بازدید 3897

زورگیر همه فن حریف با ۱۰۰فقره سرقت به دام افتاد

کد خبر: ۹۶۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ 26 February 2020

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری زورگیر ساکن شمال شهر که ۲ پاتوق در جنوب و شرق تهران داشت، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "ایوب صالحی" گفت: با توجه به مراجعه چند شهروند اخباری مبنی بر زورگیری جوان ۳۰ ساله‌ای با سلاح سرد به کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گزارش شد که تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری به محل‌های سرقت مراجعه و به تحقیقات میدانی پرداختند، افزود: در تحقیقات پلیسی پی بردند که زورگیر خشن از مردی ۴۰ ساله نیز ۲ میلیون تومان وجه نقد و گوشی موبایلش را زورگیری کرده است.

سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی موفق شدند تصویری از چهره سارق بدست بیاورند، افزود: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تصویر وی در آلبوم مجرمان نگهداری می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن ادامه داد: ماموران عملیات کلانتری در تجسس‌های میدانی اطلاع پیدا کردند که این سارق ساکن شمال شهر تهران است، اما ۲ پاتوق در جنوب و شرق تهران دارد و برای انجام کار‌های تبهکارانه اش در این پاتوق‌ها زندگی می‌کند. نتیجه تحقیقات پلیسی در اخیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور ورود به خانه و دستگیری متهم صادر شد.

وی عنوان کرد: ماموران موفق شدند متهم را در چهارم اسفند ماه در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از خانه وی چند قبضه سلاح سرد، تجهیزات دفاعی و تعدادی گوشی سرقتی کشف کنند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهم یکی از تبهکاران تحت تعقیب پلیس و چند حکم جلب نیز برای وی از سوی شاکیان پروندهایش صادر شده است، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره زورگیری و سرقت منزل اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار