بازدید 3876

ستاره کره‌ای تاتنهام تا آخر فصل را از دست داد

پیش از این نیز هری کین به دلیل همسترینگ مصدوم شده بود و اکنون تاتنهام به شدت با مشکل خط تهاجمی روبه‌رو است و باید دید مورینیو برای ادامه فصل چه تصمیمی می‌گیرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 18 February 2020

سون هئونگ مین که دو روز گذشته گل برتری تاتنهام مقابل استون ویلا را به ثمر رساند مصدوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ۲ روز گذشته تاتنهام در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت که این تیم با درخشش سون هئونگ مین به برتری ۳ بر ۲ رسید. گلزن این روز‌های مورینیو البته بدشانس هم بود و در این بازی با آسیب جدی بازو روبه‌رو شد.

به نقل از اسکای، این مصدومیت به حدی است که انتظار می‌رود ستاره کره‌ای کل فصل را از دست بدهد. البته با اینکه سون باید عمل جراحی دست انجام بدهد، ولی مورینیو و مسئول رسانه‌ای تاتنهام خوش‌بین هستند که چند هفته‌ای وی از میادین دور باشد.

مورینیو البته در نشست خبری خود نیز در این خصوص گفت: مدیر رسانه‌ای از بازی کردن سون صحبت کرد، ولی من در این فصل روی او حساب نمی‌کنم. پیش از این نیز هری کین به دلیل همسترینگ مصدوم شده بود و اکنون تاتنهام به شدت با مشکل خط تهاجمی روبه‌رو است و باید دید مورینیو برای ادامه فصل چه تصمیمی می‌گیرد. چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام میزبان لایپزیگ آلمان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل