بازدید 4736
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه و طلا امروز سه شنبه ۶ اسفند ۹۸/ نوسان نرخ سکه بدون حباب و تقاضا

بازار طلا و سکه تهران در معاملات امروز شاهد افزایش قیمت در ابتدای فعالیت خود بود و در ادامه با افت نرخ جهانی روند کاهشی را به ثبت رساند.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 25 February 2020

قیمت سکه و طلا امروز سه شنبه ۶ اسفند ۹۸/ نوسان نرخ سکه بدون حباب و تقاضا

قیمت سکه و طلا امروز سه شنبه ۶ اسفند ۹۸/ نوسان نرخ سکه بدون حباب و تقاضابازار طلا و سکه تهران در معاملات امروز شاهد افزایش قیمت در ابتدای فعالیت خود بود و در ادامه با افت نرخ جهانی روند کاهشی را به ثبت رساند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه ششم اسفندماه 98) بازار طلا و سکه، بهای سکه تمام در کانال شش میلیون تومانی نوسان داشت.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر افت نرخ جهانی اونس طلا در سطح 1649 دلار افزود: در پایان معاملات امروز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) امروز به رقم 6 میلیون و 160 هزار تومان رسید، این در حالی است که پیش از ظهر نرخ این سکه به سطح 6 میلیون و 180 هزار تومان نیز رسیده بود. 

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز در پایان معاملات امروز به رقم 6 میلیون و 150 هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 3 میلیون و 110 هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم‌ 1 میلیون و 910 هزار تومان رسید.

هر سکه یک گرمی نیز 960 هزار تومان قیمت گذاری شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، به رقم 627 هزار و 900 تومان معامله شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به رقم 2 میلیون و 720 هزار تومان رسید.

کشتی آرای در پایان با تاکید بر حباب صفر در نرخ گذاری سکه امامی اظهار داشت: بازار با کاهش دادوستدها همراه شده و تنها تحت تاثیر نوسان نرخ دلار و نرخ جهانی طلا، با افزایش یا کاهش نسبی قیمت ها مواجه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل