بازدید 103055

آیا مدارس تهران فردا سه شنبه ۶ اسفند تعطیل است؟

آیا مدارس تهران فردا سه شنبه ۶ اسفند تعطیل هستند؟ پس فردا چطور؟ این سوالیست که ذهن میلیون‌ها شهروند تهرانی را به خود مشغول کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 24 February 2020

آیا مدارس تهران فردا سه شنبه ۶ اسفند تعطیل هستند؟ پس فردا چطور؟ این سوالیست که ذهن میلیون‌ها شهروند تهرانی را به خود مشغول کرده است.
 
به گزارش «تابناک»، با پایان یافتن تعطیلات دو روزه مدارس تهران برای مقایبله با شیوع ویروس کرونا و در شرایطی که مدارس بسیاری از استان‌های کشور تا پایان هفته تعطیل اعلام شده است خبری از تعطیلی مدارس استان تهران که دومین استان از نظر شیوع کووید۱۹ در کشور است مخابره نشده است.
 
مدارس برخی استان‌های کشور فردا سه شنبه ۶ اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.
 
مدارس تهران

مسعود ثقفی دسخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در این باره اظهار کرد: تمام مدارس تهران در تمام مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است. این تعطیلی شامل همه مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی، مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های زیرنظر آموزش و پرورش و بهزیستی می‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین تاکید کرد که اگر مدارس غیردولتی تحت هر عنوانی دانش آموزان را به مدرسه بکشانند به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عباس معبودی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: مقرر شد با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، مدارس شهرستان‌های استان تهران روز سه‌شنبه ۶ اسفند تعطیل باشد.

تعطیلی مدارس استان مرکزی

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مدارس این استان برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تاپایان هفته جاری تعطیل است.
 
در این اطلاعیه آمده است: به منظور پیشگیری از بیماری‌های تنفسی واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تمامی آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد استان نیز تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های قم

با موافقت بهرام سرمست، استاندار قم همه مدارس، دانشگاه‌ها، مهدکودک‌ها، مراکز حوزوی و مراکز آموزشی و علمی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

تعطیلی مدارس لرستان

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: تمام مدارس استان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند. در این اطلاعیه آمده است: بنا به تصمیم خادمی استاندار و رئیس شورای تامین لرستان، بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس روستایی و شهری لرستان تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و ضدعفونی کامل مراکز آموزشی اتخاذ شده و تمامی مدارس شهری و روستایی استان در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس بوشهر

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همه مدرسه‌های این استان تا پایان هفته جاری تعطیل شده‌است.

مجید اجرایی در این ارتباط افزود: تصمیم تعطیلی مدارس استان بوشهر به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی این استان و موافقت استانداری بوشهر به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شد. همچنین در این فرصت مراکز آموزشی این استان به طور کامل ضد عفونی می‌شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیته پدافند غیر عامل استان و با هماهنگی‌های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش در سطح استان از روز دوشنبه مورخه ۵ اسفند تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌گردد.

تعطیلی مدارس هرمزگان

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی مدارس این استان از فردا دوشنبه تا پایان هفته جاری (هفتم اسفندماه) تعطیل است.

موسی دادی زاده سرخایی افزود: تعطیلی مدرسه‌ها در همه مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و پیش دبستانی‌ها سراسر استان در در نوبت صبح و بعدازظهر است.

تعطیلی مدارس ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تمامی مدارس این استان در تمامی مقاطع تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود.
اسفندیار رستم زاد افزود: به منظور ضدعفونی کامل مدارس سراسر استان و کاهش اضطراب و استرس اولیای گرامی تمام مدارس سراسر استان در نوبت‌های صبح و ظهر تا پایان جاری هفته تعطیل است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های استان به منظور افزایش ضریب اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا، تا پایان هفته جاری تعطیل است.

ناصر خوش خبر افزود: حسب دستور استاندار محترم و فقط برای افزایش ضریب اقدامات پیشگیرانه در زمینه شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود. این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و دغدغه اولیای دانش‌آموزان و دانشجویان اتخاذ شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: همه مدارس شهری و روستایی استان در هر ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر و دانشگاه‌های استان از فردا دوشنبه (پنجم اسفند) تا پایان هفته تعطیل است.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس، مدارس این استان تا پایان هفته جاری، در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

عباس سعیدی گفت: مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی و در ۲ نوبت صبح و عصر هفته جاری تعطیل است و تا اطلاع بعدی، برگزاری اردو، هر گونه همایش یا برنامه که با تجمع دانش آموزان همراه باشد، ممنوع خواهد بود.

تعطیلی مدارس زنجان

رییس روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا ویروس جدید تمامی مدارس این استان در همهی مقاطع تحصیلی تاپایان هفته جاری تعطیل است.

رهبر طوماری افزود: بنابر مصوبه شورای تامین استان زنجان در راستای پیشگیری از بیماری حاد تنفسی کرونا ویروس، تمامی مدارس استان زنجان (مناطق و نواحی ١٤ گانه) از روز یکشنبه/ ۴ اسفند / تا چهارشنبه هفتم اسفند در تمامی مقاطع و نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های خوزستان

استاندار خوزستان گفت: مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر خوزستان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و به درخواست مردم و رفع نگرانی بهداشتی آنها، تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس فارس

برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مدارس استان فارس از فردا (پنجم اسفند) تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

براساس اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس کمیته سلامت استان فارس برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام مدارس و مراکز آموزشی این استان را تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی

در پی شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور و با رویکرد پیشگیرانه در خراسان رضوی، تمامی مدارس این استان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان هفته تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: با توجه به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه، درخواست تعطیلی مدارس استان در تمامی مقاطع تا پایان این هفته به استانداری خراسان رضوی ارائه شده بود که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.

قاسمعلی خدابنده گفت: در این راستا تمامی مدارس خراسان رضوی در تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین تمامی مهد‌های کودک تا پایان هفته کنونی تعطیل است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تصمیم شورای تامین، فعالیت مراکز آموزشی استان نظیر مدارس و دانشگاه‌ها از روز دوشنبه پنجم اسفندماه تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی

به دنبال شیوع ویروس کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع این ویروس، مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

با تصویب کارگروه پدافند زیستی آذربایجان شرقی، به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی دانش آموزان و دانشجویان و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی، کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس استان یزد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از تعطیلی مدارس این استان از فردا دوشنبه تا پایان هفته خبر داد.

محسن گلستانی فر گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی نمودن کلیه مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس استان در تمامی دوره‌ها و مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان

داوود گلی اظهار داشت: با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه، رعایت نکات بهداشتی و افزایش ضریب ایمنی و سلامت دانش آموزان بنا به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش و رییس دانشگاه علوم پزشکی و موافقت استاندار تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

وی افزود: از اولیای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان درخواست داریم ضمن خویشتنداری کامل از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی جلوگیری کرده و در صورت اعلام هرگونه خبر و اطلاعیه، موارد از مبادی رسمی اطلاع رسانی از جمله سایت اداره کل آموزش و پرورش استان و کانال‌های ارتباطی این اداره‌کل در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
مدارس و علمی‌کاربردی‌های استان سمنان
 
محمد دستورانیمدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تمامی مراکز آموزشی استان سمنان در کلیه دوره‌های تحصیلی شامل مراکز پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی استان سمنان در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۶ و ۷ اسفندماه تعطیل می‌باشند. علاوه بر این کلاس‌های آموزشی و فوق برنامه کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و برنامه‌های تجمعی اردوگاه‌های استان نیز برگزار نخواهد شد.
 
دانشگاه‌های سمنان، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز که تا دیروز کلاس‌های درس خود را تعطیل نکرده بودند، همه کلاس‌های خود را فعلا تا آخر این هفته تعطیل کردند. پیش از این همه واحد‌های دانشگاه آزاد در سراسر استان، دانشگاه گرمسار، علوم پزشکی و فنی و حرفه‌ای استان نیز کلاس‌های خود را تعطیل کرده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
سلام
آیا برای مادرای شاغل این دانش آموزان هم یرنامه ای هست ؟
مسخره کردن الان دوباره میزارن ساعت ۱۲ شب میگن تعطیله
چرا تهران تعطیل نمیکنن گونه مادر پدر راتون تعطیل کنید تورو خدا مرگ مادراتون
چرا تهران تعطیل نمیکنن جون مادر پدر راتون تعطیل کنید تورو خدا
بادوروز تعطیلی کرونا تموم شد یعنی چی اصلا به فکر مردم نییستن فقط میخوان بگن همچی خوبه هیچ اتفاقی نیفتاده
اگر قاعل نیستید پس تمام مدارسی که تا آخر هفته تعطیل کردید رو باز بکنید
زورتون به تهران رسیده؟
واقعا چرا مدارس تهران رو تعطیل نمی‌کنید؟ بیشتر از این مردم رو آزار ندید؟ بیش از این به مردم فلم ده ایران استرس وارد نکنید؟ اگه کودکی بیمار بشه آیا شما جوابگو خواهید بود؟
ایا فردا تعطیل است یا خیر
لطفا تعتیل کنبی
تعطیلی مدارس کافی نیست فکری به حال ادارات نیز کنید چون در هر خانواده یک نفر هم با محیط بیرون ارتباط داشته باشد خطر پخش ویروس به منزل را تهدید میکند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی