بازدید 27575
۶
حاشیه

افشاگری زنوزی: استوکس ساعت گرانقیمت دژاگه را دزدید

استوکس ساعت اشکان را برداشته بود و به او پس نمی‌داد. ما ساعت را در دوبلین پیدا کردیم و به زحمت و مشقت گرفتیم. اشکان یک نفر را فرستاد و اصلا یک مشکل اساسی درباره همین ساعت به وجود آمد
کد خبر: ۹۶۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ 26 February 2020

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور که مدتی در فوتبال کمتر به چشم آمده بود و خبرهای مشکلات مالی در پروژه های اقتصادی اش منتشر شد، امروز یک مصاحبه بلند انجام داد و تا توانست حرف های جنجالی زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ زنوزی در این مصاحبه درباره آنتونی استوکس افشاگری جنجالی کرد. زنوزی درخصوص استوکس گفت: اگر استوکس خوب بود من او را نگه می‌داشتم! با ما ۴ سال قرارداد داشت و اصلا به آقایان نمی‌رسید، اما برای یک نیم فصل ۴۵۰ هزار دلار به او داده‌اند تا برود در دبی عشقش را کند. آن‌ها یک امتیاز بازی با استقلال را با استوکس گرفتند و برای این ۴۵۰ هزار دلار پرداختند! درحالیکه من درباره این بازیکن قبلا تذکر داده بودم. استوکس ساعت اشکان را برداشته بود و به او پس نمی‌داد. ما ساعت را در دوبلین پیدا کردیم و به زحمت و مشقت گرفتیم. اشکان یک نفر را فرستاد و اصلا یک مشکل اساسی درباره همین ساعت به وجود آمد. ایشان ساعت را برداشته بود و نمی‌داد و اشکان هم بسیارعصبانی شده بود.

افشاگری زنوزی: استوکس ساعت گرانقیمت دژاگه را دزید

او با اشاره به شکایت تراکتور از آدانا دمیراسپور عنوان کرد: ما از باشگاه ترکیه‌ای شکایت کردیم و آن‌ها فهمیدند این را در دادگاه فیفا خواهند باخت. اما بعد استوکس به پرسپولیس آمد و به نظر من خسارتی که ما از باشگاه ترکیه‌ای می‌خواهیم را این‌ها می‌خواهند از پرسپولیس بگیرند، چون ادعایشان این است که این بازیکن با ما قرارداد داشته. من به آقایان گفتم استوکس را نخرید و این به گردن شما می‌افتد، اما فکر کردند که من دوست ندارم استوکس به پرسپولیس برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یعنی میان خر و خریدن انتخاب کنید
آقای زنوزی بدون سند و مدرک پشت سر مردم حرف نزن
من چرا ساعت گران قیمت نمی خرم!
چقدر فوتبال ایران کثیف و لجن شده
شکاری و از پرسپولیس دزدیدی یادته زنوزی؟
تابناک بهتر بود متن کامل مصاحبه رو منتشر میکردی سانسور خبری شنا با رسالت خبرنگاری در تضاد هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار