتقلال خوانده شد
۱ همین هیات مدیره فراری داد
۲ فتح الله زاده خواست مجیدی بیایدفراری داد
از طرفی ب ثباتی پی در پی پدر استقلال را دراورد
با این اوصاف هزاران سال هم بروند در اسیا روی قهرمانی را نخواهند دید چرا قهرمانیها پوشال هست
قائدی دیابته مطهری رو نگه داره استرا که الان تیم نداره برگردونه ومجیدی بشه کمک از صد تا بمب بهتره
میادقهر میکنه از مدیر عاملی..بعد با لابی ویتر از قبل مدیرعامل میشه...................اوضاع گل وبلبلی داریم ما........
آقای فتح الله زاده مدیر خوبی هستن. ولی تیم های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس و اون تیم هایی که دولتی هستن زیر ساختشون مشکل داره. اول تیم ها باید به بخش خصوصی واگذار بشن تا بشن تیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار