بازدید 11005
۴
خبر

همه رویدادهای ورزشی کشور تا ۱۰روز تعطیل شد

کد خبر: ۹۶۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 22 February 2020

"ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش" فدراسیون پزشکی ورزشی از لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ های دسته اول و دوم همه رشته های ورزشی به مدت ١٠ روز خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در اطلاعیه " ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش" آمده است: پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه مندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، اعلام شد که از روز دوشنبه پنجم اسفندماه ۱۳۹۸ تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم در تمام رده های سنی به مدت ۱۰ روز لغو می‌شود.

تصمیمات بعدی این ستاد متعاقبا و از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می شود. ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش پیرو دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص فعالیت این فدراسیون در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در ورزش راه اندازی شده است.

همه رویدادهای ورزشی کشور تا ۱۰روز تعطیل شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مردم بدبخت کردید حالا تعطیل
شاه کلیدی به نام تعطیلات امور
تابناک این آگهیهایی که از طرف mediaad بهتون داده می شه بعضیهاش بشدت مشمئز کننده هست. مخصوصا آگهی مربوط به کچلی و کاشت مو. بعضیها به عکسهای اینچنینی حساسیت دارند. به خاطر فوبیای اینگونه تصاویر وارد سایتتون نمی شویم
کسانی که به نوعی از ویرپس کرونا آسیب دیده اند( جانی و اقتصادی) قانونا میتونن از وزیر بهداشت، وزیر راه وترابری، هواپیمایی ماهان شکایت کنند. باید اینها جریمه بشن تا با جان و مال مردم بازی نکنند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی