بازدید 21346
۳

مراکزی که مبتلایان به ویروس کرونا را پذیرش می‌کنند

فهرست بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کل کشور از سوی سازمان نظام پزشکی اعلام شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 22 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سازمان نظام پزشکی، در مجموع ۱۷۰ بیمارستان در کشور ارائه دهنده خدمت به مبتلایان به ویروس کرونا هستند.

فهرست این بیمارستان‌ها به تفکیک هر استان (بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی در هر استان) به شرح زیر است:

در استان گیلان، بیمارستان رازی رشت به عنوان بیمارستان ریفرال، بیمارستان‌های امینی لنگرود، شهید نورانی تالش، نیکوکار املش، رسالت ماسال، شهدای رضوانشهر و قدیمی لاهیجان به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری هستند.

در استان خراسان رضوی، مرکز آموزشی درمانی امام رضا به عنوان بیمارستان ریفرال، بیمارستان‌های دکتر شریعتی، ثامن الائمه(ع) چناران، حضرت زهرای فریمان، خاتم الانبیا(ص) باخرز، ابن سینا حجازی مشهد، خاتم الانبیا(ص) خلیل آباد، امام خمینی (ره) درگز و موسی بن جعفر (ع) قوچان به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

در استان مازندران، بیمارستان‌های رازی قائم شهر، خاتم الانبیا(ص) بهشهر، امام خمینی (ره) آمل و امام خامنه‌ای عباس آباد به عنوان بیمارستان‌های ریفرال، بیمارستان‌های امام خمینی (ره) آمل، امام خمینی (ره) عباس آباد، قدیم بهشهر، شهید بهشتی نوشهر و امام خمینی (ره) فریدونکنار به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، سینا، مدائن به عنوان بیمارستان‌های ریفرال، بیمارستان‌های جدیدالتاسیس رازی، ضیاییان و محب یاس به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان شهدای یافت آباد، شهرام و آتیه به عنوان بیمارستان‌های ریفرال، بیمارستان‌های شهدای یافت آباد، شهید فهمیده، فاطمه الزهرا(س) رباط کریم و لولاگر به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

در استان البرز، بیمارستان امام علی (ع) به عنوان بیمارستان ریفرال، بیمارستان‌های کوثر، ثارالله(ع) مهرشهر، امام حسن مجتبی (ع) نظر آباد و فاطمه الزهرا (س) اشتهارد به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

در لارستان، بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان ریفرال و بیمارستان با قابلیت تخلیه اضطراری خواهد بود.

در استان یزد، بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان ریفرال، بیمارستان‌های شهید بهشتی تفت، فاطمه زهرا (س) مهریز و حکیم بهاباد به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۳
من حاضرم بمیرم و به این بیمارستان ها نرم. هرگز به پزشک مراجعه نخواهم کرد.
مثلا" نمیشد به جای ریفرال بنویسید مرجع خیلی افت داشت؟
نه واکسن نه دارو نه ماسک تنها ترس منطقی اپیدمی را مهار می کند شما بیش از 2 ماه برای ایجاد ترس منطقی را از دست دادید و هر روز تاخیر و کاهلی باعث وخیم تر شدن انفجار وحشت عمومی خواهد شد چرا نمی فهمید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان