بازدید 16403
۷

دانشگاه‌های استان یزد تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل شد

برای پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 23 February 2020

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.

به گزارش تابناک، احمد ترحمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی دانشگاه‌ها مراکز آموزشی استان تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.

او افزود: در کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مصوب شد: به منظور رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان، کلیه کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاعیه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه‌ها از عصر امروز یکشنبه چهارم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است و تغییرات متناسب با آن در تقویم آموزشی متعاقبا به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.

همچنین امروز محسن گلستانی‌فر، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی کردن مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس تعطیل است.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: تعطیلی مدارس شامل تمام دوره‌ها در دو شیفت صبح و عصر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دقت کنید که اسفتاده از اسکناس و پول نقد هم یکی از راه های منتقل شدن است
بهترین راه حل برای تهران نیز تعطیلی مدارس تا پایان ساله.
توانا بود هر که دارا بود
دم یزدی ها گرم که در اعلام تعطیلی ترکوندند و دانشجویان رفتند استراحت تا 1/5 ماه دیگه! بعدش هم خدا کریمه یه جوری واحدهای این ترم پاس میشه..قطاب و پشمک (بهداشتی وضد عفونی شده)جهت سوغاتی و شیرینی شب عید فراموش نشه.انشالله استانهای دیگر از اونها یاد بگیرند.
آفرین به شما. این را میگن مدیریت بحران
متوجه این نشدم که دانشگاه ها تا پایان تعطیلات نوروز و مدارس تا پایان هفته تعطل شدند دلیلش رو نمی فهمم
آفرین به مسئولیت استان یزد که همیشه تفکر آنها از زمان جلوتر بوده و بدا به حال مسئولین شهر ها و استان های دیگر که حتی جلوی پای خود را هم نمی بینند . متاسفنه این مملکت همیشه ملت فدای سیاست های غلط شدند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار