بازدید 97783
۱

امیر قرایی، از قتل حمید تا بادیگاردی یک خواننده

امیر قرایی یکی از قوی ترین مردان ایران است که متهم به قتل یکی از دوستانش است. وی که بعد از قتل از کشور گریخته بود، در حال حاضر بادیگارد یک خواننده زن عرب شده است.
کد خبر: ۹۶۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 24 February 2020
امیر قرایی، از قتل حمید تا بادیگاردی یک خواننده
به گزارش «تابناک»، عصر چهارشنبه ۷ اردیبهشت سال ۹۰ ماموران کلانتری جنت آباد از درگیری چند جوان مطلع و خیلی زود تیم ویژه‌ای از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. مأموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند جوانی به نام حمید هدف ضربه قمه قرار گرفته است.

با توجه به حساسیت موضوع این جوان به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار گرفت تا این که پزشکان مرگ مغزی او را تایید و خانواده حمید نیز در اقدامی انسان دوستانه رضایت خود را برای اهدای اعضای بدن پسرشان به بیماران چشم انتظار اعلام کردند با توجه به جنایی شدن این درگیری، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شدند و در گام نخست پی بردند که عامل این جنایت امیر قرایی است که در این درگیری خونین حضور داشته و دست به قتل زده است.کارآگاهان در همان تحقیقات ابتدایی موفق به دستگیری برادر امیر قرایی به نام علیرضا شدند و مشخص شد امیر پس از این درگیری خونین فرار کرده است.

بررسی‌ها نشان از آن داشت که امیر قرایی قوی‌ترین مرد ایران پس از جنایت پا به فرار گذاشته است و سرنخ‌هایی از خروج غیرقانونی این قاتل از کشور وجود داشت. با گذشت چهار سال از ماجرای قتل حمید در درگیری خونین، بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران با تقاضای چاپ عکس امیرقرایی خواست، کسانی که اطلاعی از مخفیگاه وی دارند با پلیس تماس بگیرند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که امیر قرایی مدتی به ترکیه رفته و بعد از آن مخفیانه به یونان، قبرس و یک کشور دیگر رفته است. اما از آنجایی که محل اختفای مرد آهنین مشخص نبود، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد و از پلیس بین‌الملل خواست تا با شناسایی مخفیگاه مرد جوان، او را بازداشت کنند.

 از آنجایی که متهم پس از ۸ سال و ۱۰ ماه همچنان متواری است و مأموران پلیس اینترپل همچنان موفق به دستگیری وی و انتقال او به ایران نشده‌اند، قاضی محمد‌تقی شعبانی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران کیفرخواست متهم را صادر کرد.

بر اساس بررسی‌های تیم تحقیق امیر قرایی، مدتی است به استخدام یکی از خواننده‌های زن مشهور عرب درآمده و به‌عنوان بادیگارد برای او کار می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
سلام متونن بگیرن بیارن اعدام کنن خودشان دنبالش نیستن اگه ادم معروفی رو مکشت قطعا مگرفتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی